بخشدار مهریز:

مشکل توزیع کپسول گاز مایع در روستاهای مهریز رفع شد

بخشدار مهریز گفت: با سردی هوا و افزایش تقاضا طی هفته‌های اخیر در برخی از روستاهای بخش مرکزی به خصوص میانکوه و منشاد مشکلاتی در توزیع کپسول گاز مایع اهالی وجود داشت که با پیگیری های انجام شده برطرف شد.

مشکل توزیع کپسول گاز مایع در روستاهای مهریز رفع شد

مهدی دهقان‌زاده روز شنبه افزود: هر سال با کاهش دمای هوا، تقاضا برای کپسول گاز مایع در روستاهای ییلاقی به خصوص دهستان میانکوه افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: در این خصوص با همکاری شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد و پیگیری دهیاران و شوراهای اسلامی، مشکل بررسی و پیگیری شد و هم‌اکنون کپسول مورد نیاز به اندازه کافی در مناطق بخش مرکزی وجود دارد.

این مسوول اظهار کرد: کار نظارت بر ارسال به موقع کپسول‌ و نحوه توزیع دقیق و عادلانه آن امری مهم و جدی است که تاکنون طبق مقررات در سطح مناطق روستایی شهرستان در میانکوه با همکاری دهیاران صورت گرفته است.

دهقان‌زاده از مردم روستاها و منشاد تقاضا کرد اگر در خصوص توزیع گاز مایع در منطقه خود مشکلی وجود دارد مراتب را به بخشداری و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی در بخش مرکزی برای پیگیری و اقدام اعلام کنند.

دهستان میانکوه با ۲ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری شهر مهریز قرار دارد.

از جمعیت ۵۵ هزار نفری مهریز ۳۵ درصد در ۱۴۰ روستای پنج دهستان این شهرستان زندگی می‌کنند و مهریز مرکز این شهرستان در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها