پشت پرده سفر شبانه نتانیاهو به عربستان/ آیا قرار است اقدام نظامی علیه ایران صورت بگیرد؟

برخی رسانه‎‌های صهیونیستی از آغاز رشته عملیات پنهانی علیه ایران سخن گفته اند. بر اساس گزارش تایمز اسرائیل، رژیم صهیونیستی و آمریکا برای یک ‌رشته عملیات در هفته‌های باقی‌مانده از دولت دونالد ترامپ برنامه‌ریزی کرده‌اند.

پشت پرده سفر شبانه نتانیاهو به عربستان/ آیا قرار است اقدام نظامی علیه ایران صورت بگیرد؟

به گزارش خبر فوری ، اتفاقات عجیبی در منطقه در حال وقوع است. به نظر می‌رسد اوضاع استراتژیک خاورمیانه در آستانه خروج ترامپ از کاخ سفید تغییر می‌کند.

روز قبل، رویترز به نقل از «رادیو ارتش اسرائیل» از دیدار مخفیانه نتانیاهو با بن‌سلمان و پمپئو در عربستان سعودی خبر داد.

طبق گزارش رویترز، نتانياهو و مسئولان موساد چند شب پیش در شهر نعوم با پمپئو و مقامات عربستان ديدار كردند. در سيستم رديابى ماهواره اى مشخص شده بود هواپيمايى كه معمولا نتانياهو سوار مى شود به نعوم رفته و پس از ساعاتى به اسرائيل بازگشته است.

اما هدف این دیدار چه بوده است؟ برخی رسانه‎‌های صهیونیستی از آغاز رشته عملیات پنهانی علیه ایران سخن گفته اند. بر اساس گزارش تایمز اسرائیل، رژیم صهیونیستی و آمریکا برای یک ‌رشته عملیات پنهانی علیه ایران در هفته‌های باقی‌مانده از دولت دونالد ترامپ برنامه‌ریزی کرده‌اند. برخی رسانه‎‌‎های صهیونیستی می‌گویند موضوع حمله را می‌توان از سفر مقامات آمریکایی از جمله مشاور امنیت ملی ترامپ و وزیر خارجه او به اسرائیل و نیز سفر فوری و مخفیانه نتانیاهو به عربستان متوجه شد.

اسرائیل از چه زمانی قصد آشوب دارد؟

با وجود گزارش تایمز اسرائیل که اخیرا منتشر شده، اما رسانه ها مدت‌ها است از تغییر راهبرد رژیم صهیونیستی در منطقه سخن گفته اند. تقریبا دو سالی هست که برخی شبکه‌های صهیونیستی از سیاست جدید این رژیم در منطقه پرده برداشته اند.

اوایل شهریور سال 98 بود که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس در یک سخنرانی عجیب اعلام کرد که اسرائیل در مقابل دشمنانش باید دست پیش را گرفته و زودتر به مواضع مخالفان حمله کند. این سخنرانی نتانیاهو و درگیری‌ها یک سال اخیر اسرائیل با لبنان، سوریه و به خصوص حشد الشعبی در عراق، باعث تحلیل بسیاری از رسانه‌ها نسبت به آغاز جنگ جدی در خاورمیانه و لبنان شد.

در همان زمان اکسپرس انگلیس نیز در گزارشی سخنرانی نتانیاهو و نیز حوادث لبنان و رژیم صهیونیستی را اوج درگیری در خاورمیانه و التهاب در جنگ سرد ایران و اسرائیل دانسته و جدی‌تر شدن جنگ را بعید ندانست ( اینجا بخوانید).

در ابتدای آبان 98 نیز گزارشی توسط یک وبگاه صهیونیست به نام «وای نت نیوز» منتشر شد که در آن از قدرت روزافزون ایران در منطقه خاورمیانه و خلیج فارس گفته و تاکید داشت که اگر اسرائیل با همین سیاست در مقابل ایران قرار بگیرد شکستش حتمی است. نویسنده صهیونیست در این گزارش از مقامات اسرائیل خواسته بود که پیش از جدی شدن اوضاع و قدرت گیری بیشتر ایران کاری کنند ( اینجا بخوانید).

اسفندماه 98 نیز گزارشی دیگر توسط «نیوزویک» منتشر شد که نظریه فوق را تایید می‌کرد. بر اساس گزارش این وبگاه، طبق گفته برخی تحلیل‌گران، اسرائیل قصد دارد ساختار استراتژیک منطقه را تغییر دهد. طبق گفته نیوزویک، مقامات اسرائیل به این نتیجه رسیده اند که بهتر است از حضور ترامپ در کاخ سفید استفاده کرده و استراتژی نظامی خود را از حالت دفاعی به حالت پیش رونده (حداقل در مواجهه با متحدان ایران به خصوص حزب الله) تغییر دهند ( اینجا بخوانید).

چندی پیش هم نفتالی بنت (وزیر دفاع رژیم صهیونیستی) این مساله را تایید کرد و گفت: اسرائیل باید موقعیت خود را از حالت دفاعی به هجومی تغییر دهد.

اسرائیل از چه چیزی می‌ترسد؟

وحشت اسرائیل بیش از همه از فعالیت‌های هسته‌ای و موشکی ایران است. طبق گزارش سال گذشته «المانیتور» برخی نظامیان تندرو صهیونیست معتقدند اسرائیل باید راه خود را از آمریکا جدا کند و مستقلا به تجهیزات دفاعی و نظامی خود بپردازد؛ چرا که آمریکا به هیچ وجه جلوی قدرت گرفتن ایران و تجهیز موشکی و هسته‌ای آن را نمی‌گیرد.

طبق گزارش المانیتور سازمان اطلاعات اسرائیل معتقد است وقایع می 2018 و خروج آمریکا از برجام بیش از پیش به ضرر اسرائیل بوده است.

اسرائیلی‌ها از این وحشت کرده اند که ایران علم و تجربه کار با سانتریفیوژها را دارد و به راحتی می‌تواند شرایط را به نفع خود کرده و با سرعت به فعالیت هسته‌ای پیشابرجام برگردد.

بایدن چگونه بر ترس رژیم صهیونیستی افزوده است؟

به نظر می‌رسد ورود بایدن به کاخ سفید بیش از همه به ضرر نتانیاهو و تیمش باشد. در واقع، نتانیاهو می‌ترسد با بازگشت آمریکا به برجام، ایران هم فعالیت‌های هسته ای و هم فعالیت موشکی خود را از سر بگیرد. از این جهت سعی دارد هر طور که شده توافق هسته‌ای را به هم بزند. بهترین راه هم آغاز یک جنگ غیر مستقیم است تا ایران را به واکنش واداشته و از آن طرف، بایدن را مجاب کند که به برجام بازنگردد.

اظهارات مقامات صهیونیستی این نظریه را تایید می‌کنند. نتانیاهو در این چند روز بارها از آمریکا و بایدن خواسته است که به برجام بازنگردد. همچنین، تساهی هنگبی، وزیر همکاری‌های منطقه‌ای رژیم صهیونیستی مدتی پیش در واکنش به سیاست‌های جو بایدن در خصوص برجام با بیان این که بایدن برای مدتی طولانی به طرز آشکاری گفته است به توافق هسته‌ای بازمی‌گردد، این گفته بایدن را زمینه ساز درگیری و تقابل میان ایران و اسرائیل خواند. وی با اشاره به اینکه برجام از نگاه وی، نتانیاهو و دیگر مقامات اسرائیلی یک "اشتباه است" ادامه داد: اگر بایدن به این سیاست خود ادامه دهد در نهایت تقابل خشونت‌باری میان ایران و اسرائیل رخ خواهد داد.

اسرائیل از جنگ مستقیم وحشت دارد

آنچه مشخص است این است که رژیم صهیونیستی از درگیری مستقیم با ایران وحشت دارد. این چیزی است که گزارش‌های رسانه‌های صهیونیستی نیز آن را نشان می‌دهد ( اینجا و اینجا را بخوانید).

وبگاه اکسپرس نیز مدتی پیش این مساله را تایید کرد. نویسنده این وبگاه نوشت که بر اساس اظهار نظرهای اخیر نتانیاهو حدس می‌زند که اسرائیل نه علاقه دارد و نه و می‌تواند به طور مستقیم به جنگ با ایران و حزب الله برود و ترجیح می‌دهد که به صورت غیرمستقیم و به خصوص از طریق حملات هوایی محدود حوزه فعالیت خود برا بالا ببرد ( اینجا بخوانید).

منبع: خبر فوری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 66
  • خدادادی
    0

    پشت پرده گرانی ها و تحریم ها و فشار اقتصادی و معیشتی بر ملت ایران با جنگ احتمالی نیابتی عربستان با حمایت اسرائیل و آمریکا می خواهند انجام دهند هنوز نفوذی های خائن است این مصیبت ها هم است مسئولان انقلابی باید هوشیار باشند

    نظرات شما -
    • بینام
      0

      دوست عزیز این باجنگ باعراق از زمین تا آسمان تفاوت دارد شک نکن اونها بیشتر از جنگ روی سورشهای داخلی به دلیل عشار اقتصادی روی مردم دل بسته اند به احتمال زیاد هم همین طور باشد با شروع یک درگیری مردم ناراضی وگرسنه به خیابانها بریزند آنزمان است که سپاه گیرکند که با دشمنان بیرونی مقابله کند یامردم گرسنه وازجان گذشته اگر مسئولین اختلاسگر فکری برای وضعیت اقتصادی مردم نکنند این اتفاق حتما خواهد افتاد

    • کارگر
      0

      تا الان نفهمیدم این همه گرانی از کجا اب می خوره هرکی هم حرف بزنه حق با خودش بیاییم با مردم صادق باشیم

  • علی اسماعیل وندی
    0

    عالی مفرع

  • بینام
    0

    اسرائیل به هیچ وجه در اندازه ای نیست که بخواهد با ایران وارد جنگ بشود همینطور کشورهای عربی مثل عربستان فقط آمریکا این امکان را دارد که البته رقبای ترامپ هم بیکار ننشسته اند و قطعا رفتار اورا رصد میکنند که با انجام اقدام نظامی نتواند به اهداف خود برسد البته این به این معنی نیست که آنها دلسوز ایران هستند بلکه بخوبی میدانند که هدف ترامپ از اقدام نظامی علیه ایران در جهت باقی ماندن او در قدرت و بهم زدن سیاست های آتی جوبایدن در آینده است ضمن اینکه ایران هم بخوبی از تمام این احتمالات آگاه است و پاسخ های مناسب را پیشبینی کرده انفجار در تاسیسات نفتی آرامکو توسط موشک انصار اله اولین اخطار به عربستان و حامیان او در اینباره بود.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      بله اسرائیل نمیتونه ول اینا با سکوتشون به اونا دل وجرات میدن!

  • جاویددرگاه
    0

    اسرائیل باید ازصفحه روزگارحذف شود

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      این طرز فکر شما به درد خودت میخورد مواظب باشید اسرائیل شما را محو نکند

    • مفرد
      0

      کاربر جاوید پس چرا نشستی پاشو برو محوش کن ماهم ازخدامونه اماحرفت لاف درغریبی و.... دربیابان نباشه

    • امیرعلی
      0

      واقعا انگار توی مریخ زندگی میکنی!!!

    • ناشناس
      0

      اسرائیل وعربستان

  • حمید
    0

    خیلی افتضاح ترجمه کردید.

  • بهروز
    0

    بالاخره اسرائیل از خارج شدن امریکا از برجام ضرر کرده و نگرانه یا از ورود مجدد به برجام میگه ضرر میکنم و نگرانم ؟؟ فقط خواستی تفت بدی زیادتر بشه متن خبرت

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      دقیقا منم به همین فک میکردم

    • ناشناس
      0

      اسراییل به هفت جد و آبادش میخنده که بخواد ایران یا حکومتش رو محو کنه، ۴۳ ساله هیچ گو.ی نتونسته بخوره، جز اینکه ایران با محور مقاومت یه دایره دورش درست کرده که تنها راه فرارشون از دریا باشه، ایران خرخرشو گرفته، تو اسکول اینو نمیفهمی.

    • رضا
      0

      اسکول تویی که انقدر خودبزرگ بینی داری ، جنگ به هر شکل محدود و غیر محدودش فاجعس ، الان جنگ نیست مرغ و گوشت با این قیمت دستمون میرسه جنگ بشه از گوشنگی همه تلف میشند احتیاج نیست خیلی بمب افکن بیارن

  • رضا.
    0

    شخصا فکر میکنم بحث درگیری نظامی نیست ولی احتمالا مقدمات برقرای روابط دیپلماتیک اسرائیل با عربستان یا یکی دیگر از کشورهای حوزه خلیج فارس باشد.

  • علی
    0

    همه میدونن که امریکا و نوکراش تو منطقه دارن برنامه ریزی میکنن که نیروگاه نطنز ویا نیروگاههای دیگه رو بزنن با موشک ولی فعلا به نتیجه مشترک نرسیدن!!! بعد تو داخل کشور آقایان منتظر بایدن نشستن که فرش قرمز برا اونا و فرزنداشون تو امریکا و اروپا پهن کنه!!!!! پاسداران و سپاهیان عزیز بهترین زمان ممکن برای انتقام گرفتن خون هزاران شهید بی گناه و سردار عزیزمان حاج قاسم هست مگر شماها کاری کنید تا کشوری همچون عربستان!!! بفکر حمله به ایران عزیزمان نباشد؛ بعد آقایان نرن دنبال برجام۳_۴ با افتخار نگن جنگ را از سر ملت دور کردیم

  • پرتوی
    0

    از مدتها قبل اسرائیل مترصد فرصت بود تا با عربستان به عنوان قطب جهان اسلام حداقل در بین اهل سنت رابطه برقرار کند و پایان درگیری های اعراب و اسرائیل رسما اعلام کند و از آنجاییکه دوره ریاست ترامپ در حال پایان است اسرائیل زودتر دست به اقدام شد و خود را طرفدار صلح و آشتی در منطقه نشان داد .و عربستان نمی توانست در این رابطه پیش دستی کند الباقی تحلیل ها جنبی هستند .

  • علی پور
    0

    به هرحال ازاین حرام زاده ها هرجنایتی ساخته است .هوشیاری وآمادگی درهرشرایطی لازم است .جبهه ی استکباروصهیونیسم حتی درشرایط بیماری ازارسال دارووتجهیزات واقدامات بشردوستانه ممانعت کردند این جنایت درحالی صورت میگیرد که ازنظرافکارجهانی به زیانشان است.با وجود این دشمنی راعلنی کردند.ضمناآنها جایی حمله می کنند که درپاسخ دهی بسیارضعیف باشند.درصورت اقدام احمقانه شیخ نشین ها وسعودیها محو وآمزیکا واسرائیل تاوان سنگینی راخواهند پرداخت .به هرحال باایران هراسی گاوهای شیرده منطقه راخوب می دوشند.واین دیدارنیزبهمین منظوربوده.واما مسئولین میبایست تمام فکرشان جهت رفع مشکل معیشتی ملت باشد .وازمنازعات سیاسی برسرقدرت جدا خودداری کنند .وخودراخادم ونوکرواقعی مردم بدانند.این بی تفاوتی ها وعدم برخورد باافزایش قیمت کالاها بمراتب زیانش ازدشمنان بیشتر است.

  • پیمان خوشگله
    0

    من به ترامپ پیشنهاد میکنم هر چی بمب افکن اینا آوردی توی اطراف منطقه ما بردار ببر که برات گرون تموم میشه خودتم برو خونه

  • ی ط
    0

    نه اسرائیل جرآت حمله به ایران را دارد نه آل سعود میتواند فکراش را بکند‌.اسرائیل که از پس یه باریکه(غزه) بر نمیاد چه رسد به ایران پهناور و قدرتمند. آل سعود که تو باتلاق یمن گیرکرد. اینها عددی نیستند. پشه هستند.ولی نباید از دشمن غافل شد.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      کاملا موافقم،ولی اینا هرروز دارن با سکوتشون اونا را پررو میکنن،اگه اینطوری پیش بره بله حمله هم میکنن

  • ی ط
    0

    احتمالا زیاد در مورد یمن صحبت کردند. راه خروج آبرومندانه از این باتلاق همراه امتیاز گیری.

  • محسن
    0

    جنگ بسیار بد و تلخ است. اما اگر ما مجبور به جنگ با آمریکا باشیم اکنون آمریکا در ضعیف ترین دوران خودش میباشد. هیچ متحد قدرتمندی ندارد. نهایتا یک ماه با تیم ترامپ می‌جنگیم تیم ترامپ که کنار رفت انتقام خود را از صهیونیست ها و نوچه های ذیل آمریکا خواهیم گرفت.

    نظرات شما -
    • ایران
      0

      داداش از پای ۲۰:۳۰ بلند شو یه تکونی بخودت بده ورزش کن واسه سلامتی جسمی و بخصوص ذهنیت خیلی خوبه

    • رضا.
      0

      اینها را جدی که نگفتی. بیشتر شبیه جوک بود شاید هم با پای استیشن بازی های اکشن میکنی.

    • افاقفسففلذ
      0

      خخخخخخخخخخ اوه دکترینت و کجا گرفتی

    • ناشناس
      0

      چقد شما طرز فکرتون بچه گونست خخخ ایران تو دنیا تنهاست اسراییل همه پشتشونن شماها فقط سوریه رو دارین خخخخخ دعا کنید جنگی نشه بازنده شماهایین

  • کاظم
    0

    نیروهای ما را تو سوریه هواپیمای کدام کشور هر روز میزنه،بعدش خطیب زاده با تمسخر میگه من خبر ندارم،طرف میزنه و میگه زدم سوریه هم تایید میکنند ولی خودی ها سکوت و تکذیب

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      واقعا درسته ،سردار سلیمانی رفت یعنی همه چی تموم شد؟بابا یه خودی نشون بدین

  • ازدی وطن
    0

    امریکا وانگلیس اسراییل رابوجوداوردن ومثل فرزندشان از مراقبت میکنند انگلیس باسیاستش باعث برقرارکردارتباتش باکشورهای عربی وامریکاباقدرت نظامی ازفرزندشان مراقبت میکنند ودربین کشورهای عربی ایران هراسی راه انداختن درصورتیکه ماباکشورهای همسایه رابطه دوستانه میخواهیم داشته باشیم وامریکا که خود را قدرت نظامی جهان میداند باایران ازدو جهت وارد جنگ نخواهد شد۱منافع مالی ونفتی اش ودوشیدن انها ۲خودش میدانداگر بخواهد باایران وارد جنگ شود هم در باطلاق گیرمیکند هم فرزندش باخاک یکسان میشود وکاملا میداند ایران استاد دفاع کردن درهر جنگی ست وحمله درضدحمله نیز مهارت دارد اما انگلیس بیکار نیست وسالهاس دردستگاهای دولتی ایران ستون پنجم میگمارد که هم مسولین وهم مردم بخصوص درانتخابات بسیارهواس جمع باشد تاجاسوس درحکومت رخنه نکنند یک کم سواد ایرانی

  • ازادی وطن
    0

    وبهترین صلاحی که نیروهای ایران دارد عرق به وطن شجاعت مقاوت درجنگهای فرسایشی وایمان به خدا ۴۰میلیون نیروی مردمی عشایر وازهرقومی وسراسر شهرهای مزی

    نظرات شما -
    • یا کریم بابا
      0

      خوشبختانه در این زمینه نیازی به حضور مردم عادی (خس و خاشاک) ندارن متخصصان که به شکل غافلگیرانه‌ای و با جایگزینی فناوری «درب قابلمه» بجای «کیت تشخیص» وارد عرصه رقابت‌ها شدند و سریعترین ویروس‌یاب از راه دور را ارائه کردند ویروس‌یابی که زیر ده ثانیه ویروس را کشف و خنثی می‌کرد در صورت بروز جنگ هم با تمتم قوا و توان هواپیماها و کشتی ها و زیرساختهای خودمون (اشتباه انسانی) را نابود می کنن

  • کاربر ناشناس
    0

    از بس ایران مقابل عربستان کوتااااااه آمد وهیچ چی نگفت واونا فکر کردند ایران واقعا میترسه!بابا این بزدلا رابترسونین دیگه چرا اونا همه چی میگن شما سکوت کردین؟سردار سلامی،سرلشگر موسوی کجایین؟آقای ظریف تو چه قدر به این عربستان امیدواری؟!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    مسئولین نظام کجایین؟چرا آخه عربستان جرات کنه این همه بر علیه ایران حرف بزنه؟!!!!!!!!!بابا یه حرفی هشداری تهدیدی.محکم باشید دیگه

  • هم وطن
    0

    اسرائیل را دست کم نگیرید ارتش فوق العاده مجهز دارد افزون بر آن دو قدرت جهانی و اتحادیه اروپا طرف اسرائیل هستند .دشمن را. دست کم گرفتن کمال حماقت است . همین اسرائیل چطور اسناد هستی ایران را دزدیده است

    نظرات شما -
    • ض
      0

      فقط اینو بدون اون چیزایی که هالیوود نشون داده رو ایران چند برابرشو داره . خود امریکا هم اینو میدونه . فقط کافی بود بعد شلیک موشک ب این السد امریکا حرکتی میکرد .

    • ن
      0

      کدوم ارتش پیشرفته؟همونی که جلوی فلسطینی ها و حزب الله در عرض چند هفته تسلیم شد و شکست خورد.

  • ح ر
    0

    فکر کنم تاریخ انقضای اسراییل و سعودی جلو افتاده

  • کامران
    0

    مطمئن باشید هیچ جنگی در نمیگیره . چون به نفع هیچکس نیست عقلایی در امریکا وجود دارند و جلوی وقوع جنگو میگیرن . عربستان هم میدونه اگه جنگ بشه در عرضریکهفته اقتصادش ویران و تبدیل به جلولنگاه شترها خواهد شد اسراییل هم از جنگ خوشش نمیاد چون نمیتونه جمعش کنه و ایران هم با شروع جنگ پنجاه سال به عقب برمیگرده . جنگ برای لقتصاد چین هم یک نوع سم کشنده اس. ممکنه فقط روسیه از جنگ سود بکنه اونم واسه گران شدن نفت و صدور اسلحه . پس با خیال راحت به استراحت بپردازید و در بازار بورس سرمایه گذاری کنید که تا پایان سال رشدش خیلی زیاد میشه. یا حق

  • ناشناس
    0

    البته بعید نیست و موقعیت خیلی خوبی است برای حمله گوشمالی ایران چون همه کاسه کوسه ها را میشکنند روی دولت ترامپ و بعد میگن که ما نبودیم دولت قبلی بود. و ما میمانیم بادولت به اصطلاح جدید در آمریکا؟ و هر اقدامی از طرف ایران به ضررش تمام میشود.

  • ازادی وطن
    0

    عربها پولشون داره براشون میجنگه امریکارواستخدام کردن برای جنگ وازترس بااسراییل بیعت کرده

  • سلمان
    0

    عربستان برادر بزرگتر ایران است و یک زمان جزو ملک ها و عمارت های عربستان بود و والی ها و خلفا از عربستان می امده اند و بیشتر مردم در ایران قلبشان برای عربستانه فلذا بهتره برادر کوچکتر حرمت برادر بزرگ را حفظ کند در منطقه هرچه عربستان بگوید همان هست ولاغیر

    نظرات شما -
    • آب ب آسیاب دشمن نریزیم
      0

      در روح هر انسان آزاده ای ، چیزی وجود داره ب اسم غیرت و شرف و اعتقاد ... همین ها باعث‌ میشه پای این خاک و پای شهدا و پای خیلی چیزها بایسته ... // هر کشوری ک عاقل باشه ، اینو میدونه ک با ایران هرکز نباید وارد جنگ بشه ... اونها خوب فهمیدن ک این مملکت ولی امری دارد ولی بعضی خودی ها هنوز متوجه نیستن و منافق وار از پشت خنجر میزنن

    • م
      0

      جنست خیلی نابه حاجی ولی لطفا پارکت رو عوض کن میترسم اینا رو جلو یه نفر مثل من بگی اونوقت دهنت رو صاف کنه البته تو که معلومه ایرانی نیستی سایبری بدبخت

    • کاربر ناشناس
      0

      سلام علیکم یا اخی خخخخخخخخخ

    • عادل
      0

      احسنتم کاملا دقیق و موشکافانه فرمودید

    • ایرانی
      0

      ببینم تو پسر بن سلمان نیستی ؟ متولد حرم سرای اونی که این حرفهارو میزنی ،

    • علی
      0

      یا بنت. سلمان

  • محمود
    0

    دوستان اینقدر وحشت نداشته باشید اولا جنگی نمی شه چون رهبر عزیزمان گفتند اگر اسراییل کوچکترین حماقتی بکنه تل اویو و حیفا با خاک یکسان می شه بعدش هم خدا با ماست موشکهایی ایران را که علاوه بر ایران در کل منطقه پراکنده است دست کم نگیرید اسراییل و عربستان که کوچکتر از این حرفها هستند اربابش ون هم هیچ غلطی نمی تونه بکنه آن تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

  • کاربر ناشناس
    0

    فقط میتونم بگم نه اسرائیل نه آمریکا ونه عربستان هیچ غلطی نمیتونن بکنن خودشون بهتر میدونن وارد جنگ شدن با ایران بهای سنگینی داره

  • جواب آب به اسیاب
    0

    عمو حرفهایت غیر منطقی است مثلا اگر با ایرا وارد جنگ شوند چی میشود؟ با اعتلافی که بستن کشورهای عربی حوزه خلیج و اسرائیل و امریکا و هم پیمانانشان میزنن کتلتتون میکنند چرا گمپوز در میکنی!!!! هم بمب اتم دارند هم پول زیاد هم سلاح و هم رسانه دستشونه پس بجای گنده گویی یک کم از عقل خدادادیتان استفاده کنید اگر عقل داشته باشید و با کشورهای بزرگتر به نرمش و کرنش حرف بزنید

    نظرات شما -
    • دلسوز
      0

      چیزی ک شما بهش میگید کرنش و نرمش ؛ ما بهش میگیم ذلت و حقارت !! // تاریخ عبرت آموز است برادر ... اول مطالعه و بعد سخن ! پیشنهاد میکنم برای درک بهتر مسائل سیاسی کتاب ( بدون هراس ) رو مطالعه بفرمایید . ضمنا با این ادبیات ، فقط دستِ خالی از منطق و پشتوانه ی علمی خودتون رو رو میکنید . ( این رو در جهت تخطئه شما نگفتم بلکه از باب دلسوزی بیان کردم)

  • حسین مقدم
    0

    خبر فوری شده سخنگوی اسرائیل در ایران اینقدر لجن پراکنی می کنید باز می گویید ازادی نیست تیترهاتان همه منظور دارد

  • کاربر ناشناس
    0

    به خدا اگه عربستان گوشمالی نشه همه را جمع میکنه علیه ایران واین یعنی جنگ.ومشکلات مردم دیگه سر به فلکتر میشه.باید اینا را ترسوند به خدا هر چه قدر هم کوتاه بیایم عربستان سمت ایران نمیاد،همین

  • A
    0

    وای اگر خامنه ای حکم جهادم بدهد

  • ناشناس
    0

    اونا از پس یمن گرسنه هم برنیومدند وصدهاهزار مزدورو ومتحد وغیره آوردن چیزی گیرشون نیومد .یادتون باشه صدام کویت رو یک روزه فتح کرد و اگر جنگ را متوقف نمیکرد ریاض رو هم ظرف سه روز میگرفت .اونا جنگ اقتصاد وکرونا رو مقابل چین باختن از ادعای تقلب هم چیزی عایدشون نشد حالا به هردری میزنن که ترامپ با ایجاد یک واقعه بین المللی جنگی وایجاد بلبشو مثل یازدهم سپتامبر ،زمان تحویل قدرت را به تاخیر بندازند ولی تمام همراهاشون همانهایی هستند که درجنگ یمن بودند پس جز افتضاح چیزی عایدشون نمیشه .

  • ازادی وطن
    0

    عربهاازترشون گاوشدن تاامریکا شرشون رابدوشه وازترس بااسراییل بیعت کرده تویمن زمین گیر شدن بدبختها ملخ خور

    نظرات شما -
    • فروهر
      0

      این همه الکی خوش تو این ستون خداوند اینا که از فقر مینالند پول اینترنت از کجا میارن.???

  • ارادی وطن
    0

    راه رسیدن به ارش اعلاازبالای بیت المقدس ست انگلیس امریکا واسرائیل این راه میدانند وبرای همین است که سال های این سرزمین راتصرف کردن اما رمز ش را نمیدانند تعداد کمی درایران میدانند منم یکی ازان تعداد کم هستم امریکا انگلیس اسرائیل شماها وقت تلف میکنید وب رمز دست پیدانمیکنید

    نظرات شما -
    • بیسواد
      0

      عرش یا ارش؟ اون ارش در فیلم کیمیا بود

  • منصور
    0

    سپاه پاسداران اینقدرقدرت داره که اونها اگرخواستنددرگیرجنگ باایران بشوندسپاه درسی بهشون میده که دیگه جرات نکنند اسم ایران رابرزبان بیاورند

  • انلاین
    0

    مگر اعراب و عربستان دوست و برادر ما نیستند هر سال تقریب مذاهب راه نمی اندازیم پس چرا هیچ کشور عربی دوست ایران نیست؟چرا در این دوران تحریم به ما کمک نکرده و حتی درخواست میکنند تحرینها بیشتر بشه ! حتی توطئه های زیادی میکنند تا ایران به خاک سیاه بشینه مگر ما مسلمان و برادر نیستیم؟ یا دشمن اصلی ما همینها هستند؟

  • قلندر
    0

    چه ساده لوحانه است فکر بعضی‌ها ایران دیری نخواهد بود که دست دوستی به همه دراز کند چرا که چاره ای ندارد یا ملت دشمن میشود از فقر یا بایستی مثل همه دنیا با دنیا آشتی بشه

  • خانواده شهید
    0

    ماملت ایران اسلامی منتظر انتقامی سخت ازاسرائیل غاصب درتروروبه شهادت رساندن دانشمند هسته ای پرفسور فخری زاده هستیم .دولت ترسو وبزدل ما به هیچ عنوان حق مداخله ومذاکره با شیطان بزرگ رانداردپرونده هسته ای باید به شورای عالی امنیت ملی برگردد . روحانی بهتراست دریک گوشه ای بخزد وفقط مثل یک شهروند عادی منتظر انتقام سخت سپاه وارتش از اسراییل وعاملان این ترورناجوانمردانه باشدمذاکره صددرصد وبدون چون وچرا ممنوع ممنوع ممنوع.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها