اجرای ۶ پروژه خدماتی با اعتباری بیش از ۹ میلیارد تومان در ساری

معاون خدمات شهری شهرداری ساری گفت:۶ پروژه خدماتی با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان در ساری اجرا می‌شود.

اجرای ۶ پروژه خدماتی با اعتباری بیش از ۹ میلیارد تومان در ساری

مصطفی نیک نقش گفت: مدیریت سیلاب‌ها یکی از مهم‌ترین مباحث در طرح‌های مدیریت شهری است که در این راستا طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی به دلیل افزایش شدت بارندگی‌ها و تغییرات شرایط جوی مورد توجه قرار گرفت.

وی با تاکید بر بازدید از نقاط حادثه‌خیز شهر برای پیشگیری از سیلاب‌های شهری، تصریح کرد: بازدید میدانی از نقاط حادثه‌خیز در دستور کار معاونت خدمات گرفته است تا تصمیمات لازم برای جلوگیری از آب‌گرفتگی در این مکان‌ها گرفته شود.

معاون خدمات شهری شهرداری ساری ادامه داد: خرید دستگاه الکتروموتور جدید، لوله‌گذاری به طول ۱۵ هزار متر، حفر چاه جدید، تعمیر موتورپمپ، لایروبی چاه‌های قدیمی، تجهیز چاه‌های (فاقد پمپ و تابلو برق و غیره) با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان در برنامه کاری این معاونت قرارگرفته است.

نیک نقش با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته برای مقابله با سیلاب‌های شهری هم‌زمان با شروع فصل پاییز و زمستان، افزود: ۵۰ پمپ جهت نوسازی پمپ‌های فرسوده سطح شهر با اعتباری حدود یک میلیارد تومان خریداری و به زودی جایگزین می‌شود.

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری ساری، عملیاتی شدن طرح هدایت آب‌های سطحی موجب روان‌سازی تردد خودروها، ارتقای سطح ایمنی معابر، مدیریت به هنگام بحران در شرایط جوی مناسب و رفع خسارت‌های احتمالی به تاسیسات خدماتی می‌شود.

نیک نقش افزود: این معاونت با آمادگی کامل برای مقابله با بارش‌های شدید وارد عمل شده و با لایروبی مسیرهای خروجی آب ولوله گذاری در نقاط حساس و آبگیر، از ایجاد مشکلات احتمالی پیشگیری کند.

وی در پایان با تأکید بر آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری در مواقع بحرانی از قبیل برف و باران از شهروندان خواست کرد هم‌زمان با رعایت نکات ایمنی و همکاری با عوامل شهرداری در مواقع بارانی، در صورت بروز هرگونه مشکل در محلات و مناطق، موضوع را از طریق شماره تماس ۱۳۷ به مرکز فوریت‌های شهرداری اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها