قتل رفیق به علت فحاشی در ورامین

مرد جوان که در درگیری به خاطر فحاشی ،دوستش را کشته بود با حکم قضایی به قصاص محکوم شد.

قتل رفیق به علت فحاشی در ورامین

عصر هفتم مهرماه سال ۹۸ وقوع درگیری خونین در یکی از خیابان‌های قرچک به پلیس اعلام شد .

مأموران بلافاصله در محل درگیری حاضر شدند و دریافتند درگیری دو دوست به خون کشیده شده و در این میان ساسان ۳۴ ساله از ناحیه گردن مجروح و به بیمارستان منتقل شده است .

ماموران پلیس به تحقیق از شاهدان پرداختند و دریافتند ساسان در درگیری با دوست قدیمی اش به نام مصطفی زخمی شده است.

ردیابی مصطفی آغاز شد اما وی به محل نامعلومی گریخته بود .هنوز یک شبانه روز از درگیری خونین نگذشته بود که از بیمارستان خبر رسید ساسان به خاطر شدت خونریزی روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شده است.

تحقیقات پلیسی برای ردیابی متهم فراری متمرکز شده بود که دوماه بعد پلیس رد وی را در حاشیه تهران یافت و او را بازداشت کرد .این مرد در همان بازجویی مقدماتی به قتل دوستش اعتراف کرد .

وقوع قتل خونین در قرچک ورامین

مصطفی گفت :من و ساسان از سالها قبل با هم دوست بودیم .ما هر دو به مواد مخدر اعتیاد داشتیم و بیشتر اوقات با هم مواد مخدر مصرف می کردیم.آخرین بار فهمیدم او مقداری از مواد مخدر من را برداشته است. سرهمین موضوع با او درگیر شدم و وقتی در خیابان او را دیدم درگیری میان ما بالا گرفت.

وی ادامه داد: او به رویم چاقو کشید و من برای دفاع از خودم چاقو را از او گرفتم و به سمت او پرتاب کردم اما چاقو ناخواسته به گردن او برخورد کرد و موجب مرگش شد.

این ادعا در حالی مطرح شد که هیچ کدام از شاهدان حرف های وی را تایید نکردند.

مصطفی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و برای او کیفرخواست صادر شد.

وی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران در حالی پای میز محاکمه ایستاد که مادر و دختر قربانی برای وی حکم قصاص خواستند .

وقتی مصطفی روبه روی قضات ایستاد قتل را گردن گرفت اما انگیزه جدیدی را برای جنایت مطرح کرد.

قتل هولناک رفیق به علت فحاشی در قرچک

وی گفت :من ساسان را به خاطر فحاشی کشتم و درگیری ما به خاطر مواد مخدر نبود .

متهم 35ساله ادامه داد : من و ساسان از سالها قبل با هم دوست بودیم و همیشه با هم رفت و آمد داشتیم. آن روز سر موضوعی پیش پا افتاده با هم بحث کردیم .او پررویی کرد و به من ناسزا گفت .

من که توقع شنیدن چنین حرفهایی را نداشتم از فحش های او عصبانی شدم و به رویش چاقو کشیدم تا او را بترسانم. اما ساسان دست بردار نبود. او به سمتم حمله ور شد و به همین خاطر یک ضربه کاری به گردنش زدم و بلافاصله فرار کردم.

وی گفت: من و ساسان روزهای زیادی را با هم گذرانده بودیم و من از او توقع نداشتم سر موضوعی پیش پا افتاده، چنین ناسزاهایی را به من بگوید. من قتل او را قبول دارم و حالا هم می گویم از کشتن او پشیمان نیستم .من قبلا به دروغ گفته بودم درگیری ما به خاطر مواد مخدر بود.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک های موجود در پرونده مصطفی را به قصاص محکوم کردند.

منبع: فرتاک

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها