حمله حسین شریعتمداری به طراحان استیضاح روحانی با رونمایی از پروژه «دولت بی سر»

مدیر مسئول کیهان در سرمقاله امروز این روزنامه با عنوان «چرا «دولت بی‌سر» به تحلیل خود از وضعیت سیاسی کشور پرداخته است.

حمله حسین شریعتمداری به طراحان استیضاح روحانی با رونمایی از پروژه «دولت بی سر»

در بخشی از این مطلب حسین شریعتمداری در روزنامه کیهان آمده است:

دولت بی‌سر (HEADLESS GOVERMENT)نام پروژه‌ای است که آمریکا و متحدانش با هدف تنش‌آفرینی و ایجاد ناامنی و بی‌ثباتی برای سه کشور ایران، لبنان و عراق تهیه کرده و اجرای آن را از چند ماه قبل کلید زده‌اند. بخش اصلی این پروژه (بخوانید طرح توطئه) حذف رئیس ‌دولت در کشور هدف است. با این تفسیر که وقتی رئیس ‌یک دولت کناره می‌گیرد و یا کنار گذاشته می‌شود، زمینه لازم برای تنش‌آفرینی و برهم‌زدن ثبات و امنیت در آن کشور فراهم می‌شود.

در این حالت انتخاب رئیس ‌دولت جدید به آسانی ممکن نیست و معمولاً با اختلاف‌نظرها و برخورد سلیقه‌ها همراه خواهد بود و این دقیقاً همان بی‌ثباتی ایده‌آل و شرایط مطلوبی است که دشمن برای تنش‌آفرینی و ایجاد ناامنی به آن نیاز دارد.

طرح توطئه‌آمیز «دولت بی‌سر» علیه جمهوری اسلامی ایران هم کلید خورد و به صحنه آمد و به یقین می‌توان گفت که ایران اسلامی اصلی‌ترین هدف آن بوده است چرا که ایران خاستگاه، اردوگاه و پشتیبان نهضت مقاومت در سراسر منطقه و جهان است. بنابراین به آسانی می‌توان نتیجه گرفت توطئه یاد شده، قبل از همه روی ایران اسلامی که خاستگاه و اردوگاه اصلی مقاومت است هدف‌گذاری شده و به صحنه آمده باشد.اما چگونه؟

بخوانید!از چند ماه قبل یعنی دقیقاً همزمان با کلید خوردن طرح مورد اشاره از سوی دشمنان بیرونی، برخی از مدعیان اصلاحات-تاکید می‌شود که نه همه آنها- و غربزدگان داخلی که تا آن هنگام با همه توان و تمام‌قد از دولت آقای روحانی حمایت می‌کردند و کمترین انتقادی به ایشان و دولتشان را برنتافته و علیه منتقدان یقه چاک می‌دادند، به‌ناگاه و در یک چرخش یکصد و هشتاد درجه‌ای دولت آقای روحانی را ناکارآمد و ناموفق در تامین خواسته‌های مردم معرفی کرده و خواستار استعفای ایشان شدند!

در همان حال، رسانه‌های فارسی‌زبان بیگانه که همواره با طیف یاد شده همراه و همسو بوده‌اند -بخوانید طیف یاد شده با آنها همسو بوده‌اند- نیز تغییر جهت داده و به جای دفاع از دولت، سازاستعفای رئیس‌جمهور را کوک کرده و در آن دمیدند..

کیهان درپایان می‌نویسد: اکنون و بالاخره سخنی برادرانه با طیف امیدآفرین نمایندگان متعهد و انقلابی مجلس شورای اسلامی در میان است و آن اینکه آیا تصور نکرده و یا لااقل احتمال نمی‌دهید که تصمیم اخیر شما عزیزان بزرگوار برای استیضاح رئیس‌جمهور آب ریختن ناخواسته به آسیاب توطئه «دولت بی‌سر» دشمن باشد؟! آیا برای پیشگیری از این نتیجه تلخ که خدای ناخواسته، حاصل کارتان به سبد دشمن ریخته شود نیز فکری کرده‌اید؟!

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • مجید
    0

    انقلابیونی که از کار انقلابی می ترسند و پشت توجیهات سالمندانه خود پنهان میشوند!!!! آقای شریعتمداری دیگه پیر شدی بهتره جا تو با یک جوان انقلابی عوض کنی .

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      تاکه. نفس. داره. باید. ور. ور. ور. بزنه

  • علی
    0

    مجلسی بی سواد و ذلنوری بی شعور و ......بیشتر از این توقع نیست اینها با اینکه رهبری تذکر دادند مدتی قبل بازهم راه بیراحه خودشان که دور از ملت و خدمت به ملت هست میروند تاریخ نشان داده و خواهد داد ادمهای افراطی عمرشان کوتاه هست کما اینکه شاهد ان در دنیا و کشورمان بودیم و خواهیم بود

  • زغال
    0

    این پروژه رو پای منقل کشف کردی؟ حالا که ۴نفر جمع شده میخواد استیضاح کلید بخوره سنگ میندازی؟؟شتر سواری دولا نمیشه، یا موافق استیضاح باش یا منبعد از کارای دولت نق نزن. تمام.

  • محمد
    0

    خوب فرض کنید روحانی رفت به کی می خواهید ناسزا و توهین کنید؟ روحانی اوائل کارش می گفت همه چیز تقصیر احمدی نژاد است حالا می گویند همه چیز تقصیر روحانی است این تبدیل به رویه شده به نظر من بجای تغییر روحانی معاون اول و وزرای ضعیف را با هماهنگی سه قوه عوض کنند

  • علی
    0

    اگر استیضاح درست آنرا انجام دهید واگر غلط است با بانیان آن برخورد شدید کنید تا به قول خودتان آب به آسیاب دشمن نریزند

  • درویش
    0

    مسؤلین ایران همیشه نوش دارو هستن بعد از مرگ سهراب،، حالا که همه فقیرها فقیرتر و سرمایه دارها تپل تر شدن حرف از استیضاح میزنید؟؟؟؟بروید بمیرید خداوکیلی،، دنیا داره به سیاستاتون میخنده،، حالا هی بگید ایران قدرت اول منطقه است، وقتی شب بچه من سر گرسنه بذاره زمین!!! چه قدرتی دارین؟؟؟قدرت نامردی

  • هامون
    0

    دوباره تحلیلی آبکی از استاد‌ و سردمدار منتقدین روحانی میگه استیضاح روحانی یعنی بازی در پازل دشمن.پس اگ اینطوریه بهش بگید برادر پس تو الان ۷ساله داری تو نقشه دشمن بازی میکنی.امان از جهالت این آدم یعنی روحانی تا الان با کاراش مملکت به این وضع رسونده اگه بازم باعث آشوب و بلوا بشه بازم باید بمونه چون خواست دشمن تو نبودشه پس باید بمونه تا یه باره کشور نابود کنه.خدایا خودت نجاتمون بده از همشون

  • کاظم
    0

    این دیوانه باز توهم زده تو ایران فقط یک نفر میتونه رئیس جمهور را برکنار کنه،عادت کردین با دروغ مردم را گمراه کنید

  • میثم
    0

    شماروبه هرکی که میپرستیدبه دادمون برسید.بابابه کی پناه ببریم باکی حرف بزنیم بچه هامون سرشونوبدون شام روبالشت میزارن شرمنده زنوبچمون شدیم.خداشرمندتون کنه.خداازتون نگذره به حق امام رضا

  • ابراهیم
    0

    واقعا از این همه جهالت در این کشور اگر سر به کوه وبیابان نگذاری ودیوانه نشوی..انسان عاقلی نیستی..کشور ما تا بوده همین بوده..یا مقداری خفیف تر یا قوی تر..ولی اصل ان تا دنیا را دشمن بدانیم .وخودمان را عقل کل همین است وضع کشور ما .ما با کشورمالزی وحتی از مالزی پیشرفت بهتری داشتیم..اون کشور مسلمان ودوست جامعه بشری.وما کجا واون کجا ..

  • ناشناس
    0

    حرفهاش کاملا درسته ومنطقی. شماها مردم عادی که سیاست رو ازدور میببنین چه مفهمین که کی ب کیه وکجا ب کجاس

  • محمد
    0

    آقای شریعتمداری اینهارابه آقایان ذوالنور وسایررفقاکه باوجودتاکیدمقام معظم رهبری همچنان براستیضاح پافشاری میکنن بگو.

  • کاربر ناشناس
    0

    آقای شریعتمداری نان دونه چنده مرغ کیلو چنده پراید گوشت اصلآ میدونی تو هر خانه دوتا سه تا جوان پژمرده شدند می دونی دخترها تو خیلی خانه ها پیر شده اند می دونی جوانها توان ازدواج ندارند آقای شریعتمداری اگر مسلمانی یک روز مخفیانه به چنتا خانه های مردم سر بزن اگر آدرس هم می خواهی تا به شما بدهم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها