استاندار لرستان:

مخزن آب ۲۲۰۰ متر مکعبی لرستان از ایجاد نوسانات آب شرب جلوگیری می‌کند

استاندار لرستان با اشاره به افتتاح مخزن آب شرب ۲۲۰۰ متر مکعبی گفت: این مخزن با بهره‌گیری از جدیدترین روش‌ها به صورت پیش ساخته طراحی شده و با احداث آن تامین آب پایدار انجام و از ایجاد نوسانات در آب شرب جلوگیری می‌کند.

مخزن آب ۲۲۰۰ متر مکعبی لرستان از ایجاد نوسانات آب شرب جلوگیری می‌کند

سیدموسی خادمی ظهر امروز در مراسم افتتاح مخزن پیش ساخته شرکت آب و فاضلاب استان لرستان که در چهارمین روز از هفته پدافند غیر عامل انجام گرفت، تأمین آب شرب را موضوعات مهم در بحران‌ها دانست و اظهارداشت: شرکت آب و فاضلاب استان فعالیت‌های اثربخشی برای جایگزینی و تأمین تجهیزات مربوط به آب شرب در شرایط بحران انجام داده است.

وی افزود: راه‌اندازی خط تولید آب معدنی، خرید خودرو های حمل آب با ظرفیت متوسط و تهیه ژنراتورهای برق اضطراری از اقدامات مهمی است که در شرایط بحرانی می‌تواند زمینه تهیه آب شرب را در استان مهیا کند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه برای مخزن پیش ساخته شرکت آب و فاضلاب لرستان با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید عنوان کرد: این تجهیزات و امکانات از محل اعتبارات سیل 98 خریداری و در اختیار استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: اگرچه سیلاب 98 خسارات فراوانی در لرستان بر جای گذاشت اما با بهره‌گیری از اعتبارات اختصاص یافته از این طریق، امتیازات خوبی وارد لرستان شد و نتیجه آن خرید تجهیزات جدید و نوسازی امکانات بود.

خادمی افتتاح مخزن آب شرب 2200 متر مکعبی در استان را یکی از اقدامات موثر دانست و گفت: این مخزن با بهره‌گیری از جدیدترین روش‌ها به صورت پیش ساخته طراحی و احداث شده و با احداث آن تامین آب پایدار انجام و از ایجاد نوسانات در آب شرب جلوگیری می‌کند.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها