پلیس ساوه فردی را به اتهام کلاهبرداری با کارت امداد خودرو جعلی دستگیر کرد

فرمانده انتظامی ساوه گفت: ماموران پلیس این شهرستان فردی را به اتهام اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان در پوشش کارت امداد خودرو جعلی شناسایی و دستگیر کرد.

پلیس ساوه فردی را به اتهام کلاهبرداری با کارت امداد خودرو جعلی دستگیر کرد

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی روز دوشنبه در مورد جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی تماس های مردمی مبنی بر تماس های مشکوک از سوی فردی که خود را نماینده یکی از شرکت های خودرساز معرفی کرده و به مخاطبان خبر برنده شدن کارت امدادخودرو می داد، کارآگاهان پلیس ساوه تحقیقات خود را برای شناسایی این شخص آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی موضوع از سوی تیم تخصصی کارآگاهان پلیس، مشخص شد این فرد پس از آنکه با شهروندان تحت عنوان نماینده یکی از خودروسازان و طرح برنده شدن آنها برای دریافت کارت امداد خودرو تماس می گیرد متعاقب آن فردی به درب منزل شهروندان مراجعه و با ارائه کارتی جعلی و بدون اعتبار به آنها مبلغ سه میلیون و ۸۹۰ هزار ریال وجه را دریافت می کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان بررسی هایی تخصصی را در این خصوص آغاز کردند و ضمن به دست آوردن هویت متهم، موفق شدند او را در حال تردد در یکی از خیابان های شهر ساوه شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه تصریح کرد: در بازرسی از خودروی این فرد تعداد ۷۵ عدد کارت جعلی امداد خودرو و یک دستگاه کارت خوان کشف شد.

سرهنگ عیسی آبادی بیان داشت: تا کنون ۲ نفر از افرادی که در سطح شهرستان به این روش مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند شناسایی شده و تحقیقات تکمیلی پلیس در این پرونده همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: افرادی که به این روش مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند برای پیگیری و طرح شکایت می توانند با پلیس آگاهی شهرستان در تماس باشند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها