تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر خوزستان

دبیر سی‌ودومین جشنواره تئاتر استان خوزستان گفت: با توجه به تعطیلی‌های دو هفته‌ای تالارهای نمایشی استان خوزستان از اول آذر ۱۳۹۹، مهلت ارسال آثار نمایشی به سی‌ودومین جشنواره تئاتر استان خوزستان تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره تئاتر خوزستان

آرش سهرابی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به دستور ستاد کرونا مبنی بر تعطیلی تالارهای نمایشی استان خوزستان از اول آذر ۹۹ به مدت ۲ هفته و با توجه به اینکه تعداد زیادی از گروه‌های نمایشی استان در حال تولید نمایش های خود بوده و می خواستند در هفته جاری آثار نمایشی خود را تصویربرداری و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، با این تعطیلی ها روند تمرینات آنها تعطیل و تا ۱۴ آذرماه اجازه تمرین را ندارند و به همین منظور به این گروه‌ها فرصت دادیم تا یک هفته بعد از اتمام تعطیلی و بازگشایی تالارهای نمایشی، تمرینات خود را ادامه داده و آثار نمایشی خود را تصویربرداری نموده و حداکثر تا تاریخ ۲۰ آذر ۱۳۹۹ فیلم آثار نمایشی خود را به دبیرخانه سی‌ودومین جشنواره تئاتر استان خوزستان ارسال کنند.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود در استان خوزستان و اینکه ممکن است باز هم تالارهای نمایشی استان تعطیل شوند به گروه‌های نمایشی متقاضی حضور در جشنواره پیشنهاد داده می‌شود که آثار نمایشی خود را به طور کامل و با تمام امکانات مورد نیاز از جمله طراحی صحنه، طراحی نور، طراحی لباس، موسیقی و... تصویربرداری کنند زیرا ممکن است فیلم‌های ارسال برای داوری نهایی جشنواره نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

سهرابی در خصوص تاریخ برگزاری جشنواره گفت: با توجه به رایزنی‌های انجام گرفته با اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تاریخ برگزاری جشنواره، سی‌ودومین جشنواره تئاتر استان خوزستان از یکم تا چهارم دی ۱۳۹۹ در سطح استان خوزستان برگزار خواهد شد.

سهرابی تاکید کرد: گروه‌های نمایشی متقاضی که در مرحله اول در درگاه تئاتر خوزستان ثبت نام کرده و کد رهگیری دریافت کرده‌اند در این مرحله باید با ورود به پنل جشنواره در درگاه تئاتر خوزستان، فرم شماره یک شامل اسامی بازیگران و نقش و فهرست عوامل نمایش را تکمیل کرده و سپس پنج نسخه فیلم آثار نمایشی خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در اهواز، خیابان فلسطین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، طبقه سوم، دبیرخانه سی‌ودومین جشنواره تئاتر استان خوزستان ارسال کنند.

سی‌ودومین جشنواره تئاتر استان خوزستان از یکم تا چهارم دی ۱۳۹۹ در استان خوزستان برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها