ماجرای ربایش و حبس یکساله دختری ۱۴ ساله/ دادستان تهران دستور فوری بررسی پرونده را صادر کرد

به دنبال انتشار ویدئویی از پدر یک دختر ۱۴ ساله مبنی بر ربایش و حبس یکساله فرزندش توسط مرد آدم ربا دادستانی تهران دستور فوری رسیدگی به پرونده را صادر کرد.

ماجرای ربایش و حبس یکساله دختری ۱۴ ساله/ دادستان تهران دستور فوری بررسی پرونده را صادر کرد

به دنبال انتشار فیلمی از پدر یک دختر در فضای مجازی و تظلم خواهی او از رئیس دستگاه قضا، با دستور ویژه دادستان تهران ، متهمی که این پدر در ویدیو به او اشاره کرده در غرب کشور هنگامی که قصد خروج از کشور را داشت بازداشت و بازگردانده شد.به ادعای این پدر دختر وی به قتل رسیده و به همین منظور دادستانی تهران تحقیقات خود را آغاز کرده و پرونده در دست بررسی است.

گفتنی است؛ پدر دختر ۱۴ ساله ادعا می‌کند که فرزندش به مدت یک سال توسط فردی دزدیده شده و سپس به قتل رسیده است.

در فیلم منتشر شده در فضای مجازی این پدر مدعی است که فرد آدم ربا پس از ربودن دخترشو او را در خانه محبوس کرده و فرزندش دو مرتبه قصد فرار از دست این آدم ربا را داشته، که در هر مرتبه مرد آدم ربا از اقدام او جلوگیری کرده است.

این دختر تحت تاثیر و اغفال فردی قرار گرفته بوده و به دلیل اعتماد بیجا توسط او ربوده شده در حال حاضر فیلمی از پدر این دختر در فضای مجازی و خطاب به حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس دستگاه قضا منتشر شده که نشانگر تظلم خواهی او و صدور حکم عادلانه است که برهمین اساس دادستانی تهران دستور بررسی و تحقیق فوری را روی این پرونده صادر کرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها