چگونه گوشی خود را ضد باکتری شارژ کنیم؟

فرار از میکروب و باکتری در وسایل روزمره عملاً غیرممکن است. اما با وجود بسیاری از میکروب‌ها در اطراف ما، باید راهی برای از بین بردن آن‌ها وجود داشته باشد.

چگونه گوشی خود را ضد باکتری شارژ کنیم؟

خوشبختانه دستگاه ضدعفونی کننده Einova Mundus Pro باعث از بین رفتن باکتری‌های موجود در تلفن‌ها، محافظ‌های گوش، عینک‌های آفتابی، گوشواره‌ها و هر چیز دیگری می‌شود که در محفظه آن جای می‌گیرد.

ضدعفونی
جالب است بدانید که تلفن هوشمند معمولی بیش از ۲۵ هزار باکتری در هر اینچ مربع را حمل می‌کند. این یعنی گوشی شما کثیف‌تر از دستگیره درب اتاق‌های پربازدید وعمومی و حتی سرویس‌های بهداشتی است. دستمال مرطوب و اسپری‌های ضد باکتری می‌توانند این میکروب‌های سطحی را از بین ببرند، اما با استفاده روزمره می‌توانند هزینه زیادی داشته باشند.


باکتری‌ها و میکروب‌ها می‌توانند از گوشی هوشمند وارد زندگی شما شوند. این این میکروب‌ها می‌توانند به بدن ما منتقل شوند و ما را بیمار کنند، خصوصاً اگر سیستم ایمنی ضعیفی داشته باشید. دستگاه هوشمند Einova Mundus Pro یک چرخه تمیز کردن هشت دقیقه‌ای دارد که ۹۹.۹ ٪ ویروس‌ها و باکتری‌ها را از بین می‌برد و شما می‌توانید تقریباً در همه موارد از جمله وسایل برقی استفاده کنید.

شارژ
این ابزار از دو چراغ UV-C برای تجزیه مواد ژنتیکی آلی خطرناک و از طول موج بیوسید ۲۵۴ نانومتر برای تامین بهداشت تلفن همراه استفاده می‌کند. علاوه بر این، از چهار LED UV-C برای هدف قرار دادن باکتری‌ها و ویروس‌ها با طول موج تا ۲۷۵ نانومتر برخوردار است. این چراغ‌ها به صورت هماهنگ کار می‌کنند.

 گوشی
LED‌های UV-C به طور طبیعی مقدار بهینه‌ای ازن تولید می‌کنند که دیواره‌های سلول را ضعیف می‌کند، بنابراین باکتری‌ها و ویروس‌هایی را که چشم انسان نمی‌تواند ببیند از بین می‌برد و برای سرعت بخشیدن به فرآیند ضد عفونی کردن، محفظه با دی اکسید تیتانیوم پوشانده شده است که باعث افزایش نور UV-C و اثر ازن می‌شود.

 ضد باکتری
این محصول از یک پایه شارژ بی سیم سریع دارای گواهینامه Qi بهره می‌برد که به طور همزمان سه دستگاه را تأمین انرژی می‌کند. این محصول از دو نقطه شارژ بی سیم سریع ۱۰ وات و یک پورت شارژ سریع ۱۸ وات USB-A برخوردار است. بعلاوه لازم نیست نگران باشید که چراغ UV-C وقتی بالای دستگاه قرار دارد به تلفن شما نفوذ کرده و باعث آسیب می‌شود، زیرا دستگاه اجازه نمی‌دهد هیچ نوری از آن خارج شود. این ویژگی برای شارژ AirPods، Apple Watch و تلفن‌های شما بسیار مناسب است.

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها