مناطق کم برخوردار مشهد به ۱۶۰۰ تخت بیمارستانی نیازمند است

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۰۰ تخت بیمارستانی امروز در قالب احداث بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد به بهره‌برداری رسید و هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی دیگر در مناطق محروم مشهد نیاز است.

مناطق کم برخوردار مشهد به ۱۶۰۰ تخت بیمارستانی نیازمند است

دکتر امیرحسین قاضی‌زاده روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی شهید هاشمی نژاد مشهد توسط رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی در قالب سه بیمارستان باید در نقاط مختلف شهر مشهد احداث شود.

وی ادامه داد: بیمارستان هاشمی نژاد مشهد همزمان با توسعه بیمارستان ۶۰۰ تختخوابی امام رضا (ع) و طرح توسعه بیمارستان سوانح و حوادث طالقانی مشهد احداث شد و نقش مهمی در ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به بیماران ساکن در آن منطقه دارد.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: این بیمارستان هم اکنون منطقه طلاب و طبرسی شمالی مشهد را زیر پوشش دارد و برای سایر مناطق محروم در این کلانشهر باید بیمارستان جدید ساخت.
قاضی زاده افزود: در دوره وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آستان قدس رضوی زمینی را برای ساخت بیمارستان در شهرک شهید رجایی مشهد، در یکی از نقاط کم برخوردار و با جمعیت بالا در این کلانشهر هدیه کرد اما سرمایه‌گذاری منابع برای ساخت این بیمارستان تاکنون انجام نشده است.

وی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه علوم پزشکی مشهد که اکنون از امور مربوط به احداث بیمارستان هاشمی‌نژاد مشهد فارغ شده است همت کند و بیمارستان مزبور را احداث کند چرا که شهرکهای شهید رجایی، باهنر و اطراف آنها فاقد بیمارستان مستقل هستند.

دکتر حسن روحانی رییس جمهوری صبح امروز ۲۲ آبان، بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی شهید هاشمی نژاد مشهد را در قالب مراسم ویدیو کنفرانس با حضور جمعی از مسوولان ارشد کشوری و استانی به بهره‌برداری رساند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها