فرار شوهر راحله به سلیمانیه عراق / دخترک کجاست؟!

مرد کرمانشاهی که همسر خود را در ویلای شخصی شان به قتل رساند،به سلیمانیه عراق گریخته است.او در حالی تحت تعقیب پلیس اینترپل است که مشخص نیست چه بلای سر دخترک خردسال خود آورده است.

فرار شوهر راحله به سلیمانیه عراق / دخترک کجاست؟!

پنجم مهر ماه زن جوان به نام راحله در ویلای شخصی شان در فومن به قتل رسید.قاتل که همسر راحله بود چند روز بعد از ارتکاب به جنایت در تماس تلفنی با خانواده راحله به قتل اقرار کرد و خانواده راحله جسد او را با گذشت چندین روز از جنایت متلاشی شده بود در ویلا پیدا کردند.

متهم بعد از وقوع قتل از مهلکه گریخت و خانواده او اعلام کردند که از نزدیکان شنیده اند شوهر راحله قصدخروج از کشور را دارند.

این خانواده در اولین گفتگو از فرار متهم و از اینکه بلایی بر سر فرزند خواهرشان بیاید ابراز نگرانی کردند.حالا بازپرس پرونده به آنها اطلاع داده که متهم به عراق گریخته است و این در حالی است که خبری از فرزند او در دست نیست.

برادر راحله که پر از نگرانی و اضطراب است از مردم عراق درخواست دارد متهم را شناسایی کنند.او می خواهد به هر ریسمانی چنگ بزند تا قتل خواهرش پیدا شود و فرزند راحله به آغوش خانواده برگردد.

ماجرا چه بود؟
چند روزی بود که خانواده راحله از او بی خبر بودند.لابد با خودشان فکر می کردند که او همراه همسر و فرزندانش در ویلای شخصی شان در حسینکوه فومن،مشغول تفریح و استراحت است.

شاید خیالشان راحت بود از اینکه گمان می کردند راحله در آسایش و خوش گذرانی در کنار خانواده اش است.غافل از اینکه زن بی پناه به طرز فجیعی به دست شوهرش به قتل رسیده بود و جسدش در اتاق ویلای محل تفریحشان رها شده بود.

جسد زن جوان در ویلا بود
پنجم مهر ماه بود که صدایی کوتاه برادر راحله را متوجه پیامک ارسالی کرد.پیام از سمت شوهرخواهرش ارسال شده بود:«برو خواهرت را از کف اتاق ویلا جمع کن.»

حسام سر در نمی آورد که این پیامک چه معنایی دارد.گیج و مبهوت بود و داشت معنا و مفهوم احتمالی این پیامک را در ذهن خودش حلاجی می کرد.

اما هنوز چند دقیقه ای نگذشته بود که دایی حسام با او تماس گرفت و گفت:«شوهر راحله با من تماس گرفته و گفته است که او را به قتل رسانده است.»

دایی راحله ماجرا را اینطور شرح داد:«آن روز شوهر راحله با من تماس گرفت و گفت با راحله بحثم شده است و به همراه بچه ها از ویلا خارج شده ام.اما موقعی که داشتم بیرون می آمدم حال راحله خوب نبود.

بعد از من خواست از تهران به شمال بروم و حال خواهرزاده ام را جویا شوم.»

دایی راحله از حرف های مبهم شوهر او سر در نمی آورد و نگران شده بود:«با دلواپسی از شوهر راحله خواستم واضح تر حرف بزند.او ابتدا گفت که بعد از بحث با خواهرزاده ام به او چاقو زده بوده است.گفت به بازویش چاقو زدم و فکر می کنم همان ضربه کاری باعث مرگش شد.گفتم مگر می شود با ضربه چاقو به بازو کسی بمیرد؟بالاخره لب باز کرد و گفت شالی دور گردنش انداختم و او را خفه کردم و جسدش را در اتاق ویلا رها کردم.»

با اعتراف هولناک قاتل بی رحم،خانواده راحله به همراه ماموران پلیس وارد ویلا شدند و جسد او را که با گذشت مدت زیادی از وقوع قتل متلاشی شده بود کشف کردند.

جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و مشخص شد لااقل 10 روز از به قتل رسیدنش می گذرد.

برادر راحله گفت:«وقتی جسد خواهرم را پیدا کردیم،دست و پای او بسته بود.»

شوهر راحله دعانویس بود

دایی راحله در ادامه در مورد اختلاف زن جوان با شوهرش گفت:«همسر راحله دعانویس بود و از این طریق درآمد کسب می کرد.راحله همیشه با شغل شوهرش مشکل داشت.چون این شغل باعث می شد خانم های زیادی با شوهر راحله در تماس باشند و راحله از این موضوع ناراحت بود.حتی گاهی باعث می شد به همسرش شک داشته باشد.برای همین خیلی وقت ها کارشان به جر و بحث و دعوا می کشید.»

متهم به قتل قبلا هم راحله را کتک زده بود

دایی راحله می گوید که زن جوان قبلا بارها با همسرش اختلاف پیدا کرده بود:«چند باری اختلاف راحله و شوهرش عمیق شده بود و شوهرش روی او دست بلند کرده بود.حتی در همان شهر فومن چند پرونده قضائی هم تشکیل داده بود.چند بار با وساطت بزرگترها سعی کردیم اختلاف آنها را حل کنیم.اما چند باری هم به راحله پیشنهاد دادیم که از شوهرش جدا شود.راحله قبول نمی کرد و می گفت که شوهرش را دوست دارد.»

برادر راحله : التماس می کنم قاتل را پیدا کنید
برادر راحله خبر از متواری شدن متهم را داد.او گفت:«شوهر خواهرم اصالتا کرمانشاهی بود.بعد از اینکه به ما اطلاع داد که خواهرم را کشته است،فرار کرد.هر قدر با او تماس گرفتیم گوشی را خاموش کرده بود.»

بازپرس شعبه یکم دادسرای فومن خبر فرار متهم را به خانواده راحله داده است و به گفته این خانواده اداره آگاهیهم این خبر را تائید کرده است:«ماموران گفتند که شوهر راحله متواری شده و به سلیمانیه عراق رفته است.آنها می گویند اگر دو ساعت زودتر رسیده بودند،متهم در مرز دستگیر می شد.مدارکی هست که نشان می دهد شوهرخواهرم حلما،دختر خواهرم را با خود نبرده است.حالا ما نمی دانیم حلما کجاست و نگران او هستیم.خانواده ما روزهای سختی را می گذرانند و تنها چیزی که می تواند کمی آرامممان کند و داغ خواهرم را تسکین دهد دستگیری متهم و برگشتن حلما به آغوش ماست.ما می ترسیم بلایی سر حلما آمده باشد و احتمال می دهیم که شوهر راحله او را کشته باشد.»

معمای سرنوشت حلما
برادر راحله در آخر گفت:«پلیس اینترپل در تعقیب شوهر خواهرماست و ما از مردم سلیمانیه تقاضا داریم که اگر شوهر راحله را دیدند او را به پلیس معرفی کنند.همچنین هر کسی از حلما خبری دارد ما را از نگرانی در بیاورد.»

خانواده راحله خواستار رسیدگی به پرونده قتل خواهرشان هستند و تقاضا دارند قاتل خواهرشان دستگیر شود

منبع: رکنا

70

حجم ویدیو: 21.35M | مدت زمان ویدیو: 00:02:55 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • یه ادم
    0

    اینهم اطلاعیه!!! هرکسی چنین شخصی با این مشخصات دید خبربده !!! حالا چکارکنیم بریم عراق پیداش کنیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بالخره شاید کسی سرنخی پیدا کرد اینجا یا عراق

  • علی
    0

    چرا عکس یک قاتل رو که خودش هم اعتراف کرده محو کردید که چهره کثیفش معلوم نباشه؟؟؟ اگر یک دزد معمولی بود عکس واضح ازش پخش میکردید اما این بیشرف عکسش مشخص نیست. اینطوری قراره شناسایی بشه؟

  • کاربر ناشناس
    0

    من قاتل نیستم .

  • ناشناس
    0

    چقدر دردناک هست، چقدر خبرهای قتل زیاد شده!! خدا رحم کنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها