تروریست وین واقعا که بود؟

رایزن فرهنگی ایران در اتریش گفت: قاتل اتفاقات اخیر وین اروپایی است با ریشه مقدونیه‌ای و متولد اتریش . با این حال برای حمله به اسلام، رسانه‌ها کم نمی‌گذارند.

تروریست وین واقعا که بود؟

مهرداد آگاهی، رایزن فرهنگی ایران در اتریش در مطلبی با عنوان "جان پدر کجاستی ؟ با تو همدردیم ، از کابل تا وین"
در صفحه اینستاگرامش نوشت: دوشنبه ١٢آبان صبح در دانشگاه کابل و شب در مرکز شهر وین، افرادی از خدا بی خبر که با دروغ اسم دین خدا را یدک می کشند عده ای مظلوم را به خاک و خون کشیدند.
امروز به مرکز شهر که محل حادثه بود رفتم و شش نقطه با فاصله هایی نزدیک هم غرق شمع و گل بود و با حرکت در این مسیرگویا در دانشگاه کابل هستم . پلیس کمتر حرف می‌زند تا کارش را ادامه دهد ولی فیلمی که همه جا منتشر شد یک جوان ٢٠ ساله را نشان می‌دهد که فقط ٩ دقیقه به مردم بی دفاع در خیابان و جلوی دو رستوران و پیاده‌روها شلیک کرد چهار نفر را کشت و ٢٢ نفر را زخم‌دار کرد و خودش هم کشته شد.
حاج قاسم ما را کشتند تا نتواند ریشه این فساد را بخشکاند. هنر هنرمندشان کشیدن کاریکاتور و اهانت و کاشتن بذر کینه است و جاهلانی نیز که توسط همین‌ها پرورش پیدا کرده اند دست به سلاح می شوند. پسرکی ٢٠ ساله که دو سال قبل در حال پیوستن به داعش در ترکیه زندانی شده و مدتی نیز در اتریش زندان بوده و تعلقات اسلامی‌اش هم بسیار کم.
جالب اینجاست که این قاتل اروپایی است با ریشه مقدونیه ای و متولد اتریش . با این حال برای حمله به اسلام ، رسانه‌ها کم نمی‌گذارند، پسرک اتریشی با قساوت تیر خلاص می زند و دختر دانشجوی هنر را که برای خرج تحصیلش در رستوران کار می کند به رگبار می بندد و جایی دورتر دختر قشنگ و محبوب پدر! در کلاس درس بر زمین می افتد.
و شاید تازه نسیمی رسیده باشد و کسی به فکر فرو رود که چرا بیش از چهل هزار افغانستانی در اتریش پناهنده اند.
#با_تو_همدردیم_ای_همسایه
#کابل
#وین
#جان_پدر_کجاستی

منبع: ایسنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • مهدی
    0

    همیشه دنبال بهانه دراوردن هستین وانداختن گناه به گردن اسراییل وآمریکاهیچ وقت یادم نمیره مردم بیگناهی که تومسجدامام علی وجامع زاهدان شهیدشدن بااینکه همه میدونستن جزوچه گروه وچه قومی هستن ولی تلویزیون همه اش اسم آمریکاواسراییل رومیگرفت.

  • .
    0

    شما برا بشریت چکار کردید.باور این جانی چه بوده.چرا همه به بلاد کفر پناه می اورند؟دیگه قبول کنید که بخش مهمی از مشکل بشریت شما هستید و دیگران را مقصر ندانید که این حنا دیگه رنگ ندارد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      به همون دلیل که روستاییان به شهرها مهاجرت می کنند و ثروتمندان به تهران. هر جا مرکزیت پیدا کنه مهاجرت بهش زیاد میشه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها