تجهیز نمازخانه‌های مدارس لرستان به فرش سجاده‌ای

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با اشاره به ساخت نمازخانه در تمام مدارس بالای ۳ کلاس لرستان، گفت: تمام مدارس لرستان با فرش سجاده‌ای مفروش می‌شود.

تجهیز نمازخانه‌های مدارس لرستان به فرش سجاده‌ای

امیر غفوری‌نژاد در دومین جلسه ستاد اقامه نماز این اداره‌کل با تاکید بر لزوم توجه به ساخت نمازخانه‌ها در ساخت و سازهای مدارس، اظهار کرد: در تمام مدارس نوساز، نمازخانه تعبیه می‌شود.

وی با ذکر این مطلب که تمام سعی و تلاش مجموعه نوسازی مدارس لرستان، این است که بتوانیم زمینه‌ای فراهم کنیم تا نمازخانه‌ای در مدارس استان از لحاظ ساخت و ساز و فرش و دیگر تجهیزات مورد نیاز مشکلی نداشته باشد، تصریح کرد: همه نمازخانه‌های مدارس لرستان به فرش سجاده‌ای و دیگر تجهیزات مورد نیاز نمازخانه‌ها مجهز می‌شوند.

غفوری‌نژاد با اشاره به ساخت نمازخانه‌ها در تمام مدارس بالای سه کلاس، خاطرنشان کرد: چاپ کتاب «شرح احکام دینی» و توزیع آن در بین دانش‌آموزان از دیگر اهداف سازمانی اداره‌کل نوسازی مدارس است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با تقدیر از کارکنان نوسازی مدارس به‌دلیل کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد سال گذشته، ادامه داد: همت والا، پشتکار و کار جهادی سه مولفه شاخص کارکنان نوسازی مدارس در کسب این موقعیت در بین دستگاه‌های اجرایی شده و با همین خصائل شاهد درخشش هرچه بیشتر اداره‌کل نوسازی مدارس لرستان در استان خواهیم بود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • آتنا
    0

    سکوت میکنم !!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها