غیبت مشکوک محمدرضا احمدی در شبکه ۳/ سرنوشت عادل و مزدک در انتظار احمدی است؟

صداوسیما طی یکی دو سال اخیر با کنار گذاشتن عادل و مهاجرت مزدک دو گزارشگر توانمند و محبوب خود را از دست داده است.

غیبت مشکوک محمدرضا احمدی در شبکه ۳/ سرنوشت عادل و مزدک در انتظار احمدی است؟

غیبت محمدرضا احمدی در برنامه گزارش ورزشی باعث ایجاد شایعه‌هایی در خصوص کنار گذاشته شدن این گزارشگر از این برنامه شده است. محمدرضا احمدی در برنامه دیشب گزارش ورزشی باز هم غیبت داشت تا اینطور به نظر برسد که خبر جدایی او از این برنامه جدی تر از یک شایعه در فضای مجازی است.

برنامه گزارش ورزشی که با اجرای محمد رضا احمدی و رضا جاودانی سال‌هاست از آنتن شبکه سه پخش می‌شود ظرف مدت کمتر از یک هفته بدون احمدی روی آنتن رفت. بعد از غیبت احمدی در دیدار الکلاسیکو، بازی رئال و مونشن‌گلادباخ دومین برنامه ای بود که بدون حضور احمدی و تنها با اجرای رضا جاودانی پخش شد. این اتفاق در حالی رقم خورد که در خصوص غیبت احمدی هیچ توضیحی داداه نشده است

در تیتراژ پایانی این برنامه هم نام محمدرضا احمدی حذف شده تا اینطور به نظر برسد که حذف او از این برنامه قطعی شده است. باید منتظر ماند و دید حضور احمدی در شبکه سه سیما ادامه خواهد داشت و حذف او تنها مختص به برنامه گزارش ورزشی است یا اینکه ماجرای غیبت او فراتر از عدم حضور در این برنامه است.

احمدی، بعد از کنار گذاشته شدن عادل و مهاجرت مزدک میرزایی، از معدود گزارشگران صداوسیما است که کیفیت کار او از استانداردهای مناسبی چه در اجرا و چه در گزارشگری برخوردار است. حالا باید دید آیا صداوسیما سومین گزارشگر محبوب خود در این سال‌ها را هم از دست داده است یا ماجرا از قرار دیگری اشت.

منبع: همشهری‌آنلاین

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • محمد مهدی
    0

    اون رفت تو برنامه ی فوتبال برتر همش بلدین دروغ بگین.

  • حسن سلیمانی
    0

    آقا شما چقدر الکی گیر میدین بدبخت دیشب داشت گزارش میکرد چجور بیاد تو برنامه

  • مبین
    0

    وقتی یه بچه رو بزارن مدیر یه شبکه بین المللی همین میشه دیگه

  • حسین عزتی
    0

    از اول هم از گروه خونی اش خوشم نمی آمد این هم میره آنور آب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها