یک مسؤول آمریکایی خبر داد:

تاسیس صندوق توسعه "ابراهیم" با مشارکت امارات و رژیم صهیونیستی

یک مسؤول آمریکایی از تأسیس صندوق توسعه «ابراهیم» ( آبراهام) با مشارکت امارات و رژیم صهیونیستی خبر داد که مقر آن شهر قدس اشغالی است.

تاسیس صندوق توسعه "ابراهیم" با مشارکت امارات و رژیم صهیونیستی

آدام بونر، رئیس اجرایی موسسه آمریکایی برای همکاری مالی در جریان سخنرانی خود در حاشیه مراسم امضای توافقات میان ابوظبی و تل‌آویو در اراضی اشغالی خاطرنشان کرد، صندوق توسعه «آبراهام» با مشارکت امارات و رژیم صهیونیستی تأسیس می‌شود و هدف از تأسیس این صندوق انجام سرمایه‌گذاری در زمینه‌های متعدد توسعه‌ است.

پیشتر یک هیئت دولتی اماراتی در نخستین سفر رسمی خود از زمان امضای توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در اواسط ماه گذشته میلادی، وارد اراضی اشغالی شد.

بونر تصریح کرد، هدف از تأسیس صندوق «آبراهام» که مقر آن در شهر قدس و سرمایه آن ۳ میلیارد دلار خواهد بود، انجام سرمایه‌گذاری در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا مانند مراکش است‌.

وی ضمن استقبال از ورود شرکای بین‌المللی که به سرمایه گذاری در این صندوق تمایل دارند، گفت: هدف از تأسیس این صندوق، اجرای پروژه‌هایی است که فرصت‌های شغلی جدید و شکوفایی را برای مسیحیان، یهودیان و مسلمانان در کشورهای منطقه فراهم کند.

در همین راستا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان سخنرانی خود طی این مراسم، اظهار کرد: این صندوق آینده سرمایه گذاری در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا را تغییر خواهد داد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها