شهردار مهاباد:

حضور در بوستان‌های مهاباد ممنوع شد

 شهردار مهاباد گفت: حضور و تجمع شهروندان در پارک و بوستان‌های سطح این شهر در راستای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است.

حضور در بوستان‌های مهاباد ممنوع شد

کریم محمدنژاد روز یکشنبه اظهار داشت: پارک‌ها، بوستان‌ها و مراکز تفریحی این شهر به دستور ستاد مقابله با کرونای این شهرستان تعطیل و ارایه هرگونه خدمات در این اماکن با هدف مقابله با کرونا ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در اماکن تفریحی و گردشگری به طور معمول با تجمع همراه است، اظهار داشت: شهروندان برای حفظ سلامت خود و خانواده‌هایشان در مقابل بیماری کرونا از تجمع و اتراق در پارک‌ها، بوستان‌ها، حاشیه رودخانه مهاباد و دیگر اماکن تفریحی اجتناب کنند.

شهردار مهاباد ادامه داد: این مکان‌ها از مراکز شیوع ویروس کرونا به حساب می‌آیند و تجمع در آن‌ها موجب شیوع بیشتر کرونا در شهرستان و افزایش آمار مبتلایان به این بیماری خواهد شد.

وی با تاکید بر رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم در مراکز عمومی، بیان کرد: تجمع مردم و تشکیل اجتماعات از عوامل اصلی شیوع ویروس کرونا بوده و برای مقابله با شیوع این ویروس تشکیل هرگونه تجمع تحت هر عنوان در این شهرستان ممنوع است.

طرح محدود کردن استفاده از پارک و اماکن تفریحی برای سومین مرحله از ابتدای شیوع بیماری کرونا در مهاباد اجرا می‌شود.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است؛ این شهرستان هم‌اکنون در وضعیت هشدار مقابله با بیماری کرونا قرار دارد.

۱۷ اسفند اولین بیمار مبتلا در مهاباد تایید و سوم فروردین ماه سال نیز جاری نخستین بیماری مبتلا به کرونا در این شهرستان فوت کرده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها