نماینده مجلس به صورت مشروط از توضیحات «اسلامی» قانع شد

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس به صورت مشروط از توضیحات وزیر راه و شهرسازی در زمینه مسکن قانع شد.

نماینده مجلس به صورت مشروط از توضیحات «اسلامی» قانع شد

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی سوال از محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی درباره علت کمبود تولید مسکن در دستور کار قرار گرفت.

رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی پس از استماع توضیحات اسلامی، گفت: بنده یک ماه به وزیر راه و شهرسازی فرصت می‌دهم که مستندات خود و آمار دقیق درباره تحویل واحدهای مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن را در جلسه کمیسیون عمران مجلس ارائه کند.

محمدباقر قالیباف در این باره گفت: بر این اساس نماینده مردم علی آباد کتول از توضیحات وزیر راه و شهرسازی قانع و قرار شد در جلسه کمیسیون عمران، آمار مسکن مهر و طرح اقدام ملی مسکن به صورت دقیق ارائه شود.

بنابراین گزارش، سید البرز حسینی، سخنگوی کمیسیون عمران در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون خود را درباره سؤال رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد از وزیر راه و شهرسازی مبنی بر عدم اقدام لازم برای تأمین مسکن مورد نیاز در کشور اعلام کرد.

او گفت: در اجرای ماده ۲۷۰ آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، سؤال در جلسه رسمی مورخ ۱۸ شهریور ۹۹ با حضور ۱۹ نفر از نمایندگان کمیسیون و نماینده سؤال کننده و وزیر راه و شهرسازی بررسی شد و پس از استماع سؤالات طرفین و نظر به عدم اقناع نماینده سؤال کننده از پاسخ‌های وزیر، کمیسیون قلمرو سؤال را ملی تشخیص داد و مستند به بند ۳ ماده ۲۷۰ آیین‌نامه داخلی، گزارش آن جهت اعلام وصول در اولین جلسه ارسال می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها