تمام شناورهای صیادی استان بوشهر به "ردیاب" مجهز می‌شوند

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: برای ارتقای ایمنی ناخدا و سرنشینان، تمام شناورهای صیادی استان بوشهر به سامانه هوشمند

تمام شناورهای صیادی استان بوشهر به "ردیاب" مجهز می‌شوند

سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد ظهردیروز یکشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر با تبریک هفته نیروی انتظامی و با قدردانی از همدلی، همراهی و پشتیبانی اصحاب رسانه با فعالیت‌های مرزبانی استان بوشهر اظهار داشت: شعار امسال نیروی انتظامی « با هم برای امنیت و سلامت» نامگذاری شده که باید برای ارتقای این نعمت مهم الهی تلاش کرد.

وی، امنیت و سلامت را دو نعمت بزرگ دانست و تاکید کرد: برای آرامش و آسایش مردم تلاش‌های وافری برای امنیت و سلامت مردم به ویژه در عرصه مقابله با کرونا انجام شده و اکنون امنیت پایداری در استان بوشهر برقرار است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با قدردانی از مدافعان سلامت، کادر پزشکی و پرستاری در رسیدگی به بیماران کرونایی گفت: در هفته نیروی انتظامی ضمن قدردانی از مدافعان سلامت در بیمارستان‌ها، از بیماران عیادت می‌شود.

سردار رضایی‌نژاد با اشاره به نام‌گذاری یکی از ایام هفته نیروی انتظامی به نام مرزبانی خاطرنشان کرد: در این روز ضمن تجدید میثاق با شهدای گرانقدر، اقتدار دریابانی و مرزبانی با مشارکت نیروی مسلح در قالب رزمایشی در دریا به نمایش گذاشته می‌شود.

وی،با تاکید بر توجه به فناوری‌های نوین و پیشرفته گفت:تغییر سریع و مداوم فناوری‌ها در عرصه‌های گوناگون سبب تغییر در رویکردهای زندگی اجتماعی شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به هوشمند شدن برنامه‌های نیروی انتظامی براساس فناوری‌های نوین تصریح کرد: در راستای استیفای حقوق مرزنشینان و تامین امنیت و آرامش آن‌ها یکی از برنامه‌های مهم امسال مرزبانی استان بوشهر ایجاد سیستم هوشمندسازی در شناورهای صیادی است.

سردار رضایی‌نژاد از نصب سامانه ردیاب در شناورهای صیادی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تمام شناورهای صیادی اعم از قایق و لنج امسال به سامانه هوشمند ردیاب مجهز و این برنامه در هفته نیروی انتظامی آغاز می‌شود.

وی، با تاکید بر ثبت نام صاحبان این شناورها برای دریافت سامانه ردیاب افزود: یکی از امتیازات شناورهای صیادی نصب سیستم ردیاب هوشمند در راستای ایمن بودن ناخدا و ملوانان شناورها است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر، نشست با مرزنشینان با حضور فرمانده مرزبانی را از دیگر برنامه هفته نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: در این هفته کارکنان مرزبانی در راستای حمایت از بیماران، خون حیات بخش خود را به پایگاه انتقال خون استان بوشهر اهدا می‌کنند.

سردار رضایی‌نژاد از افتتاح پاسگاه و پست کنترل اسکله صیادی جفره بوشهر خبر داد و بیان کرد: افتتاح مجتمع فرهنگی آموزشی خلیج فارس بوشهر از دیگر برنامه مرزبانی استان بوشهر است.

وی، با اشاره به فعالیت لنج‌داران تجاری بیان کرد: لنج‌های تجاری در همه عرصه‌ها خدمات گوناگونی به جامعه می‌کنند و در سه ماه نخست امسال به سبب شیوع کرونا فعالیت لنج‌داران تجاری مختل و خروج لنج‌ها از اواخر خردادماه انجام شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر، از افزایش 157 درصدی کشف کالای قاچاق در نیمه نخست امسال خبر داد و خاطر نشان کرد: در شش ماه امسال افزون بر 400 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد.

سردار رضایی‌نژاد با اشاره به کشف مواد مخدر تصریح کرد: در نیمه نخست امسال افزون بر یک هزار تن مواد مخدر با تلاش ماموران دریابانی و مرزبانی استان بوشهر کشف شد.

وی از کشف 38 دستگاه خودرو خارجی قاچاق به ارزش 22 میلیارد تومان خبر داد و گفت: این محموله قاچاق در نیمه نخست امسال کشف و تحویل مقام قضایی شده‌ است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها