مرد بانکی در زنجان پول‌ها را به جیب خود می‌گذاشت

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: کارمند یکی از بانک‌های استان زنجان که اقدام به اختلاس ۴۹ میلیارد ریال کرده بود، به دام قانون افتاد.

مرد بانکی در زنجان پول‌ها را به جیب خود می‌گذاشت

سرهنگ ایرج خانی‌پور در رابطه با اختلاس ۴۹ میلیارد ریالی در زنجان، اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده به پلیس امنیت اقتصادی مبنی بر اختلاس در یکی از بانک‌های استان با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی در رابطه با نحوه اختلاس یک کارمند بانک در زنجان، افزود: در بررسی‌ها و تحقیقات گسترده‌ای که توسط مأموران انجام گرفت، محرز شد کارمند یکی از بانک‌های زنجان اقدام به اخذ مبالغی از مشتریان بانک در قالب سپرده بلندمدت با سود ۲۰ درصد کرده که در این خصوص تاکنون از حساب بانکی ۴۲ نفر سوءاستفاده کرده و در قبال آن گواهی سپرده به نام بانک صادر شده و سود بانکی مشتریان را خارج از شبکه بانکی، خود به حساب آن‌ها واریز می‌کرد.

این مسئول در رابطه با دستگیری اختلاس‌کننده ۴۹ میلیارد ریالی در زنجان، خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی، فرد متخلف دستگیر شد و در بازجویی‌های فنی و ارائه اسناد و مدارک به بزه انتسابی به مبلغ ۴۹ میلیارد ریال اقرار کرده و با تکمیل پرونده به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد.

منبع: ایسنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ل
    0

    ایران همش شده اختلاص مسعولین درزمان شاه کی چنین بود انشاالله رضا پهلوی ب میگرده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها