رئیس موساد:

ریاض برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل منتظر انتخابات آمریکاست

رئیس سرویس جاسوسی اسرائیل گفت که عربستان سعودی منتظر نتایج انتخابات آمریکاست تا عادی‌سازی روابط با تل آویو را به رئیس جمهور منتخب هدیه بدهد.

ریاض برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل منتظر انتخابات آمریکاست

«یوسی کوهن» گفت که عربستان سعودی هم در صف کشورهایی است که خواهان عادی‌سازی روابط با این رژیم هستند.

شبکه المیادین لبنان به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی پنجشنبه گزارش داد که عربستان سعودی برای اعلام عادی‌سازی روابط با تل آویو منتظر نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است.

بر اساس این گزارش، او در محافل خصوصی و پشت‌درهای بسته گفته است که «عربستان سعودی منتظر نتایج انتخابات است تا هدیه خود را (عادی‌سازی) به رئیس جمهور منتخب تقدیم کند».

بعد از امارات و بحرین، زمزمه‌هایی است مبنی بر اینکه سودان نیز در حال رایزنی برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل و به همین منظور هیأتی از فلسطین اشغالی اخیرا به خارطوم رفته و با مقامات سودانی دیدار کرده‌اند.

وزارت خارجه آمریکا امروز از زبان سخنگوی خود «مورگان اورتاگس» اعلام کرد که مایک پاپمئو، وزیر خارجه این کشور طی تماس تلفنی با «عبدالله حمدوک» رئیس حکومت انتقالی در سودان تلفنی تماس گرفته و از تلاش‌های او برای عادی‌سازی روابط با تل آویو تقدیر کرده است.

در همین ارتباط، روزنامه هاآرتص، چاپ فلسطین اشغالی به نقل از «حییم سبان»، میلیاردر صهیونیست نوشتند که محمد بن سلمان، ولی‌عهد سعودی گفته است که اگر اقدام به عادی‌سازی روابط با اسرائیل کند، ایران، قطر و مردم عربستان او را خواهند کشت.

منبع: فارس

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها