افاضات متفاوت مقامات پیرامون پیروزی بایدن، التهاب در بازار و جلوگیری از کاهش قسمت ارز!

صاحب امتیاز سایت انتخاب از حضرات دولتی و حاکمیتی تقاضا کرد انقدر پیرامون روابط ایران - آمریکا اظهارفضل نکنند تا⁧ دلالان بی‌انصاف ضدمردمی، از این افاضات سوءاستفاده نکرده و دلار را افزایشی نکنند.

افاضات متفاوت مقامات پیرامون پیروزی بایدن، التهاب در بازار و جلوگیری از کاهش قسمت ارز!

مصطفی فقیهی در اینستاگرام نوشت:

این روزها هر مقامی، از ظن و دیدگاه خود، در حاشیه‌ی پیروزی بایدن، پیرامون مسائل مذاکره مجدد و ارتباط با آمریکا نظرات متفاوت داده و نمی‌دانند، با بیانات خود چه پاس کلی به دلالان می‌دهند و بازار ارز را ملتهب می‌کنند!

اما می‌شود از این بزرگان تقاضا کرد؟ ممکن است حضرات دولتی و حاکمیتی انقدر پیرامون روابط ایران - آمریکا اظهارفضل نکنند، لختی دندان بر جگر نهاده تا ⁧ دلالان بی‌انصاف ضدمردمی، از این افاضات سوءاستفاده نکرده و دلار را افزایشی نکنند؟

‏متخصصان تأکید دارند، قیمت واقعی ⁧دلار ⁩ ۱۵ هزار تومان است؛ فرصت دهید روند طبیعی آن طی شود و مردم مظلوم، اندکی طعم تلخ گرانی را فراموش کنند!

نگذاریم این فرصت بی‌نظیر، با بی‌تدبیری و سخنان بیهوده براحتی از کف برود.

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • احمد کریمی
    0

    مطلب صحیح و کاملا به جایی فرمودند سکوت و عدم اظهار نظر دست اندرکاران بی دست و پا به بهبود اوضاع کمک بیشتری می کند

  • م
    0

    ظلم یایدارنیست کسانی ظلم کردن کجاکجایند نمونش صدام از لانه سگها پیداش کردن تون خدا پست ومقام ارزش ندارداین همه پست ومقام داشتن ولی نیستن این حضرات بزرگوارکمی به فکرمردم خودشون باشد ولاه تمام ارزشهای عزیزانی که توی این چندسال برای این مملکت انجام دادن بربادرفت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها