مکرون: احساسات مسلمانان در قبال انتشار کاریکاتورها را درک می‌کنم!

رئیس جمهور فرانسه گفت: احساسات مسلمانان در قبال کاریکاتورهای منتشر شده در نشریه‌های فرانسوی را درک می‌کند، اما این انتشار در نشریه‌ها و روزنامه‌های آزاد صورت گرفته است نه وابسته به دولت.

مکرون: احساسات مسلمانان در قبال انتشار کاریکاتورها را درک می‌کنم!

"امانوئل مکرون" که اخیرا از اقدام موهن نشریه‌های فرانسوی در اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) حمایت کرده است، به دنبال اعتراضات گسترده مسلمانان جهان به سیاست‌های ضداسلامی فرانسه گفت که این کاریکاتورها نه در نشریه‌های وابسته به دولت فرانسه، بلکه در نشریه‌ها و روزنامه‌های آزاد صورت گرفته است.

رئیس جمهور فرانسه که با شبکه خبری الجزیره گفت ‌وگو می‌کرد، افزود: احساسات مسلمانان در قبال انتشار کاریکاتورها را درک می‌کنم.

وی در توجیه اقدام موهن نشریه "شارلی ابدو" به ساحت مقدس رسول گرامی (ص) گفت که کاریکاتورها پروژه دولتی نیست، بلکه برخاسته از روزنامه‌های آزاد و مستقل است که وابسته به دولت فرانسه نیستند.

مکرون افزود: افرادی هستند که دست به تحریف و انحراف دین اسلام می‌زنند و به نام این دین ادعای دفاع از آن را دارند.

رئیس‌ جمهور فرانسه اخیراً با اتخاذ مواضع اسلام‌ستیزانه بر حمایت خود از نشریه‌هایی را که کاریکاتورهای موهن علیه مقدسات اسلامی و پیامبر گرامی اسلام(ص) منتشر کرده‌اند، گفت که مانع این کار آنها نخواهد شد.

این اظهارات مکرون با اعتراضات گسترده مسلمانان جهان روبه‌رو شده و بسیاری از کشورهای اسلامی خواستار تحریم کالاهای فرانسوی شده‌اند.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کاربر ناشناس
    0

    بهترین شیوه مبارزه بااحمق های دین ستیزتحریم اقتصادی ونخریدن کالاهای آنها و همچنین منع توریست است، تااینکه دست ازخباثت های خودبردارند

  • هموطن
    0

    خاک بر سر ما مسلمانان بکنند که حاضریم بخاطر مذاهبمون به جان هم میفتیم و و به هر شکلی از ترور تا انتحاری تا میتونیم مسلمان کشی میکنیم ولی در بین ماها یک آدم مسلمان غیرتمند و با شرف پیدا نمیشه که بره قلب فرانسه اون شخص بیشعوری که به پیامبر عظیم الشان جهان بزرگ اسلام توهین کرده و همچنین مکرون دغل باز را به درک واصل کنه و اگر هم دستگیر و به شهادت برسه به این جانفشانیش افتخار کنه

    نظرات شما -
    • گیلان
      0

      داستان نگو مومن ، هزینش با من تو برو

  • حرف حق
    0

    خفه شو بی‌شعور پس چرا بعدازنشر درروزنامه دستوردادی اونو بزرگ کنند وازبالای یک ساختمان دولتی آویزان کنندوگفتی ماکشور آزادی هستیم « وحدت چکارهای که نمی کند »

  • قلندر
    0

    حالا که جورایی پوزش طلبیده شما هم دیگه شلوغش نکنید هر کشوری فرهنگ خاص خود را دارد اما اگر یه مسلمان در ظاهر فقط مسلمان باشد ضربه اش از کاریکاتوریست ملعون سخت تر است مثل بیت المال خوری رانت و اختلاسگران و تمامیت خواهان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها