عملیات اجرایی احداث مدرسه خیرساز در بخش قلعه نو شهرری آغاز شد

عملیات اجرایی احداث دبیرستان دخترانه ۹ کلاسه خیرساز در روستای طالب‌آباد بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری روز سه شنبه آغاز شد.

عملیات اجرایی احداث مدرسه خیرساز در بخش قلعه نو شهرری آغاز شد

بخشدار قلعه نو روز سه شنبه در حاشیه این آیین گفت: عملیات اجرایی احداث دبیرستان ۹ کلاسه دخترانه از سهم الارث مرحوم لیلا لروند با حضور خانواده خیر و مسئولان این بخش در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع آغاز شد.

علیرضا صادقی افزود: این واحد آموزشی در مدت یکسال و ۵۰۰ مترمربع بنا با پیش بینی ۲ میلیارد تومان هزینه احداث و در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: طبق هماهنگی ها ۵۰ درصد هزینه ساخت این واحد آموزشی از سوی خیر، ۲۵ درصد آن توسط سازمان نوسازی مدارس و ۲۵ درصد دیگر نیز از طریق دهیاری روستای طالب آباد تامین خواهد شد.

بخش قلعه نو از توابع شهرستان ری با ۴۰ هزار نفر جمعیت در ۲۰ کیلومتری جنوب ری و در مسیر جاده ورامین قرار دارد که چهار هزار و ۶۳۴ دانش آموز در ۲۴ مدرسه این بخش تحصیل می کنند.

شهرستان ری دارای چهار مرکز اصلی آموزش و پرورش شامل ناحیه یک، ناحیه دو، بخش های کهریزک و فشافویه است که مدیریت آن با اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • فقرا
    0

    یه روش خوب برای پول دراوردن. میشه به اسم مدرسه ساختن که مالیات نداره. کلی سیمان و میلگرد خرید.بعد اورد توی بازار ازاد فروخت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها