جزئیات شخصیت شما با دیدن اولین تصویری که می‌بینید

شخصیت هر فردی باعث می‌شود تا نوع نگرش او به تصاویری که می‌بیند متفاوت از فرد دیگری باشد.

جزئیات شخصیت شما با دیدن اولین تصویری که می‌بینید
مطالعات نشان داده است افراد مختلف هر چیزی را که می‌بینند، بسته به شخصیت خود، به طور متفاوتی تفسیر می‌کنند. چراکه اگرچه چشم‌ها همه‌چیز را می‌بینند اما مغز صرفا آن چیزهایی را انتخاب می‌کند که برای فرد مهم هستند. بنابراین برای این که متوجه شوید چه چیزی واقعا برای شما اهمیت دارد، این آزمون خاص را انجام دهید.
البته به یاد داشته باشید که این نوع آزمون‌ها تنها برای این هستند که کمی با چیزهایی آشنا شوید که اولویت مغز شما هستند و به این موضوع توجه کنید که نباید آن را جدی بگیرید.
گورخر یا شیر
تست روانشناسی
گورخر: شما فردی برون‌گرا هستید که صحبت کردن با دیگران، شرکت کردن در مهمانی و انجام دادن کارهای جدید را دوست دارید و علاوه بر این، پیروی کردن از یک روال عادی کار شما نیست و نمی توانید در روزمرگی باشید.
شیر: شما جزء افرادی هستید که علاقه دارید اوقات با کیفیتی را یا به تنهایی یا با نزدیک ترین دوست خود بگذرانید. به طوری که اگر تنها باشید ترجیح می دهید تلویزیون تماشا کنید و یا نوشیدنی و خوراکی موردعلاقه خود را میل کنید که این علاقه به تنها بودن در اغلب اوقات نشان دهنده درونگرا بودن شماست.
درخت، گوریل، شیر ماده یا ماهی
تست روانشناسی
درخت: اگرچه شما کمی ساکت هستید اما این موضوع دلیل بر خجالتی بودنتان نمی شود. چرا که شما همیشه دوست دارید همان چیزی باشید که هستید و نیازی هم به تأیید کسی ندارید.
گوریل: شما فردی کمال گرا و ماکسیمالیست هستید. اما به یاد داشته باشید که ممکن است گاهی اوقات بیش از حد, انتقاد دیگران را بپذیرید و این کار شما باعث آزار دیگران شود.
شیر ماده: اگر در نگاه اول به این تصویر، عکس شیر ماده‌ای را دیده‌اید، شخصیتی قوی دارید که اجازه نمی‌دهید دیگران در مسیر شما قرار گیرند.
ماهی: شما بسیار حساس و دارای شخصیتی نرم و دل‌رحم هستید اما توجه کنید که به دیگران اجازه ندهید شخصیت شما را نادیده بگیرند.
نوزاد، زوج یا درخت
تست روانشناسی
نوزاد: شما فردی هستید که بیشتر برای خودتان وقت می‌گذارید و تنها بودن را ترجیح می دهید. اما نباید بخاطر اجتماعی نبودن خود، احساس گناه کنید و تنها کافی است خودتان باشید.
زوج: اگرچه شما به دوستان خود علاقه دارید اما مهمانی‌ها و گروه‌های بزرگ برای شما چندان جذاب نیستند و با این وجود، چند دوست بسیار نزدیک دارید که حاضرید برای آن‌ها هر کاری انجام دهید.
درخت: شما علاقه زیادی به تجربه‌های جدید دارید. زیرا تغییر برایتان بسیار جذاب است و از آن هیچ ترسی ندارید.
درخت یا ببر
تست روانشناسی
درخت: شما فردی بسیار شهودی هستید و به شهود خود اعتماد زیادی دارید و شخصیتی بسیار آرام و راحت دارید که دوست دارید وقت خود را در سکوت و آرامش بگذرانید و هیچ کاری انجام ندهید.
ببر: شما دارای یک ذهن بسیار قوی هستید و به محض تصمیم‌گیری، چیزی نمی‌تواند ذهنیتتان را نسبت به آن تصمیم تغییر دهد.
درخت یا صورت
تست روانشناسی
درخت: شما فردی خودجوش و همیشه آماده کاوش کردن مکان‌های جدید هستید و انرژی بی‌پایان شما بسیار شگفت‌انگیز است که همین انرژی باعث می‌شود که دو روز یکسان نداشته باشید و هر روزتان با روز قبل تفاوت داشته باشد.
صورت: شما علاقه دارید که همه‌چیز مرتب باشد و برای هر چیز کوچکی برنامه‌ریزی دقیق داشته باشید و روی اینکه بدانید فردا، هفته بعد یا ماه آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، حساس هستید چرا که با فکر کردن درباره برنامه‌های خود، احساس امنیت و آرامش می‌کنید.
نوازنده ساکسیفون یا چهره
تست روانشناسی
نوازنده ساکسیفون: شخصیت شما باعث می‌شود که به عنوان مرکزی برای یک مهمانی تبدیل شوید.بنابراین, تعجبی ندارد که همه علاقه دارند با شما دوست باشند. اما فراموش نکنید که هر از چند گاهی، به خودتان استراحت دهید و برای خودتان وقت بگذارید.
چهره: مهمانی‌های پر سروصدا برای شما مناسب نیست و آنقدر از نظر روحی خاص هستید که اگر برای مدت زمان طولانی, عضو یک گروه شوید از نظر عاطفی و جسمی خسته می شوید و آسیب می بینید.
صورت یا دو انسان
تست روانشناسی
صورت: شما فردی بسیار افتاده هستید که صحبت کردن با شما بسیار آسان و لذت‌بخش است. چرا که انسان بسیار صادق هستید و افراد دیگر را درک می‌کنید.
دو انسان: شما در همه زمینه‌ها ازجمله ورزش و کار, اهل رقابت هستید و در هر کاری باید بهترین باشید. اما برای عالی بودن هم گاهی لازم است که به استراحت بپردازید.
آیا این گفته‌ها و مطالعات در مورد شخصیت شما درست بود؟ فراموش نکنید که شخصیت خودتان را با ما در نظرات به اشتراک بگذارید و این تست شخصیت‌شناسی را برای دوستان و اعضای خانواده خود بفرستید تا آن‌ها هم شخصیت خودشان را بهتر بشناسند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • حسنعلی سجادی
    0

    بیشترتشبیهات وتصورات درست است امابنظرمیرسد روانشناسی که این تصورات را برداشت کرده ،بیشتربراساس تصورات ذهنی خودش برداشت نموده ولی فی الواقع نمیتوان براساس تصورات ذهنی به شخصیت واقعی(درونی ) افراد پی برد. باتشکر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها