کشف حبوبات احتکار شده با ارزش بیش‌از ۲ میلیارد ریال در بندرعباس

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان از کشف انبار احتکار شده نگهداری کالا در بندرعباس خبر داد.

کشف حبوبات احتکار شده با ارزش بیش‌از ۲ میلیارد ریال در بندرعباس

عبدالرضا پیروی منش در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: بازرسان این سازمان در پی وصول گزارش با موضوع احتکار کالا در انباری واقع در شهرستان بندرعباس که در سامانه جامع انبارها ثبت نشده بود را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بازرسی های صورت گرفته با همکاری کارشناسان مربوطه از انبار احتکار شده کالاهای شامل جو بلفورد، لوبیا قرمز، نخود، لپه و لوبیا چشم بلبلی، پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از ۲ میلیارد ریال تشکیل دادند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان تصریح کرد: کارشناسان پس از بررسی های به عمل آمده از احراز احتکار، پرونده احتکار تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

پیروی منش در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه کرده و موارد تخلف را گزارش کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها