در پاسخ به نامه وزیر بهداشت

روحانی :دست همه فداکاران و مدافعان سلامت را می بوسم


30 مهر 1399 - 19:21
5f9058f740eee_2020-10-21_19-21
رییس جمهوری با بیان اینکه دست همه فداکاران و مدافعان سلامت را می بوسم،‌ اظهارداشت: همان‌طور که خطر ویروس را نباید دست کم بگیریم، تحریم بی‌سابقه ضدبشری دشمن را هم نباید کوچک بشمریم.

درپی ارسال گزارش وزیر بهداشت و درمان درخصوص وضعیت اخیر شیوع بیماری کرونا و مسائل مرتبط با آن و راه‌های موثر مقابله با موج رو به رشد این بیماری، تصریح کرد: در شرایط بسیار سختی هستیم. راه سنگلاخ، مسیر دشوار و به سمت قله و بار بس سنگین است؛ جز صبر و بردباری و ایثار و فداکاری و تدبیر چاره‌ای نیست.

در پی نوشت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پاسخ به نامه و گزارش وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  آمده است: "در شرایط بسیار سختی هستیم. راه سنگلاخ، مسیر به سمت قله دشوار  و بار بس سنگین است؛ جز صبر و بردباری و ایثار و فداکاری و تدبیر چاره ای نیست. "

رییس جمهوری افزود: دوستان دولت از محمدباقر نوبخت، عبدالناصر همتی تا عبدالرضا رحمانی فضلی در حد توانشان اقدام‌های مفید و موثری انجام داده‌اند. همان‌طور که خطر ویروس را نباید دست کم بگیریم، تحریم بی‌سابقه ضدبشری دشمن را هم نباید کوچک بشمریم.

روحانی خاطرنشان کرد: هر مساله مهمی دارید در جلسات روسای کمیته‌های روزهای پنجشنبه مطرح کنید، انشاالله از مشکلات عبور خواهیم کرد. دست همه فداکاران و مدافعان سلامت را می‌بوسم.

رییس جمهوری با بیان اینکه دست همه فداکاران و مدافعان سلامت را می بوسم،‌ اظهارداشت: همان‌طور که خطر ویروس را نباید دست کم بگیریم، تحریم بی‌سابقه ضدبشری دشمن را هم نباید کوچک بشمریم.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f9058f740eee_2020-10-21_19-21
30 مهر 1399 - 19:21

درپی ارسال گزارش وزیر بهداشت و درمان درخصوص وضعیت اخیر شیوع بیماری کرونا و مسائل مرتبط با آن و راه‌های موثر مقابله با موج رو به رشد این بیماری، تصریح کرد: در شرایط بسیار سختی هستیم. راه سنگلاخ، مسیر دشوار و به سمت قله و بار بس سنگین است؛ جز صبر و بردباری و ایثار و فداکاری و تدبیر چاره‌ای نیست.

در پی نوشت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پاسخ به نامه و گزارش وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  آمده است: "در شرایط بسیار سختی هستیم. راه سنگلاخ، مسیر به سمت قله دشوار  و بار بس سنگین است؛ جز صبر و بردباری و ایثار و فداکاری و تدبیر چاره ای نیست. "

رییس جمهوری افزود: دوستان دولت از محمدباقر نوبخت، عبدالناصر همتی تا عبدالرضا رحمانی فضلی در حد توانشان اقدام‌های مفید و موثری انجام داده‌اند. همان‌طور که خطر ویروس را نباید دست کم بگیریم، تحریم بی‌سابقه ضدبشری دشمن را هم نباید کوچک بشمریم.

روحانی خاطرنشان کرد: هر مساله مهمی دارید در جلسات روسای کمیته‌های روزهای پنجشنبه مطرح کنید، انشاالله از مشکلات عبور خواهیم کرد. دست همه فداکاران و مدافعان سلامت را می‌بوسم.

منبع: ایرنا

70

نظرات 12
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
آزاده 0 0 پاسخ 1399/8/1 -09:29

تحریم چیه اقای روحانی ، بعد میگه من حقوقدانم !! هنر یک حقوقدان اینه که در زمان بحران ملت شو نجات بده وگرنه در شرایط عادی عمه من هم میتونه ریاست کنه ! دلارشده ۳۲۰۰۰ تومن تازه داره از نوبخت و همتی تعریف میکنه !!!

زهرا 0 0 پاسخ 1399/8/1 -08:58

دانشجویان دستیاری سال اول که در خط اول مبارزه با کورنا هستند و در ماه ۱۵ کشیک مستمر بر بالین بیمار دارند و هر روز بیمارستان درحال مداوای بیماران هستند دانشگاههای علوم پزشکی به آنها خوابگاه نمی دهند لطفا رسانه محترم به وزیر بهداشت بگوئید که به دانسگاههای تحت پوشش دستور دهد که خوابگاه به دانشجویان دستیاری بدهند

ف ع 3 0 پاسخ 1399/8/1 -02:02

اقای روحانی باز دورغ بازچاخان شمانمی خواد دست مدافعان سلامت بوبسی شمابفکراین سفیدجامگان نیستیداگربودید دستورنمی دادید که درشرایط بحرانی کشور بازگشایی اصناف پرخطررامثل رستورانها تالارها شمااگرجلوی اختلاسهای میلیاردی می گرفتید می توانسید بمدت یکماه از این فاجعه ای درپیش روداریم جلوگیری کنید

احمد 3 0 پاسخ 1399/8/1 -01:55

بوس!!!!!!!؟؟؟؟؟؟ خطرناکه حسن...... کرونایه!!!!!!

.. 2 0 پاسخ 1399/8/1 -00:45

بچه ها دروغ میگه می خاد گاز بگیره بلکه از این طریق چیزی از شما بکنه.

مینا 3 0 پاسخ 1399/7/30 -23:38

جناب روحانی قدر دانیتون به هیچ دردی نمیخوره دردی رو دوا نمیکنه هیچ نظارتی نیست، عروسیا برگزار، مجالس عزار برگزار، حداقل قرنطینه نکردید جلوی سفرها رو که میتونستید بگیرید؟ رسما دارید کادر درمان رو به فنا میدید #کادر_درمان_را_شکست_میدهیم