یارانه سال ۱۴۰۰ چقدر خواهد شد؟/ اینفوگرافی


10 آبان 1399 - 18:59
5f9d811212247_2020-10-31_18-51
اگر دولت با یارانه پیشنهادی مجلس موافقت کند، سال آینده یارانه خانواده ۵ نفره‎ای که از اقشار کم درآمد جامعه باشد یک میلیون و ۲۳ هزار تومن می‎شود.

اگر دولت با یارانه پیشنهادی مجلس موافقت کند، سال آینده یارانه خانواده ۵ نفره‎ای که از اقشار کم درآمد جامعه باشد یک میلیون و ۲۳ هزار تومن می‎شود.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f9d811212247_2020-10-31_18-51
10 آبان 1399 - 18:59

منبع: کانال فارس

66

نظرات 9
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
ریگی 0 0 پاسخ 1399/8/17 -22:36

خدای کارگر هستم الان پول نان شب ندارم ماهی پانصد هزارم نمی تونم در بیارم چون دیگر توان کار کردن ندارم و مشکل اعصاب دارم و خداوند متعال همه مشکلات آسان کنه و صلح آرامش را برای همه دوستداران ایران از خدا خواستارم یاالله امیدوارم به رحمت یا الله همه مشکل ایران را آسان بگردان

مملو تتلوزاده 0 0 پاسخ 1399/8/11 -06:20

با این نقشه جدید صدتا دام دیگربرای ملت مظلوم پهن کرده اند به این بساط هیچ امید واعتمادی نیست!!!!

ج 0 0 پاسخ 1399/8/11 -03:21

با چهل و پنج تومن وضعمون اینه اگه یه میلیون بشه برای نفس کشیدن هم باید مالیات بدیم

داروغه 3 0 پاسخ 1399/8/11 -00:19

وعده سر خرمن ندید لطفا حضرات

داوود 6 1 پاسخ 1399/8/10 -21:41

مگه همه کسانیکه یارانه نقدی می گیرند یارانه معیشتی بهشون تعلق میگیره که این جدول رو تنطیم کردید .

علی 5 0 پاسخ 1399/8/10 -21:40

این زیر بار مردم فشار گرانی ها خورد شدند مسئولین جیب شان پر است و همه امکانات دارند فکر نیستند مگر فقط خدا به داد ما برسد ما که یک مسئول دلسوز نداریم همه شعار می دهند .... در عمل خبری از حمایت نسیت