سهامداران حقیقی مراقب باشند سهامشان را ارزان نفروشند

وزیر اقتصاد با بیان اینکه سهام بسیاری از شرکت ها ارزش مندهستند، از سهامداران حقیقی درخواست کرد با تامل بیشتری نسبت به فروش سهام خود اقدام کنند.

سهامداران حقیقی مراقب باشند سهامشان را ارزان نفروشند

فرهاد دژپسند بعدازظهر امروز در حاشیه جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: قبول داریم که چند روزی است وضعیت شاخص بورس خوب نیست اما بازار سرمایه فقط با شاخص ارزیابی نمی‌شود. به عنوان نمونه اگر تصمیمی راجع به موضوعی مثل نرخ سود گرفته شود این موارد نیز در بازار سرمایه اثرگذار است.

وزیرامور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه ریل گذاری نهادهای نظارتی در بازار سرمایه ادامه دارد، افزود: در حال حاضر بسیاری از شرکت‌هایی که در بورس هستند بازارگردان دارند. همچنین امروز می‌توانیم بازارساز و اوراق تبعی اختیاری داشته باشیم.

دژپسند خاطرنشان کرد: بسیاری از بنگاهها سوددهی خوبی دارند چرا که گلچین شده هستند و در برابر صادرات نیز معاف از مالیات هستند. بنابراین بسیاری از آنها درآمد ارزی خوبی دارند.

وی افزود: سهام بسیاری از سهام ارزنده است و خواهش من این است که افراد با تأمل بیشتری به خرید و فروش اقدام کنند تا گرفتار ارزان فروشی سهام نشوند.

وزیرامور اقتصادی و دارایی در پایان گفت: بهترین کار دولت، ریل گذاری و اطلاع رسانی است که در حال انجام است.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ح
    0

    حضراتی هم که اگر احیانا بورس رو دستکاری میکنن مراقب باشن شرفشون رو مفت نفروشن..

    نظرات شما -
    • حسین
      0

      اگه قبلا نفروخته باشن وزیر دولت تزویر و کلید

  • زینب
    0

    نمره ات برادولت ۲۰ براملت منفی ۲۰_ دمت گرم وزیر نون خیلیا آجرشد خوش باشید . خداوندمیبیند تلاش کن وزیر اون باشی.

  • کاربر ناشناس
    0

    این ریلگذاری تا کجا میرود وادامه دارد

  • یاسر
    0

    چیزی مونده که بخوایم بفروشیم سرمایه مون که با هزار بدبختی جور کرده بودیم به توصیه حضرات با خاک یکسان شد دیگه چیو بفروشیم.

  • محمد
    0

    فقط حرف و سخن پای عمل که می رسه همه لنگ میزنن بابا عزیز حاجی چجوری باید گفت شاخص از دو میلیون رسید به یک و سیصد هنوز داری قبول وعده وعید میدی تاکی قراره چوب بی عرضگی شما را مردم بخورن جمع کنید بابا این در دوکونتونو همه را بدبخت کردید فقط بلدید جیب مردم خالی کنید و بس دزدی هم حد و اندازه داره خودتون با اون حقوقی های از خدا بیخبر همتون دوستتون تو یه کاسه هست سیر بشو هم نیستید واقعا آدم باید اینقدر رذل باشه که از جیب کارگر بیچاره هم نگذره خدا لعنت تون کنه

  • کاربر ناشناس
    0

    چند روز؟ سه ماه فقط قرمزه حاجی

  • لیلا
    0

    خوب بااین گونی انداختن پول مردم،دلار رو نگذاشتین چندبرابرشه.بودجه هم روازمردم گرفتید.حالا که چندروز به انتخابات مونده دوباره بورس واگذارتون به خدا...

  • شهروند۱
    0

    دروغگو تو جیره خوار واعظی هستی ، سهام داران را نابود کردی تازه میگی چند روزه مطمئن باش حق این مردم فقیر را خانواده ات پس خواهند داد ، دنیا دار مکافاته ، خدا بر حقه

  • صدرا
    0

    دیگه مگه چیزی توطبره مونده همش زدین به جیب فقط منتظر حکم جلب از طرف سازمان بورسیم

  • ایرانی
    0

    واقعا جالبه !! اون روزهایی که هر روز 5 درصد مثبت بود کسی صداش در نمی اومد. بغیر از یک عده آدم با وجدان می گفتند آقا شاخص هیجانی رفته بالا ، مراقب سرمایه هاتون باشید. ولی ملت جوگیر از بقال و نانوا و کارگر ساختمانی و دکتر و مهندس گرفته همه شده بودند کارشناس بورس و سرمایه گذار... حالا که شاخص داره اصلاح طبیعی خودش رو می کنه دارن به این و اون بد و بیراه می گویند... آقای محترم از ماست که بر ماست ....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها