خیرین کردستانی به یاری مردم نیازمند بشتابند

استاندار کردستان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور از خیرین استان درخواست داریم به یاری مردم نیازمند بشتابند.

خیرین کردستانی به یاری مردم نیازمند بشتابند

بهمن مرادنیا امروز(۲۸ مهرماه) در مراسم نمادین پویش پازل همدلی با حضور مسئولین استانی که در محل استانداری برگزار شد، از خیرین استان در راستای کمک به نیازمند تقدیر و تشکر کرد و گفت: از تمام خیرین استان کردستان درخواست دارم با توجه به شرایط اقتصادی کشور همچون سنوات گذشته به یاری مردم نیازمند و تحت پوشش بشتابند.

وی هدف از برگزاری این پویش را حمایت از خانواده‌های نیازمند کردستانی عنوان کرد و افزود: در جامعه خانواده‌های نیازمندی وجود دارند که باید موردحمایت قرار بگیرند تا فرزندان این خانواده‌ها بتوانند تداوم تحصیل داشته باشند.

استاندار کردستان همچنین از ورزشکاران، رسانه‌ها و صداوسیما درخواست کرد در راستای جلب مشارکت مردمی و چهره‌های شاخص در پویش پازل همدلی بیشتر تلاش کنند.

سید صباح قریشی، مدیرکل بهزیستی استان کردستان، گفت: درآمد حاصل از این پویش صرف خرید لوازم‌التحریر برای نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش است.

وی افزود: طرح پویش پازل همدلی در راستای کمک به نیازمند تحت پوشش بهزیستی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

خیرین کردستانی به یاری مردم نیازمند بشتابند

قریشی ذکر کرد: هدف از این برنامه تأمین و تکمیل لوزام التحریر موردنیاز دانش آموزان و فرزندان مقیم مراکز نگه‌داری شبانه‌روزی سازمان بهزیستی و خانواده‌های تحت پوشش و نیازمند است.

وی عنوان کرد: در این طرح ۶۰۰ هزار قطعه پازل در سراسر کشور پیش‌بینی‌شده که سهم کردستان در مرحله اول هفت هزار و ۷۰۰ قطعه است.

مدیرکل بهزیستی استان کردستان بیان کرد: در مرحله دوم این طرح هشت هزار قطعه سهم استان به ارزش هر قطعه ۱۰ هزار تومان به‌عنوان مشارکت‌های خرد در استان اجرایی می‌شود.

قریشی ذکر کرد: برگزاری این برنامه به‌صورت نمادین جهت اطلاع‌رسانی به خیرین استان است که امیدواریم در این‌یک هفته بتوانیم پازل را در استان تکمیل کنیم.

وی در پایان یادآور شد: شیوه پرداخت کمک‌های مردمی به‌صورت حضوری و مجازی است.

در این برنامه استاندار کردستان ۲۰میلیون تومان از هزینه شخصی خود را به پویش پازل همدلی در استان اختصاص داد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها