عضو شورای شهر خرم‌دره :

ضرورت تعیین و تکلیف استادیوم نیمه‌کاره ۵ هزار نفری خرم‌دره

عضو شورای شهر خرم‌دره بر ضرورت تعیین تکلیف استادیوم نیمه‌کاره ۵ هزار نفری خرم‌دره تاکید کرد.

ضرورت تعیین و تکلیف استادیوم نیمه‌کاره ۵ هزار نفری خرم‌دره

مرتضی صالحی‌نژاد ظهر امروز (۲۸ مهرماه) در جلسه شورای شهر خرم‌دره که با هدف بررسی مشکلات حوزه ورزش شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه شهرستان خرم‌دره در عرصه نخبه‌پروری مدعی همیشگی است، اظهار کرد: وجود عملکردهای درخشان در اکثر رشته‌های ورزشی از جمله ووشو، تیراندازی، فوتبال، دوومیدانی و سایر رشته‌ها، نشان از تلاش‌ها، تعامل مثبت و کار گروهی بین ورزشکاران، مربیان، هیئت‌های ورزشی و مسئولان در خرم‌دره است.

وی با بیان اینکه طی ۳ سال گذشته ۵۵۰ مدال بین‌المللی، کشوری و استانی توسط ورزشکاران شهرستان کسب شده است، ادامه داد: هنرهای رزمی از رشته‌های شاخص در این شهرستان بهشمار می‌آید که کسب مدال‌های رنگارنگ متعدد به‌ویژه در رشته ووشو نشان‌گر استعداد جوانان این شهرستان است.

صالحی‌نژاد لازمه تقویت و حمایت بیشتر از ووشوکاران خرم‌دره را ایجاد خانه ووشو مجهز و در شان این ورزشکاران در شهرستان عنوان کرد و افزود: اکثر ورزشکاران ما با هزینه و علاقه شخصی خود باعث درخشش نام شهر و استان زنجان در سطح کشور و جهان هستند.

این مسئول با اشاره به زمین‌های اهدایی شورای اسلامی و شهرداری شهر خرم‌دره و همچنین اهدای ۴۵۰۰ متر زمین پیست دوومیدانی و ۳۰۰ متر زمین کبدی از تعامل و همکاری این نهاد شهری با اداره ورزش و جوانان خبر داد و گفت: ایجاد خانه جوان از دیگر نیازهای حوزه جوانان در خرم‌دره است.

عضو شورای شهر خرم‌دره یادآور شد: در حال حاضر خانه جوان شهرستان خرم‌دره با مشکل فضای نامناسب و ناکافی مواجه است که این امر نیازمند توجه و پیگیری است.

صالحی‌نژاد در ادامه با اشاره به دیگر مطالبات ورزشکاران خرم‌دره، گفت: استخر یادگار امام، تنها استخر شهرستان خرم‌دره نیازمند اهتمام ویژه جهت تعمیرات اساسی عمرانی و تأسیساتی است و اخطاریه نیز دریافت کرده که با توجه به تعطیلی استخرها در ایام کرونا بهترین زمان انجام امورات اصلاحی است.

وی با اشاره به بلاتکلیفی چند ساله استادیوم ۵ هزار نفری خرم‌دره، بیان کرد: این پروژه به‌علت مجاورت با کارخانه سیلیس و آلودگی رها شده است که با فروش آن از طریق مزایده و تزریق درآمد حاصل از آن بر دیگر امورات جاری اداره ورزش و جوانان شهرستان می‌توان نسبت به رفع سایر مشکلات اقدام کرد.

صالحی‌نژاد بابیان اینکه توجه بر امر ورزش و جوانان، از ضروریت‌های مهم جامعه است، افزود: میزان رشد جایگاه ورزش و جوانان در یک جامعه، باعث ایجاد ظرفیت‌ها برای تکمیل اوقات فراغت و شکوفایی استعدادهای فرزندان آن جامعه است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها