عراقچی: منتظر پاسخ طرف‌های مناقشه قره‌باغ به طرح تهران هستیم

معاون وزیر امور خارجه گفت: طرح تهران درباره مناقشه «قره‌باغ» را که بر مبنای اصول انسان دوستانه تهیه شده پیشنهاد داده‌ایم و منتظر دریافت پاسخ از طرف‌های مناقشه می‌مانیم.

عراقچی: منتظر پاسخ طرف‌های مناقشه قره‌باغ به طرح تهران هستیم

سیدعباس عراقچی فرستاده ویژه جمهوری اسلامی ایران که به منظور معرفی و تبیین ابتکار ایران برای پایان دادن به اختلافات جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مورد قره باغ بعد از باکو به روسیه سفر کرده بود، مسکو را به سمت ایروان ترک کرد.

وی بعد از پایان مذاکرات با «آندری رودنکو» نماینده ویژه روسیه در امور قره‌باغ و «سرگئی ریابکوف» همتای روسی خود در امور برجام، هنگام ترک مسکو، گفت: طرح تهران درباره مناقشه قره باغ را که بر مبنای اصول انسان دوستانه و توجه به خواست های طرف‌های درگیر تهیه شده پیشنهاد داده ایم و منتظر دریافت پاسخ از طرف های مناقشه می مانیم.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • محمدی
    0

    حتماً طرح ایران به صلاح هردو ملت وجهان است ان شاء الله که طرفین راغب شوند وترک مخاصمه کنند وگرنه بسیارمتضرر خواهند شد.

  • شهدا.دوستتون داریم
    0

    عراقچی جان شمابه فکرقره باغ نباش به فکرملت خودباش که دارن میمیرن ازدست گرونی وبدبختی چراغی که به خانه رواس به مسجدحرام امیدوارم بفهمی چی میگم .تمام ثروت ملت عزیزم روصرف آذربایجان ارمنستان یمن لبنان.....کردین وملت عزیزم ایران روبه بدبختی وهلاکت رساندی خون شهدامون شماهاوامثال شماهاروبگیره انشااله

  • آبتین
    0

    جنگ همواره جز نکبت و بد بختی چیزی ندارد از این جنگ فقط و فقط ترکیه منفعت می برد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها