مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اعلام کرد:

برخورد با محتکران آرد و روغن در قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از رسیدگی به ۵۴۳۹ پرونده تخلف در این اداره کل خبر داد و گفت: با محتکرین آرد و روغن که بدون مجوز قانونی اقدام به گران‌فروشی و عدم عرضه کالا داشتند برخورد قانونی خواهد شد.

برخورد با محتکران آرد و روغن در قزوین

هوشنگ محمدی با اعلام اینکه از ابتدای سال‌جاری تا به امروز به بیش از ۴۵۳۹ پرونده تخلف کالا و خدمات در استان قزوین رسیدگی شده است، اظهار کرد: پس از بررسی پرونده متخلفین، ۴۳۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برای متخلفین حکم صادر شده است.

وی تصریح کرد: ۴۵۳۹ مورد از این پرونده‌ها در حوزه کالا و خدمات و ۴۵۳ پرونده نیز مربوط به قاچاق کالا و ارز بوده است. همچنین ۴۴۳ پرونده نیز در حوزه بهداشت، دارو و درمان تشکیل و به آن رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین بیان کرد: بیشترین تخلفات، مربوط به عدم درج قیمت، گران‌فروشی، عدم ارائه فاکتور و کم‌فروشی بوده و متوسط زمان رسدگی به پرونده‌ها در کل چهار روز است که در این خصوص رتبه برتر کشوری را کسب کرده‌ایم.

بنا بر اعلام روابط عمومی تعزیرات حکومتی قزوین، محمدی به محتکرین کالاهای اساسی هشدار داد و گفت: تعزیرات حکومتی به‌عنوان مرجع رسیدگی‌کننده به تخلفات اقتصادی همراه با دستگاه‌های کارشناسی نظارت‌کننده اقدام به برگزاری گشت‌های مشترک سیار کرده است. با محتکرین آرد و روغن که بدون مجوز قانونی اقدام به گران‌فروشی و عدم عرضه کالا داشتند در کمترین زمان ممکن برخورد قانونی خواهد شد و گشت‌های مشترک تا باز گشت آرامش به بازار ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها