معاون امور بازرگانی و تجارت استان زنجان:

قیمت مصوب مرغ گرم در زنجان

معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طبق مصوبه قیمت مرغ ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

قیمت مصوب مرغ گرم در زنجان

امیرعلی مسیبی اظهار کرد: میانگین تولید روزانه مرغ در استان حدود ۳ برابر نیاز است، به طوری که میزان تولید مرغ در زنجان ۱۲۰ تن است که از این میزان فقط ۴۰ تن در زنجان مصرف و بقیه به سایر استان‌ها صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه قیمت مرغ ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است، گفت: در زنجان نیز این مصوبه اجرایی می‌شود، قیمتی که از همه استان‌ها پایین‌تر است.

این مسئول با اشاره به هماهنگی انجام شده با سایر استان‌ها در زمینه نزدیک کردن قیمت مرغ به قیمت استان زنجان ادامه داد: در زمینه جوجه‌ریزی مشکل حل شده و با این شروع این جوجه‌ریز، دغدغه مردم در این باره حل خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صمت استان زنجان تصریح کرد: هماهنگی لازم انجام شده است که مرغداران پس از تامین مرغ مورد نیاز استان، نسبت به ارسال این کالا به سایر استان‌ها اقدام شود.

مسیبی از تشدید نظارت بر بازار به منظور تعدیل آن نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: امروز مرغ در همه نقاط شهر برای هم‌شهریان قابل دسترس است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها