کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت قرمز و بحرانی کرونایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کروناویروس استان کهگیلویه و بویراحمد به ۱۷۶ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.

کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت قرمز و بحرانی کرونایی

دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۳۱۶ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۴۴ بیمار کرونایی قطعی بوده و ٢١ بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کروناویروس در کهگیلویه و بویراحمد ۹۴۴۱ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی اظهارکرد: از ۲۵۲ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، گچساران، بهمئی و لنده و بقیه موارد در سایر شهرستان های استان بود.

دکتر یزدانپناه خاطرنشان کرد: همزمانی کرونا و آنفلوآنزا شرایط سخت و پیچیده ای پیش روی ما قرار می دهد بنابراین توجه و حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باید بیش از پیش افزایش یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: روند ابتلا به کرونا در استان که از مرداد ماه به طرز فزاینده ای افزایش یافت و کهگیلویه و بویراحمد را در وضعیت هشدار و سپس قرمز و قرار داد هنوز فروکش نکرده است و این استان بر اساس اعلام وزارت بهداشت، همچنان در وضعیت قرمز و بحرانی قرار دارد و شهرستان بویراحمد نیز وضعیت خطرناکی را تجربه می کند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها