رئیس فدراسیون کشتی:

 نمی‌گویم فوتبال بد است ولی کشتی را هم دریابید

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه بازدیدهای استانی خود به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، عصر دیروز (چهارشنبه) در کرمان حضور یافت.

 نمی‌گویم فوتبال بد است ولی کشتی را هم دریابید

علیرضا دبیر پس از ورود به شهر کرمان در جلسه‌ای که با حضور مسئولین سیاسی و ورزشی استان از جمله محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان و علی اسماعیلی رئیس هیأت کشتی استان و جمعی از پیشکسوتان برگزار شد، شرکت کرد.

دبیر در این جلسه با اشاره به اینکه کشتی استان کرمان را باید تقویت کرد، گفت: در جایی که فوتبالش قوی باشد باید مراقب بود تا سایر رشته ها از بین نرود. من نمی گویم فوتبال بد است اما سایر رشته‌ها به ویژه کشتی را که ورزش ملی کشور است دریابید.

رئیس فدراسیون کشتی با اعلام اینکه کشتی بعنوان ورزش ملی، سنتی و مذهبی ما محسوب می‌شود، تصریح کرد: آمادگی این را داریم که در بحث آموزش مربیان به استان کرمان کمک کنیم تا سطح دانش فنی در کشتی استان بالا برود.

وی خاطرنشان کرد: به شخصه دوست دارم که برای کشتی استان کرمان کاری انجام دهم و به دنبال توسعه کشتی این منطقه بوده و تمام قد در خدمت کشتی کرمان هستم‌. مسئولان هر خواسته‌ای دارند به ما اعلام کنند و ما نیز تا حد توان خود کار را پیش می‌بریم.

در ادامه محمدرضا پورابراهیمی در این نشست گفت: کشتی یکی از افتخارات کشور محسوب می‌شود، ما در استان کرمان به لحاظ سطح فنی و کمی نسبت به سایر استان‌ها فاصله داریم این درحالی است که ظرفیت های خوبی در استان برای رشد کشتی وجود دارد که بیشتر به فوتبال توجه شده است.

وی افزود: باید ظرفیت آموزش کشتی را در استان بالا ببریم و اگر در یک دوره به جهت بحث فنی به صورت اختصاصی کار کنیم، می توانیم به موفقیت دست یابیم چراکه استعدادهای خوبی در استان وجود دارد.

نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن درخواست از رئیس فدراسیون برای حمایت بیشتر از کشتی استان کرمان تصریح کرد: ما نیز در زمینه حمایت از کشتی استان چه از لحاظ تأمین فضای آموزشی و چه از لحاظ تأمین تجهیزات آماده‌ایم.

پورابراهیمی با اشاره به سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که افتخار کرمانی ها، ایران و جهان اسلام محسوب می‌شود، اظهار کرد: از فدراسیون کشتی درخواست داریم تا میزبانی یک مسابقات بزرگ در رده ی سنی بزرگسالان را به استان کرمان واگذار کند تا ما آن را با نام این سردار گرانقدر برگزار کنیم و در این زمینه همه تمهیدات لازم را نیز انجام می‌دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که این موضوع در جلسه با استاندار نهایی شود تا ما یک خبر خوب به ورزشکاران استان بدهیم.

رئیس فدراسیون کشتی امروز (پنج‌شنبه) نیز برنامه هایی از جمله سفر به شهرهای استان کرمان و دیدار با مسئولان و پیشکسوتان و بازدید از امکانات ورزشی را در دستور کار خود دارد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها