نجات زنی که ۱۸ ماه همسرش او را در توالت زندانی کرد

زن هندوستانی که به مدت ۱۸ ماه توسط شوهر بی رحمش در توالت خانه اش زندانی بود توسط پلیس نجات یافت.

نجات زنی که ۱۸ ماه همسرش او را در توالت زندانی کرد

زن جوان هندوستانی که به مدت ۱.۵ سال در توالت خانه‌اش زندانی شده بود توسط پلیس این کشور نجات یافت. این زن ۳۵ ساله و مادر سه فرزند توسط شوهر بی‌رحمش در توالتی به ابعاد یک در یک متر زندانی شده بود.

این اتفاق در دهکده پانیپاپ واقع در شمال شهر دهلی رخ داد. پلیس روز سه شنبه این زن را در حالی که شرایطی نامساعد داشت پیدا کرد. او بلافاصله توسط اورژانس پزشکی به بیمارستان منتقل گردید.

پلیس محلی هند «نارِش کومار»، شوهر این زن را که متهم به زندانی کردن زنش بود بازداشت کرد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هندوستان شوهر بی‌رحم این زن هر چند روز یک بار مقداری آب و غذا در اختیار زنش قرار می‌داد. پلیس این زن بیچاره را در حالی که کاملاً بی‌حال بود و در کف توالت دراز کشیده بود پیدا کرد. یکی از مأموران ارشد پلیس در گفتگو با رسانه‌های محلی گفت: «این زن آنقدر ضعیف شده بود که حتی قادر به راه رفتن هم نبود. این زن پس از نجات یافتن آنقدر گرسنه بود که هشت نان چاپاتی (نوعی نان هندی) خورد.»

این زن که هنوز هویتش مشخص نشده در سن ۱۷ سالگی با کومار ازدواج کرده بود. آن‌ها دارای سه فرزند ۱۱ تا ۱۵ ساله هستند. شوهر این زن پس از بازداشت توسط پلیس مدعی شد که زنش از نظر روانی مشکل داشته و او به همین خاطر وی را در توالت زندانی کرده است. این مرد نتوانست مدرکی را که نشان دهنده ابتلای زنش به بیماری روانی باشد به پلیس ارائه دهد.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس هند در این باره ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

حجم ویدیو: 46.82M | مدت زمان ویدیو: 00:03:51 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • بهزاد
    0

    خوش بحال مرد هاشون حک مت میکنند ما ایبنجا به زنمون بگیم غذا شوره ،بلایی به سرت میاره که مرغای آسمون برات زار میزنند مهریه ،نفقه ،اجرت المثل و زندان ،،،

    نظرات شما -
    • میترا
      1

      تو غلط میکنی راجع به زنان اینطوری حرف میزنی

    • مری
      0

      نبایدفقط تقصیرراگردن مردان یا زنان انداخت واقعیت ماجرا همینه که این اقا گفت این دعوا از قدیم هم بوده اما وضع یکسری قوانین مهریه وووووباعث شده یه از علتهای کاهش شدیدازدواج باشه من برادرم مالزی ازدواج کرده هیچ کدام ازین قانونای عربی را ندارن داره راحت زندگی میکنه اگه قانون ازدواج بخواهدبااین سکه شانزده میلیونی پیش بره بنیادازدواج از هم خواهدپاشیدهمه خانومهای محترم یکی نیستن اما واقعیتیه که بایدپذیرفت چه بخواهیم چه نخواهیم

    • به بهزاد
      0

      بهزاد جان در برخی موارد به شما حق می دهم چرا که خودم هم دیده ام بارها به مردها ظلم شده واقعا اما خب زنها و دخترهای کمی هم نبوده و نیستند که همینجا زجر کش شده و می وند.

  • ناشناس
    0

    پس اینهمه قتل دختر و زن شما خوابید؟ اینجا که مردها روی صورت زن اسید میپاشن، یا می‌کشند،

    نظرات شما -
    • جوش نزن
      0

      خواستن مطلب عجیب و غریب رو بذارند والا کشتن و شکنجه و،،همه جا هست

    • مری
      0

      بیچاره شوهرمیتراخانوم چی میکشه از دستش‌

  • فاطمه
    0

    وای خدای من .چقدر بدبخته این زن .پوست واستخوان فقط .

  • علیرضا
    0

    لعنت به همچون مردها.خدا جواب دل این زن بیچاره رابده.

  • عجب
    0

    لعنت بر بچه هاش که یک و نیم ساله از مادرشان بیخبرن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها