زنی که ۱۰ بار ازدواج کرده و طلاق گرفته است/ ویدئو

ازدواج کردن و طلاق گرفتن‌های سریالی یک زن میانسال، موجب شده تا او به سوژه رسانه‌ها تبدیل شود.

زنی که ۱۰ بار ازدواج کرده و طلاق گرفته است/ ویدئو

طلاق‌های پیاپی زن ۵۶ ساله آمریکایی که به تازگی از دهمین شوهرش نیز جدا شده او را به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. «کِیسی» که یک زن تاجر موفق است می‌گوید تا زمانی که مرد واقعی زندگی اش را پیدا کند به ازدواج هایش ادامه خواهد داد.

این زن که به تازگی در برنامه تلویزیونی پربیننده «دکتر فیل» حضور یافت تا از پزشک مشاوره بگیرد گفت که هنوز مرد واقعی اش را نیافته است. او گفت اهمیتی نمی‌دهد چند بار دیگر مجبور به ازدواج شود، تا زمانی که مرد مورد علاقه اش را پیدا نکند دست نخواهد کشید.

کیسی گفت: «وقتی که من در یک ازدواج هستم و دیگر نمی‌توانم آن را تحمل کنم، معمولا اولین نفری هستم که می‌گویم این است، ما طلاق می‌گیریم و من رابطه را ترک می‌کنم.»

او به دکتر فیل در مورد ازدواج اولش گفت که هشت سال که مدت زیادی هم بود طول کشید و او و همسرش با توافق یکدیگر از هم جدا شدند. ازدواج دوم کیسی کمتر از ازدواج اول و مدت ۷ سال طول کشید. او و همسر دومش به مدت دو سال و نیم نیز نامزد بودند. آن‌ها با وجود آنکه یک پسر داشتند، اما زندگی مشترکشان پس از آنکه همسرش، گفتن عبارت «دوستت دارم» را متوقف کرد از وی جدا شد.

این زن از صحبت در مورد همسران سوم تا دهم خود خودداری کرد، اما گفت که با انواع مختلف مردان از صخره نورد تا مرد روحانی و حتی با دوست دوران دبیرستانش ازدواج کرده است. این زن همچنین فاش کرد از همسر فعلی اش نیز که او را نوعی «کنترل عجیب» می‌داند جدا خواهد شد.

با این حال او تأکید کرد با وجود انجام این ازدواج‌ها هنوز مرد واقعی اش و کسی که واقعا او را دوست بدارد پیدا نکرده و هرگز از پیداکردن اش ناامید نخواهد شد.

در پایان این برنامه دکتر فیل خطاب به این زن گفت: «تو تا زمانی که به داشتن روابط سَمی ادامه دهی، هرگز یک رابطه سالم نخواهی داشت.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

حجم ویدیو: 5.70M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • 7مهدی7
    0

    خوب بگه دقیقا دنبال چی میگرده شاید یکی پیدا بشه

  • ناشناس
    0

    ای بترکه زن نیست که ماموته حیا روخورده و نجابت رو قی کرده البته داره رنگ و وارنگشو امتحان میکنه تقصیری نداره!!!!!!!!!!خخخخخخخ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها