با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود

دوره آنلاین آموزش سواد مالی

دوره آموزشی سواد مالی توسط آکادمی هوش مالی و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌‍‌شود.

دوره آنلاین آموزش سواد مالی

به گزارش روابط عمومی آکادمی هوش مالی، پیرو همکاری‌های مشترک آکادمی هوش مالی و واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی، دوره آنلاین آموزشی سواد مالی برگزار می‌شود.
دوره آموزشی سواد مالی یک دوره مهارتی با تمرین‌های کاربردی است که هدف از برگزاری این دوره کسب آگاهی لازم درخصوص امور مالی فرد و خانواده است.
با یادگیری و به کارگیری آموزه‌های سواد مالی، می‌توانیم به درستی برای زندگی برنامه ریزی کنیم و فارغ از شرایط بیرونی اقتصادی تصمیمات مالی صحیح و آسیب‌پذیری در برابر نوسانات اقتصادی را به کمترین میزان برسانیم.
محورهای این دوره شامل «پلکان توانمندی، خرج و پس‌انداز، اعتبار و بدهی، کار و درآمد، سرمایه گذاری، مدیریت ریسک و بیمه و تصمیم گیری مالی است.
سواد مالی، مجموعه‌ای از دانش‌ها، مهارت‌ها، گرایش‌ها و رفتارهای مالی است که ارتقای آن، تدبیر مالی و در نتیجه رشد اقتصادی فرد و جامعه را در پی خواهد داشت.
متقاضیان برای ثبت نام در این دوره می توانند به نشانی الکترونیکی http://sc.iauec.ac.ir/DepartmentInfo/5 مراجعه کنند.
لازم به ذکر است این دوره نخستین مورد از دوره‌های مالی و سرمایه‌گذاری این دو نهاد خواهد بود. دوره‌های سرمایه‌گذاری در بورس، سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاری برای زنان نیز به زودی برگزار خواهد شد.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها