شکایت از داماد به اتهام قتل همسر تهرانی

تحقیقات درباره شکایت زن سالخورده‌ای که مدعی است دامادش دختر وی را با مشروب الکلی مسموم کرده و به قتل رسانده است در جریان است.

شکایت از داماد به اتهام قتل همسر تهرانی

چند روز قبل زن سالخورده‌ای به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از دامادش به اتهام قتل دخترش شکایت کرد.

وی گفت: چند سال قبل دخترم با شهاب آشنا شد و با اینکه من مخالف ازدواج او با شهاب بودم با او ازدواج کرد. مدتی بعد شهاب معتاد به کوکائین شد و به همین خاطر با هم اختلاف پیدا کردند. من خیلی به خانه آن‌ها رفت و آمد نداشتم، اما متوجه شدم او دخترم را کتک می‌زند. یک هفته قبل شهاب با من تماس گرفت و گفت دخترم حالش بد شده و در بیمارستان بستری شده‌است.

دخترم بیهوش بود و تیم پزشکی هم مدعی بودند که او مسموم شده‌است، اما من آثار کبودی زیادی دور گردن و صورت دخترم مشاهده کردم که حکایت از آن داشت او مورد ضرب وجرح قرار گرفته است و از طرفی هم یکی از کارکنان بیمارستان به من گفت دخترم قبل از اینکه بیهوش شود گفته شوهرش او را مسموم کرده است.

وی ادامه داد: دخترم فوت کرد و شهاب مدعی بود که دخترم مشروب خورده و مسموم شده است، اما وقتی از او خواستم ظرف مشروب و شیشه آن را برای آزمایش در اختیار من قرار دهد، گفت که شیشه را در سطل زباله انداخته است.

الان من احتمال می‌دهم که شهاب پس از ضرب و جرح دخترم به او مشروب مسموم خورانده و او را به قتل رسانده است.

با طرح این شکایت قاضی ساسان غلامی، بازپرس شعبه‌سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیق از شوهر زن فوت شده را صادر کرد. تحقیقات درباره این حادثه تا اعلام نظریه پزشکی قانونی درباره مشخص شدن علت اصلی مرگ ادامه دارد.

منبع: روزنامه جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها