اختلاف مالی باعث فوت پسر 9 ساله‌ی شیرازی شد

اختلاف مالی ۲ مرد در یکی از روستاهای شیراز، حادثه‌ای هولناک را رقم زد و باعث کشته شدن یک پسربچه ۹ساله و مجروح شدن ۴ عضو یک خانواده شد.

اختلاف مالی باعث فوت پسر 9 ساله‌ی شیرازی شد

یکشنبه گذشته ساکنان یکی از روستاهای شیراز با آتش‌نشانی تماس گرفتند و خبر از آتش‌سوزی در یکی از خانه‌های روستا دادند.

تیمی از آتش‌نشانان به‌همراه امدادگران اورژانس راهی آنجا شدند و پس از اطفای حریق مشخص شد که ۵ عضو یک خانواده که در این خانه ساکن بودند، همگی دچار سوختگی شده‌اند.

یکی از آنها سوختگی کمتری داشت و در همان محل مداوا شد، اما بقیه شامل پدر و مادر و ۲ فرزند ۹ساله و یک‌ساله آنها به بیمارستان انتقال یافتند که پسر ۹ساله خانواده بر اثر شدت سوختگی جانش را از دست داد.

همزمان با انتقال مصدومان به بیمارستان، کارشناسان آتش‌نشانی پس از بررسی‌های اولیه اعلام کردند که آتش‌سوزی عمدی بوده است. در این شرایط تیمی از مأموران پلیس نیز وارد عمل شدند و بررسی‌ها برای مشخص شدن علت حادثه آغاز شد.

سرهنگ کاووس محمدی، معاون اجتماعی پلیس استان فارس گفت: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که این آتش‌سوزی بر سر اختلافات مالی رخ داده است.

به گفته وی، شخصی به‌دلیل اختلاف مالی با مراجعه به منزل فردی که بدهکار وی بوده، با او درگیر شده و سپس با ریختن بنزین، اقدام به آتش زدن خانه کرده و سپس متواری شده است.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه در این حادثه پسر ۹ساله بر اثر شدت جراحات واردشده فوت کرد، گفت: با شناسایی هویت مرد آتش‌افروز، تحقیقات پلیس برای دستگیری او آغاز شده است.

منبع: همشهری

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    آخ تاقیامت ازبیرحمی چراآتشسوزی روحتشاد کودک معصوم

  • کاربر ناشناس
    0

    روحیه قاتلان بالارفته میگوینندچهارسال زندان باوکیل ورشوه آزادمیشویم پول پول پول

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها