۶۱ دستگاه گوشی هوشمند به دانش‌آموزان بهشهری اهدا شد

۶۱ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند در راستای تامین تجهیزات آموزش مجازی برای دانش‌آموزان محروم توسط خیرین و فرمانداری بهشهر خریداری و تحویل آنان نیازمند شده است.

۶۱ دستگاه گوشی هوشمند به دانش‌آموزان بهشهری اهدا شد

مدیر آموزش و پرورش بهشهر در جلسه ستاد اجرایی شاهد که با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دبستان شاهد پسرانه برگزار شد گفت که این ابزارهای هوشمند آموزشی با مشارکت فرمانداری و موسسه خیریه حضرت فاطمه (س) بهشهر تهیه شده است.

صادق علی‌بیکی با اشاره به مشارکت موثر خیران و معلمان شهرستان در این پویش ، افزود: ارزش دستگاه‌های تهیه شده بالغ بر ۱۸۳ میلیون تومان است.

وی همچنین از تخصیص ۱۷۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ۲ میلیون تومانی به دانش آموزان نیازمند گوشی و تبلت در روزهای گذشته خبر داد و گفت : خیرین نیک اندیش و سخاوتمند شهرستان می‌توانند در جهت یاری رساندن به امر آموزش در دوران شیوع ویروس کرونا در راستای کمک به استمرار آموزش در تهیه تبلت و گوشی هوشمند مشارکت کنند.

شیوع ویروس کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی باعث کوچ اجباری دانش اموزان به فضای مجازی شد. همچنین آموزش و پرورش مازندران سال تحصیلی جدید را در حالی آغاز کرد که حدود ۴۰ هزار دانش آموز استان فاقد تجهیزات هوشمند همچون تبلت و گوشی تلفن همراه بودند تا در کلاس های مجازی شرکت کنند.

بر اساس گزارش رسمی آموزش و پرورش مازندران، تا کنون ۲۰ هزار دستگاه تبلت و گوشی توسط خیرین و دستگاه های دولتی استان خریداری و تحویل دانش آموزان نیازمند شده است.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    اوه چقدر دل رحم وسخاوتمند شده من که مشکلی داشتم به گفته هام توجه ای نکردازمن واجب تر کسی نبود

  • رضا تیموری
    0

    خواهشمندم کمک کنین ممنون میشم گوشی ندارم داخل شاد برم این گوشی پسر عمو مه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها