میراسماعیلی: رأی دادگاه عالی ورزش هر چه باشد بهتر از شرایط فعلی جودو است

رئیس فدراسیون جودو درباره رأی دادگاه عالی ورزش درباره تعلیق این فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد.

میراسماعیلی: رأی دادگاه عالی ورزش هر چه باشد بهتر از شرایط فعلی جودو است

آرش میر اسماعیلی در حاشیه پویش همت پهلوانانه و کمک به افراد آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: ما برای این کمک‌ها تلاش زیادی کرده ایم. امروز برای جامعه جودو روز با ارزشی است. ما هم مانند تمام مردم سعی کرده ایم که به خانواده‌های آسیب دیده کمک کنیم. ورزشکاران، مسئولان و وزارت ورزش و جوانان همه سعی کردن که همیشه در اینگونه مراسم‌ها حضور پیدا و کمک کنند. این نوع حرکت‌ها یاد آور جوانمردی و پهلوانی در ورزش ایران است.

میراسماعیلی در ارتباط با آخرین خبر از پرونده فدراسیون جودو ایران در دادگاه عالی ورزش عنوان کرد: ما ۲۶ شهریور با یک هیئت کامل در دادگاه عالی ورزش حاضر شدیم. خدا را شکر وکلای ما دفاعیات خوبی در این پرونده کردند.

او گفت: در این جلسه رئیس فدراسیون جهانی حضور داشت. در حاشیه این دادگاه ما ۲۰ - ۳۰ دقیقه به رئیس فدراسیون جهانی مذاکره کردیم.

او افزود: ما از مسئولان ورزش کشور از جمله سلطانی فر، علینژاد و صالحی امیری تشکر می‌کنیم که در این شرایط کنار ما بودند و برای این موضوع وقت گذاشتند. فکر می‌کنیم برای اولین بار بود که دیپلماسی ورزشی - سیاسی کشور به کمک ما آمد.

امیدوارم رای و قضاوت داوران نسبت به دفاعیاتی که ما انجام دادیم عادلانه باشد. ما به این رای خوشبین هستیم و اطمینان داریم که رای هر چه باشد از شرایط فعلی ما بهتر خواهد بود.

میراسماعیلی در ارتباط با افرادی که علیه فدراسیون جودوی جمهوری اسلامی شهادت داده اند عنوان کرد: من به عنوان کسی که در دادگاه حضور داشته می‌گویم آن‌ها حرفی برای گفتن نداشتند. آن‌ها هیچ سند و مدرکی را ارائه نکردند. خدا را شکر هیئت اعزامی ما کاملا هماهنگ نسبت به صحبت‌هایی که آن‌ها کردند واکنش نشان داد. انتظار ما این بود که ایرانی علیه ایرانی نباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها