پیام رسان واتس اپ میزبان ۱۰۰ میلیارد پیام روزانه است

مارک زاکربرگ، مدیر عامل شرکت واتس اپ اعلام کرد که اپلیکیشن محبوب واتس اپ به رکوردی خیره کننده دست یافته است و اکنون کاربران این شرکت روزانه تقریباً ۱۰۰ میلیارد پیام ارسال می‌کنند.

پیام رسان واتس اپ میزبان ۱۰۰ میلیارد پیام روزانه است

شب سال گذشته ۱۰۰ میلیارد پیام در واتس اپ رد و بدل شد. در این روز واتس اپ موفق شد رکوردی خیره کننده را ثبت کند.

به نظر می‌رسد واتس اپ در این مرحله هیچ رقیبی ندارد و در این مرحله، فقط در حال رقابت با خودش است. از اوایل سال ۲۰۱۶ مسنجر فیس بوک و واتس اپ برای تبادل ۶۰ میلیارد پیام در روز استفاده شدند. تیم کوک، مدیر اجرایی اپل در ماه می‌گفت که iMessage و FaceTime رکورددار هستند، اما ارقام خاصی را به اشتراک نگذاشت.

پیام رسان واتس اپ

اما آخرین باری که اپل تعداد گاربران روزانه خود ررا به اشتراک گذاشت، بسیار کمتر از کاربران واتس اپ بود. وی چت نیز که بیش از ۱ میلیارد کاربر جمع کرده است، از نظر حجم پیام‌های روزانه از واتس اپ عقب‌تر است. در آن زمان، واتس اپ کمتر از ۵۰۰ میلیون کاربر داشت. واتس اپ اکنون بیش از ۲ میلیارد کاربر دارد و حداقل در هند، بزرگترین بازار خود توسط کاربران به شدت مورد استفاده قرار می‌گیرد و محبوبیت آن از سایر برنامه‌های گوشی‌های هوشمند فراتر می‌رود.

با همه محبوبیت‌های واتس اپ بسیاری از کاربران معتقدند واتس اپ به روزرسانی‌های مناسبی به کاربران ارائه نمی‌دهد و می‌تواند بسیار قوی‌تر عمل کند. درواقع واتس اپ با وجود حجم بالای کاربران به اندازه کافی به روزرسانی‌های جذاب ارائه نمی‌دهد یا حداقل این موضعی است که از سوی کاربران مطرح می‌شود.

منبع: انتخاب

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها