دانشمند هسته‌ای برجسته ایرانی ترور شد

محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای و موشکی برجسته ایرانی ساعاتی قبل در منطقه آبسرد دماوند ترور شد.

دانشمند هسته‌ای برجسته ایرانی ترور شد

طبق اعلام برخی رسانه ها یک دانشمند هسته ای ایرانی ترور شد.

محسن فخری زاده کیست؟

نام محسن فخری‌زاده به عنوان یکی از پنج شخصیت ایرانی که در فهرست ۵۰۰ نفره قدرتمندترین افراد جهان که از سوی نشریه آمریکایی فارین پالیسی منتشر شده است.

نام فخری‌زاده تحت عنوان « دانشمند ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و رئیس پیشین مرکز تحقیقاتی فیزیک (PHRC) » در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۰۷ میلادی، در فهرست تحریم شدگان ایران توسط شورای امنیت سازمان ملل قرار گرفت.

اطلاعات ویکی پدیا درباره فخری زاده

محسن فخری‌زاده تنها دانشمند هسته‌ای ایرانی است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نام او را مستقیما در شو تبلیغاتی سال گذشته خود به زبان آورد و مدعی شد روی برنامه تسلیحاتی اتمی کار می‌کرده است.

رسانه‌های اسرائیلی ادعا کرده بودند که نام این دانشمند از طریق لیست‌های سازمان ملل به دست موساد رسیده است.

دانشمند هسته‌ای ایرانی زنده است

پیگیری‌های خبر فوری درباره آخرین وضعیت دانشمند ترور شده ایرانی نشان می‌دهد فخری زاده زنده است و در بیمارستان به‌سر می‌برد.

این دانشمند برجسته کشور به همراه محافظ خود در ورودی شهر آبسرد مورد تهاجم انتحاری قرار گرفته است. همچنین اصابت شلیک مستقیم گلوله باعث آسیب شدید وی شده و محافظ او نیز زخمی شده است.

اولین واکنش فرمانده کل سپاه به ترور دانشمند ایرانی

زیرنویس شبکه خبر درباره ترور دانشمند هسته ای

کمالوندی: برای هیچ یک از دانشمندان هسته‌ای حادثه‌ای پیش نیامده است

سخنگوی سازمان انرژی اتمی اظهار کرد که کلیه دانشمندان صنعت هسته ای کشور در سلامت کامل به سر می برند و برای هیچ کدام آنها حادثه ای پیش نیامده است.
خبری در فضای مجازی مبنی بر ترور محسن فخری زاده به عنوان دانشمند هسته‌ای کشورمان منتشر شده است که کمالوندی تاکید کرد که دانشمندان فعال در صنعت هسته‌ای کشور همگی در سلامت هستند.

اولین تصویر از محل ترور شهید محسن فخری زاده

تصویر محسن فخری زاده دانشمند ایرانی ترور شده در گزارش ۱۸ ژانویه ۲۰۲۰ دیلی میل در مورد تسلیحات هسته ای ایران

گزارش فارس از ترور فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان

محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان، عصر امروز جمعه در آبسرد دماوند به وسیله انفجار و شلیک، مورد سوءقصد قرار گرفت .
تلاش برای مداوای فخری زاده و سایر مجروحین ادامه دارد.
ساعتی قبل صدای یک انفجار در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد خبرساز شد. شاهدان عینی یک انفجار و پس از آن صدای رگبار را تایید می‌کنند. گفته می‌شود یک خودرو هدف این ترور بوده است.
سه یا چهار تن دیگر در این درگیری کشته می‌شوند که گفته می‌شود از تروریست‌ها بوده اند. شاهدات خبرنگار فارس دو جسد در درمانگاه آبسرد و تخت پر از خون فخری زاده را تأیید می‌کند. منابع امنیتی ترور فخری زاده را تایید کردند.

تصویر ارسالی یکی از کاربران شبکه های اجتماعی که در محل حادثه ترور حضور داشته است

یک خبرنگار: حال محافظ محسن فخری‌زاده خوب است و تنها از دو پا زخمی شده است

فخری‌زاده به شهادت رسیده است؟

طبق برخی پیگیری‌ها از آخرین وضعیت دانشمند هسته‌ای و نیز برخی شنیده ها وی دقایقی پیش به شهادت رسیده است. محافظ وی مجروح شده و تحت مراقبت قرار دارد.

فخری‌زاده هم‌اکنون در اتاق عمل است

در همین حال، تسنیم و برخی خبرگزاری های دیگر مدعی شده اند که «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای کشورمان پس از واقعه ترور بعد از ظهر امروز به بیمارستان منتقل شده و هم‌اکنون در اتاق عمل است. طبق اعلام تسنیم تلاش پزشکان برای مداوای این دانشمند و یکی از همراهانشان هنوز ادامه دارد.

تصویری از خودرو فخری‌زاده بعد از عملیات تروریستی

جزئیات بیشتر ترور دانشمند ایرانی

پیگیری‌های خبرنگار خبر فوری از آخرین جزئیات ترور محسن فخری زاده: عملیات ترور شامل تیراندازی، شلیک و انفجار بوده است. تروریست‌ها با محافظان این دانشمند هسته‌ای درگیر شده‌اند و صدای شلیک‌های پیاپی در منطقه شنیده شده است.
به دلیل انفجار رخ داده هنوز نمی‌توان درباره علت دقیق شهادت شهید فخری‌زاده اظهارنظری کرد.

ویدئویی جدید از محل ترور شهید محسن فخری زاده

اطلاعیه وزارت دفاع

روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد: بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریستها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل شد.
متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سالها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اقدام ناجوانمردانه ترور یکی از مدیران متعهد و متخصص خود را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نماید.

تصویری هولناک از خودرو شهید فخری زاده

عکس زیر، تصویری هولناک از باقیمانده خودروی نیسانی است که بنظر می‌رسد در عملیات ترور شهید فخری زاده بعنوان هدف انفجاری از آن استفاده شده است.

واکنش سردار حسین دهقان به ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان

واکنش همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد به شهادت محسن فخری زاده

فیلمی از لحظه انتقال شهید فخری زاده به بیمارستان

خانواده محسن فخری زاده مجروح شدند

محسن فخری‌زاده صبح امروز در آب سرد ترور و به شهادت رسید و خانواده این شهید نیز مجروح شده اند.

ادعای یک نماینده مجلس : شهید فخری‌زاده با تاکید روحانی و اصرار دشمن با «آمانو» دیدار داشته

خاطره سعید بیابانکی از شهید فخری زاده

قالیباف به ترور دانشمند ایرانی واکنش نشان داد: انا من المجرمین منتقمون

ادعای رسایی: فشار دولت به صدا و سیما برای حذف واژه دانشمند هسته‌ای برای شهید فخری زاده

رسانه‌های اسرائیلی نقش این رژیم را در ترور شهید فخری زاده تایید کردند

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: نتانیاهو تلویحا مشارکت احتمالی این رژیم در ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران را تایید کرد.

نتانیاهو گفته بود: در این هفته کارهایی انجام دادم که نمی توانم در مورد آنها سخن بگویم.

واکنش صهیونیست‌ها به ترور شهید فخری‌زاده

نتانیاهو در توئیتی مبهم نوشت: شهروندان اسرائیل شنبه خوبی را برای شما آرزو می‌کنم که از نگاه برخی از رسانه‌های این رژیم، اشاره‌ای تلویحی و غیر مستقیم به این عملیات ترور بوده است.
پایگاه اطلاع‌رسانی عبری زبان اینتل تایمز هم به نقل از نتانیاهو نوشت: دوست دارم که لیستی از مسائلی را که این هفته انجام دادم را با شما در میان بگذارم این لیست مفصل است، اما قادر نیستم همه چیز را برای شما فاش کنم.‎
به نوشته این رسانه عبری زبان عملیات ترور صورت گرفته بعداز ماه‌ها برنامه ریزی و تعقیب انجام شده است.
شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم در گزارشی اولیه از این حادثه تروریستی اعلام کرد : محسن فخری زاده با گلوله افراد ناشناس در تهران پایتخت ایران به قتل رسیده است. وی اگرچه بعد از ترور به بیمارستان منتقل شد، اما کادر بیمارستانی نتوانستند مانع از فوت وی شوند.
در این حال شبکه ۷ تلویزیون این رژیم هم با درج خبر، فرد قربانی این ترور را پدر برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد.


شهید هسته‌ای در لیست رفع تحریم های تسلیحاتی ایران

شهید فخری زاده از روز بیست و هفتم مهرماه در لیست رفع تحریم‌های تسلیحاتی ایران قرار گرفته بود.

واکنش ظریف به ترور دکتر فخری زاده دانشمند ایرانی

دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدرو بیانیه ای اقدام تروریستی و کوردلانه ترور شهید محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران توسط تروریستها را به شدت محکوم کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان شهادت این دانشمند برجسته و مدیر موفق را به فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت خامنه ای مقام معظم رهبری، مردم عزیز کشورمان، همکاران ایشان در وزارت دفاع و خصوصا خانواده گرامی این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت گفت.

واکنش های رسمی رژیم صهیونیستی و آمریکا به ترور دکتر فخری زاده

طبق گزارش الجزیره، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی می گوید نظری درباره ترور یک دانشمند هسته ای ایران ندارد. وزارت دفاع آمریکا می گوید درباره ترور محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای ایران، اظهارنظری ندارد.

توضیحات یک کارشناس در خصوص ترور شهید فخری زاده

واکنش ترامپ به ترور شهید فخری‌زاده

رئیس‌جمهور آمریکا با بازنشر چند توییت از جمله توئیت‌های عبری و انگلیسی از یک خبرنگار صهیونیست به ترور شهید فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایران واکنش نشان داد.

در توییت انگلیسی «یوسی ملمن» خبرنگار صهیونیست آمده است که محسن فخری‌زاده سالها جزو اهداف موساد بوده است!

بازداشت شدن یک تن از عوامل ترور شهید فخری زاده

طبق اعلام برخی خبرهای تایید نشده یکی از عوامل تروری شهید فخری زاده دستگیر شده است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح: انتقام سختی در انتظار آمران و عاملان ترور فخری‌زاده خواهد بود

پیام تسليت رييس سردار باقری، ستادکل نيروهاي مسلح در پی شهادت دکتر محسن فخري‌زاده:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ* سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ* وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ
و کسانی که در راه خدا کشته شده اند، هرگز کارهایشان ضایع نمی شود. خداوند به زودی آنان را راه می نماید و حالشان را نیکو می گرداند و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، ماوا می دهد.

بار ديگر تروريست هاي کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی در اقدامي وحشیانه ، يکي از مديران و خدمتگزاران عرصه علمی،پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.

شهيد دکتر محسن فخري زاده؛ رییس سازمان پژوهش و نواوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زمره مديران ارشد صنعت دفاعي کشور بود که در طول دوران عمر بابرکت خود منشا خدمات فراواني شده بود و توانسته بود توان دفاعي کشور را به تراز قابل قبولي از بازدارندگي برساند.

ترور اين مدير توانا و شایسته گرچه تلخ و ضربه سنگيني به مجموعه دفاعي کشور بود، اما دشمنان کوردل بدانند راهي را که شهيد فخري زاده ها آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهد شد. گروههاي تروريستي و آمران و عاملان اين اقدام کور هم بدانند که انتقام سختي در انتظار آنها خواهد بود.

اينجانب ضمن تبريک و تسليت شهادت اين دانشمند صنعت دفاعي به فرمانده معظم کل قوا مد ظله العالی، وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، همکاران ايشان و خانواده گرانقدر آن شهید؛ اطمينان مي دهيم تا تعقيب و مجازات عاملان اين ترور شهید محسن فخری زاده از پاي نخواهيم نشست.

اصابت گلوله های بسیار زیاد تروریست ها به خودروی شهید فخری زاده

نخستین واکنش اتحادیه اروپا به ترور شهید فخری‌زاده

کارل بیلدت، رییس اندیشکده شورای روابط خارجی اروپا در توییتی نوشت: دور از ذهن نیست که این ترور هدفمند تلاشی برای جلوگیری از بازگشت تیم بایدن به فرایند دیپلماتیک با ایران و برگشتن به برجام بوده باشد.

پیام وزیر اطلاعات پس از شهادت فخری‌زاده دانشمند هسته ای

علوی در پیام تسلیت خود گفت: شهادت مظلومانه ی رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح، شهید والامقام دکتر محسن فخری‌زاده موجب تالم و تاسف فراوان گردید.
به آگاهی مردم عزیز و قدر شناس کشورمان میرساند سربازان گمنام امام زمان(عج)، شناسایی عناصر خودفروخته ی تروریست این جنایت ددمنشانه را آغاز نموده و انتقام خون شهید عزیز را از مسببان و هادیان جنایت کار خواهند گرفت.

جزئیات تازه‌ای از شهادت دکتر فخری‌زاده از زبان وزیر دفاع

امیر حاتمی گفت: فخری زاده به دلیل جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسیده و دو همراه وی مجروح شده اند.

طبق گفته وزیر دفاع، تیراندازی تروریست ها و انفجار نیسان حاوی مواد منفجره موجب شهادت وی شده است.

پیام رییس قوه قضاییه به مناسبت شهادت محسن فخری‌زاده

ابراهیم رئیسی نوشت: بسم الله الرحمن الرّحیم

منَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

بار دیگر دست جنایتکار عناصر خود فروخته و وابسته به بیگانگان و صهیونیسم بین‌المللی با هدف شوم مقابله با پیشرفت‌های علمی کشور، یکی از چهره‌های برجسته و مدیران و دانشمندان ایران اسلامی را آماج حملات تروریستی قرار داده و به شهادت رساندند.

استاد و مجاهد شهید «محسن فخری زاده» در دوران دفاع مقدس، در کسوت پاسداری از کشور و انقلاب اسلامی، جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته بود و پس از آن با بهره‌گیری از نبوغ و استعدادهای خدادادی وارد عرصه‌های علمی و پژوهشی کشور شد و باعث رشد و بالندگی ایران اسلامی در عرصه های علم و فناوری و دانش هسته‌ای گردید و اکنون شهادت او قطعا رونق بیشتری به دستاوردهای علمی کشور خواهد بخشید.

اینجانب، شهادت این دانشمند فرهیخته و مدیر برجسته را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و همرزمان و همسنگران ایشان در دفاع مقدس و جهاد علمی و به خانواده‌ی ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

از آنجا که بروز این حوادث ناگوار و از دست دادن مجاهدان علم و عمل، برای جامعه‌ی ما ضایعه‌ای غم‌انگیز و جبران ناپذیر بوده و اقدام انجام شده، یک جنایت بزرگ محسوب و تکرار چنین حوادثی به هیچ عنوان قابل قبول و تحمل نمی‌باشد، دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و مراجع قضایی زیربط، موظفند در اسرع وقت و با بکارگیری تمام توان اطلاعاتی در جهت شناسایی و دستگیری عناصر مزدور و جنایت‌کار، اقدام و کلیه‌ی دست اندرکاران این جنایت اعم از عامران، طراحان و مباشران، مورد محاکمه قرار گرفته و به سزای اعمالشان برسند.

سید ابراهیم رئیسی

وزیر اطلاعات: شناسایی عناصر خودفروخته آغاز شده است

وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی عناصر خودفروخته تروریست این جنایت ددمنشانه را آغاز کرده و انتقام خون شهید عزیز را از مسببان و هادیان جنایت کار خواهند گرفت.

محمود علوی روز جمعه در واکنش به ترور محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری، با انتشار پیامی اعلام کرد: شهادت مظلومانه رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح، شهید والامقام دکتر محسن فخری‌زاده موجب تالم و تاسف فراوان شد.

تجمع دانشجویان انقلابی

هم‌اکنون دانشجویان انقلابی در مقابل شورای عالی امنیت ملی با مطالبه انتقام سخت و واقعی از عاملان ترور شهید فخری زاده تجمع کردند.

منبع: خبر فوری

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 196
  • حسن
    0

    با سلام چرا از این افراد مراقبت نمی شود؟ حیفه واقعا.

    نظرات شما -
    • آرش شجاعی
      0

      حیف متوسلیان بود که کشتین بنده خدارو

    • achbar
      0

      من که این آقا را نمیشناسم...ولی افراد بیسوادی را میشناسم که در لیست ترور هستند و برای نظام هم زالو هستند...

    • سعید
      0

      خطاب بهachbar، آدم بیسوادوبدردنخوررا ترورنمی کنند دشمن وسرویس های جاسوسی که مخ خرنخوردندآدم به دردنخوررا ترورکنندحتی آدمهای عادی را هم ترورنمی کننداگردیدی یک فوتبالیست یابازیگر یا یک خواننده یا یک رقاص را ترورکنندآنها کسانی را ترورمی کنندکه برای یک کشورارزش حیاتی دارندتاجلوی پیشرفت علمی یا دفاعی آن کشوررا بگیرند.

    • کاربر ناشناس
      0

      لعنت بر وطن فروش ان مسامحه گران داخلی

    • لیلا
      0

      روحانی ،قلندر،خاتمی راحت ادامه دارد

  • مهدی
    0

    خدا حفظش کنه .انشاا.. نیانیاهو گور به گور بشه

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      حالا ب دانشمندان ما که تو ایران پنج نفر مثل این دانشمند داشتیم باید بدون محافظ باشه باید احتیاط نکنه نمیدونه که دشمن سایه اش را هم با تیر می،نه انشاالله منتظر انتقام هستیم

    • کاربر ناشناس
      0

      چرا محافظت نمیشن

    • ایدی
      0

      چرا محافظت نمیشن

  • حمید
    0

    بعضی ها اگر غیر از شهادت قسمتشان شود باید شک کرد شاید دوسه ماه آینده موقعیت بهتری برای پاسخ دندان شکن باشد آنها فتیله را روشن کرده اند ولی نمی دانند که فتیله کند سوز است نه تند سوز در بهترین زمان و مکان خداوند مارا یاری خواهد کرد آمین

  • عل
    0

    جواب نمیدید اینطوری پررو تر میشن اگه نمیتونیدکاری کنید دست بکشید از هارت و پورت

  • اسد
    0

    کمالوندی تاکید کرد :که دانشمندان فعال در صنعت هسته‌ای کشور همگی در سلامت هستند. حتما از دانشمندان هسته ای کشور بوده اند که توسط اقای صالحی و دولت روحانی غربگرا از سازمان حذف شده تا برنامهای غربپرا ها برای تخریب توان هسته ای ایران لدمه ببیند.بگذریم از اینکه به اعتقاد اقای صالحی ما اصولا دانشمند هسته ای نداریم. مرگ و نفرت بر نفوذیهای خائن خصوصا در سطوح بالای نظام

  • ناشناس
    0

    لعنت بر خاعنان و جاسوسان داخلی که اطلاعات را در اختیار دشمنان میگذارند .

  • قادری
    0

    هیچ راهی جز مقابله به مثل وجود نداره،سکوت،انفعال،چشم غره،تهدید توخالی،نه تنهافایده ای نداره که دشمنان رو جری تر میکنه،درمقابل هرضربتی درست درهمون سطح فی الفور پاسخ و چاره کاره ،شکایت ومحکوم کردن وتظاهرات و... هزینه اضافی وسربار رو دوش مردمه،جواب سیلی سیلی،وجواب مشت مشته.

  • قادری
    0

    هیچ راهی جز مقابله به مثل وجود نداره،سکوت،انفعال،چشم غره،تهدید توخالی،نه تنهافایده ای نداره که دشمنان رو جری تر میکنه،درمقابل هرضربتی درست درهمون سطح فی الفور پاسخ و چاره کاره ،شکایت ومحکوم کردن وتظاهرات و... هزینه اضافی وسربار رو دوش مردمه،جواب سیلی سیلی،وجواب مشت مشته.

  • سعید
    0

    اگرچنین چیزی صحت داشته باشد بایدایران فورا تلافی کند یا برای همیشه شعار مرگ براسراییل را حذف کندآنها دانشمندان ما را بکشند وما فقط شعارمرگ براسراییل بدهیم درواقع خودمان را مسخره کرده ایم درسته که مردم ازجنگ بیزارنداما دلیل نمی شه حیثیت وغرورملی مردم ایران لگدمال فردکثیفی مانندنتانیاهو شوداگربه نحومناسب والبته با تدبیروفورا جواب ندهیم این راه ادامه خواهد یافت وایران موردتمسخرجهانیان قرارخواهدگرفت.دولت هم دوراین برجام نکبت را که هیچ چیزبجزخفت تا به حال برای مردم نداشته خط قرمزبکشد

  • علی اسد
    0

    لعنت به منافقین داخلی

    نظرات شما -
    • زهرا
      0

      خدا لعنتشون چرا هیچ کسی نیست تا پاسخ اینها رو بده فقط حرف می زنند هیچ کس عمل نمی کنه

  • کاربر ناشناس
    0

    اینا که دارن دانشمندای مارو ترور میکنن پس تا کی باید در هسرت مقابله به مثل ایران باشیم خون ما به جوَش آمده بابا اگه نمی تونید جواب بدید پس هسته ای وموشکارو بدید تا کلن خیالما راحت باشه بخدا مردوم مثل کو پشته شما ن فقط جواب ای بیناموسارو بدید من تو دفا میدس تو جند عملیات بودم خانوادم زیر موشکباران وبمبارون بودن تو اندیمشک جنگ ندیده نیستیم اینا میخوان بخار مارو بسنجن

    نظرات شما -
    • بینام
      0

      شما از جانب خودت حرف بزن، مگه دولت ب فکر ما بوده، بره خودش بجنگه ، بترکه

    • h
      0

      برادر عزيز،شما شبي يك مرتبه الفباي فارسي رو حداقل بخونيد تكرار كنيد بمدت ٦ماه.بعد منم باهات ميام بريم حالشونو بگيريم سر راهي خخخخخ

    • علی
      0

      کسی جلوت نگرفته بیل کلنگت بردار برو جنگ

    • کاربر ناشناس
      0

      بینام ،علی،h (ماملت امام حسینیم)

  • قلندر از تهران نو
    0

    خدارو شکر من و دکتر خاتمی سالمیم

    نظرات شما -
    • سرداردلها
      0

      تو روح تو بیشرف و خاتمی جونت

    • yas
      0

      سگ تو روحت که چنین خبری رو مسخره میکنی،بی شرف

    • ناشناس
      0

      قلندر عقل خوب چیزیه که تو نداری توش .......

    • قلندر اصلی
      0

      ملعون تو جاسوس موساد هستی

    • قلندر واقعی
      0

      خبر فوری چرا با ریاکار ها همسو شده ای بعضیداخلی منافق فرومایه رذل به نام من قلندر واقعی نظر میدن من مخالف تروریسم از هر گروه میباشم و البته طرفدار اصلاح و صلح جهانی پایدار هستم اما مشتی اوباش کاسه لیس طرفداران تحریم به اسم من نظرات زشتی می زاره

  • احمدی
    0

    لعنت بر جاسوسان و وطن فروشان داخلی

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      وایر کجاین بیدار شین دشمن دار چه جنایتهای میکنه دولوملت لیدار شین

  • یاوران امام خامنه ای
    0

    درودبه رهبرم خامنه ای و درودبرسازدگان موشکهای بالستیک پس حیفا تلاویو اماده باش #انتقام سخت درراهست.

  • فاطمه
    0

    اسم اینا رو کی میده بهشون ...

  • کاربر ناشناس
    0

    ایکاش به جای حرفزدن زیادی عمل می کردیم ایکاش

  • ارمان
    0

    سلام انشاالله خدا نابودشان کند که میخواهند ایران نباشد نمی دانند که ما ایرانیها همیشه سرفراز هستیم به امید نابودی اسرائیل و آمریکا

  • علی
    0

    ما هم آماده هستیم تا اسراییلی ها را بزنیم .

  • شاپور
    0

    روحش شادویادش گرامی،مرگ برامریکا

  • یک فارغ التحصیل جویای کار پسر
    0

    اینکه اسراییل که یک کشور جعلیه کوچیکیه و انگلیس برای اشاعه آن صد سال پیش درراستای منافع غرب برنامه ریزی کرد باید بمب های هسته ای فوق قوی داشته باشه و هیچ سازمانی حق گیر دادن به اونها رو نداشته باشه از سوی افکار عمومی صلح طلب قابل تامله حالا کشور بزرگی مثل ایزان با تمدن بالا چرا نباید حتی برای دفاع از کشور باید موشک هم نداشته باشه یعنی زورگویی نظام سلطه این موضوع غیرت هر ایرانی رو فارغ از هر گونه مشکلات به جوش نیاره یعنی در ایرانی بودنش شک کرد

  • کاربر ناشناس
    0

    سلام ما باید یک نفر از سران اسراییل یا آمریکا ترور بشه تا نگن اینها نمیتوانند

  • آرش
    0

    هرکسی که درتروردست دارد باید حتما به درک واصل بشه وما ازوزارت اطلاعات وسپاه می‌خواهیم تمام این زالوهای کثیف وانگلهای اجتماع رابه سرعت به سزای عمل ننگینشون برسانن انشاالله

  • مری
    0

    حیف حیف فقط بلدیدازافرادبیخودمحافظت کنیدبه اندازه میلیونها اخوند میارزید

  • ایران
    0

    اینم از نتیجه جلسه محرمانه بن سلمان و نتانیاهو متاسفانه کار رو برای مذاکره با آمریکا میخان سخت تر کنن از فردام دوستان شون در داخل شعار سر میدهند که خون این شهدا در مذاکرات پایمال میشه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بفرمایید یک بار دیگر هم اشتباه مذاکره را تکرار کنید. اگر ده بار هم این راه را بروند بعضی ها نمی فهمند.

    • یه نفر
      0

      دقیقا همینطوره...وحشت نتانیاهو و عربستان از نزدیکی آمریکا به ایرانه وبرای اینکه این اتفاق نیافته هرکاری میکنن!!! مردم ساه لوح رو بگو که............

  • ایران
    0

    اون عوضی های که می گفتند ایران الکی همه راجاسوس می بینه کجان دیدین این خانم خوب وزیبارو که فقط برای آشنای باشیعه وایران گردی اومده بودچکارکرد!!!!!! خدا کنه این دانشمند عزیز زنده بمونه روسیاهی به وطن فروش ها بمونه

  • ح
    0

    ب نظر تروریست های صهیونیست از قفسشون خارج شدن سردار سلیمانی عزیز قفسی برای این جانی ها درست کرده بود اما باشهادت ایشان دراین قفس باز شد بنظر باید ی ضربه ی سنگینی ب صهیونیست ها زده بشه وگرن ترغیب میشن اون از حملاتشون ب سوریه و مواضع مقاومت و خرابکاری نطنز وحالا ترور سردار قاانی باید اونارو مجدد وارد قفس کنه و قفسو قفل کنه

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      لعنت بر بدخواهان نظام و صهیونیسم کثیف و جنایتکار

  • یک فارغ التحصیل جویای کار پسر
    0

    مرگ بر امریکا و اسراییل قطعا اراده ایرانی را نمی توان ترور کرد

    نظرات شما -
    • یک فارغ التحصیل جویای کار پسر
      0

      نمی دونم کدوم ....به نظرم منفی میده اخه اگه یه ادم عادی بود فرق داشت ایشون فیزیکدان بوده اگه فهم داشتی منفی نمی دادی تازه اگه نگران گرونی هم باشی باید بدونی این علمه که رفاه واسه مردم میاره

    • ناشناس
      0

      چرا مرگ برآمریکا واسراییل؟!!مرگ برمقامات ومسئولین رفاه طلب وبی لیاقت خودمان که با موس موس کردن والتماس به سران آمریکا واروپا موجبات گستاخی سران جنایتکارآنها را فراهم می کنندوتحفه زاده هاشون توی آمریکا واروپا حال می کنندهنوزبایدن رییس جمهورنشده آب ازلب ولوچشون آویزون شده که به برجام برمی گرده یانه،

    • یک فارغ التحصیل جویای کار پسر
      0

      قطعا سو ء مدیریت مسئولان بی کفایت ماست که دشمنان داخلی و خارجی از این خلاء امنیتی بهره میبرند این اولین ترور نبوده و نخواهد بود مسئولین امنیتی به هوش باشین نه بی هوش باشین چقدر باید کشور زحمت بکشه تایک دانشمند در سطح 500 دانشمند برتر جهان پرورش بده راحت از دستش بدیم !!!!!!!!!!!!قطعا منافقان داخلی مساعدت کردند به دستور اسراییل بوده ولی نفوذیا دست داشته

    • خبرفوری
      0

      خودت نظر خودتو تحلیل میکنی

    • یه ایرانی
      0

      اونی که منفی میده از خوشحالی نیست اتفاقا بیشتر از بقیه داره میسوزه که دانشمند زحمت کش و بیگناه کشور رو به شهادت رسوندن.... ناراحتیش از اینه که بخاطر بازیهای کثیف سیاستمدارهاست که اینها رو از دست میدیم!!! چرا تو مواقع حساس که مردم ناراضی از حاکمیت هستند این اتفاق میافته؟؟؟؟...فقط بدون منفی دادم بخاطر اینکه چیزهایی دیدم که باورش سخته وگرنه این دانشمندان هویت ما افتخار ما و نجابت ایران و ایرانیند تا ابد والسلام!

  • کاربر ناشناس
    0

    باعث همه این اتفاقات سو، مدریت در کل کشور ودر نهادهای مدیریتی میباشد بس که همش فکر سو، استفاده و دوزدی به دنبال فرصت میگردن واز وظایف اصلی غافل میشوند فقط بلدین هارتوپورت کنید خاک عالم تو سرتون که از یه نفر نمیتونید محافظت کنید حالا افتخارتون به این باشه که چندین هزار نفر در تشعیع جنازه شرکت کردن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      سوء مدیریت در کشور هست. زیاد هم هست. اما نباید کار دشمن را هم به سوء مدیریت ربط داد.

    • ازادی وطن
      0

      خوب توجه کنید این دوتا نظررا کارناشناس وناشناس یکنفره فقط کارش گمراه کردن نظرات مردم درکاربر ناشناس خودشو لوده نشان داده ودرناشنان یک روشنفکرلطفا توجه کنید

  • رضا.
    0

    این ترور دو سه ساعت رخ داده. این که فورا گفته میشه کار اسراییله آیا صهیونیست ها مسئولیت را به عهده گرفتند یا نه تو یک ساعت همه مشاهدات و اسناد جمع آوری و اسرائیل را عامل آن تشخیص دادند؟

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      اول از همه این به اصطلاح رضا را بگیرین چون جای دیگه هم از اسرائیل دفاع کرده بود

    • رضا.
      0

      جناب ناشناس اگر فقط خودروی شهید فخری زاده که این قدر برای کشور مهم بوده ضد گلوله بود حالا ایشان قطعا زنده بود و بعد میشه بگید کجا از اسرائیل حمایت کردم که خودم نمیدونم. کمی منطق داشته باشید شاید این اقدام تروریستی از جانب دولت ثالثی باشد که عمدا بخواهد کشور را وارد جنگ با اسرائیل و بالطبع آمریکا کند و ترامپ هم چون رفتنی است و نتیجه انتخابات مشخص شده دیگه نگران افکار عمومی آمریکا نیست و راحت تر دستور اقدام نظامی را خواهد داد. کمی تعقل هم چیز خوبیه

    • یکی از مردم
      0

      یکی این اربر ناشناس رو بگیره که آماده است جنگ را بندازه و مردم کشته بشن و خودش هی بخور بخور خیلی بخور!!!!!!!!!!

    • رضا.
      0

      چیزی که مشخصه خیلی ها وست دارند در کشور و منطقه بحران و جنگ شروع بشه و قطعا هم منافعی دارند و این آگاهی و درایت مسئولان ارشد نظام است که تصمیمات درست و در جهت منافع ملی بگیرند.

  • .
    0

    فردا میگن بازنشسته بود و با ما دیگه کار نمی کرد.تا مسوولیت تلافی گردن انها نیفتد.مرگ بر جنگ مرگ بر تروریست.جهان کاسه خون شده.دیگه کافیه نزارید تتمه نسل بشر با صلح و ارامش و اشتی جویانه زندگی کند.مرگ بر تفکری که انسانها را بزدلانه می کشد.

  • ناشناس
    0

    چرا حفاظتش مناسب نبوده دولت باید پاسخ دهد نمایندگان مجلس بایددولت را ازقرنطینه اش بیرون بکشندواگرنمی تواندکشوررا اداره کندیک فکراساسی بکننداداره کشورشامل حفاظت ازدانشمندان وخبرگان وذخائرعلمی وتاسیسات هسته ای وتسلیحاتیش هم میشودمجلس چگونه این دولت را که ازمدیریت عرضه مرغ وخروس وپوشک هم عاجزاست تحمل می کنندقوه قضاییه هم بایدخائنین را فورا اعدام کند وقتی خائنی درجریان مذاکرات هسته ای فقط به پنج‌سال زندان‌ محکوم میشود نتیجه همین است دیگر.هرمقامی هم که ازخائنین به هرعلتی حمایت می کندخودش مشکوک به خیانت است وبایدبرکنارومحاکمه شود

    نظرات شما -
    • ازادی وطن
      0

      اینجا نظر رضاراداره بیان میکنه درصورتیکه پایین داره بارضا مخالفت میکرد بازتکرامیکنم کاربر ناشناس وناشناس یکنفره وداره نظرات مردم را بسمت وسوی هدف مناققانه خودش ببره ازاینهاچندتایی هستند

  • ارش شجاعی
    0

    قدیما امنیت بود.جدید اونم نیست.از بس به فکر خوردنن.بسه دیگه.جاسوس وارد مملکت شده کارشو کرده.سپاه و وزرات اطلاعات مشغول چه کاریند.دانشمند عزیزمون پرپر بشه.اقایان مشغول چپاول

  • فلاح
    0

    اگر دست من باشه اسرایل باخاگ یکسان میکنم

    نظرات شما -
    • بینام
      0

      خدا حمار رو شناخت بهش شاخ ندادم، ادبیات دیپلماسی رو برا این روزا گذاشتن، چهل سال تهدید دنیا بس نیست؟

  • ناشناس
    0

    دولت باید کاری کنه با موس موس کردن باعث مرگ دیگر دانشمندان میشه

  • مرتضی
    0

    سلام. از بس ناراحت بودم. پیام این لینک و تو لینک دیگع فرستادم! امیدوار دانشمند هسته ای کشورمون زنده باشع. خدا رحمت کنه محافظانی که شهید شدند مثل سگ باید جاسوس‌های اسرائیل رو کشت نع معاوضه میکنید دولت بیلیاقت. از ضعف شماست فقط برای مردم بلدید چماق بلند کنید

  • ناشناس
    0

    به ترویستها وعده خیالت از بابت خانواده راحت باشه ما تا آخر عمر آنها را تمکن مالی می کنیم باعث مشود از جان گذشته می شوند جسور می شوند بنظرم بایستی وزارت اطلاعات روی این مورد بیشتر کار کند

  • دانیال
    0

    ملت ساده نباشید کار خود شون دارن می کنند

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      پادوهای تروریست ها هم فعال شدن

    • به محمد!!!!!!!
      0

      پادوهای تروریست دارن دانشمندها رو میکشن نه مردم عادی که میفهمن همه چیز زیر سر کیه و چرا تا حرف مذاکره افتاد این بنده خدارو کشتن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • محسن
    0

    جناب سردار دهقان اگر موقع ترور سردار سلیمانی یک انتقام کوبنده گرفته بودین الان دوباره توی خاک خودمون جرات نمیکردن ترور کنن.فقط یاد دارین حرف بزنین .

  • فدایی رهبر
    0

    به امام زمان این رسمش نیست باید تل‌آویو رو با خاک یکسان کرد من یهدانش آموز دبیرستانی ام قسم میخورم چنان درس بخونم و برای کشورم کاری کنم و انتقام بگیرم خدا همه‌شان را لعنت کند

  • منصور
    0

    انتظارمامردم ازنیروهای نظامی کشوراین هست که تا خون این شهیدسردنشده انتقام خونش گرفته بشه

    نظرات شما -
    • مکارم شیرازی
      0

      اون کبابه که سرد میشه

  • ایرانی وطن دوست
    0

    انتقامی سخت در راه است

  • ناشناس
    0

    لعنت بر اسراییل

  • احمد
    0

    شهادت این عزیز دانشمند دلمان را داغدار کرد. ننگ بر این گرگ های در لباس میش که با دروغ ورسانه های در اختیار خود دم از حقوق بشر و. صلح می زنند. همجون مسؤلا امریکا وانگلیس و صهیونیست ها و مزدورهای منطقه

  • هادی
    0

    نه در امنیت شخصیت ها موفق بودید نه در اقتصاد نه در مسائل اجتماعی نه در ورزش در هیچی موفق نبودین. این دولت 41 ساله در هیچ چیز موفق نیست

    نظرات شما -
    • انسانم آرزوستد
      0

      برای عقده گشایی وقت گیر آوردی؟

  • سعید
    0

    برای دست گرمی بن سلمان ونتانیاهو رو بفرستیم جهنم. درغیر این صورت عواقب این سستی پرهزینه خواهد بود.

  • مرضیه
    0

    آخه لعنتیا وقتی می بینید این دانشمند به این مهمی تو کشور هست و هر لحظه امکان ترورش هست چرا براش محافظ نمیذارید.خودتون هم تو این جنایت شریکید.

  • ایرانی
    0

    لعنت به اسراییل منتظر انتقام سخت باشید.

  • یاسوج
    0

    مرگ بر اسرائیل ، صهیونیست ها موجودی شرور و موذی هستن که اگر جواب محکم و دندان شکنی دریافت نکنند و سیاست احمقانه صبر راهبردی را در مقابل آنها گرفته شود فردا جنایاتی بمراتب بدتر در حق مردم ایران مرتکب خواهند شد

  • علی عبداللهی
    0

    اقتصادتونو که خراب کردین خواهشا امنیتمونو از بین نبرین

  • ابراهیم امیری
    0

    من از وزارت اطلاعات درخواست عاجزانه درخواست میکنم به کمک شما بیاییم و هرکاری از دستم بر میاد به وطن خود بکنم و با حرامزاده ها بجنگم

  • ناشناس
    0

    نباید مسولین احساساتی و هیجانی تصمیم بگیرندو حتی در این مورد صحبت تبلیغاتی نکنند در تله تعیین شده دشمن گرفتار میشوند . ما باید ضعف های اطلاعاتی و امنیتی را پیدا کنیم ؟ ! این همه هیاهو در تلویزیونها و خبرگذاریها همه مهندسی شده و دستوری است باید دو ماه دیگر با تعقل و تدبیر تصمیم گرفت.

    نظرات شما -
    • مورچه
      0

      توحیف شدی پسر

  • مریم
    0

    مرگ بر آمریکا. مرگ بر اسرائیل . مرگ بر آل سعود. بایییییید تلافی کنیم. اسرائیل باید از صحنه روزگار حذف شود. آل سعود باید نابود شود. آمریکا باید منفعل و منزوی شود. بایییییییید تلافی کنیم. مرگ بر آمریکا. مرگ بر اسرائیل . مرگ بر آل سعود. بایییییید تلافی کنیم.

  • ایرانی
    0

    توروخدا دولتو نگاه کنید کمالوندی : نه همه سالمن کسی ترورنشده من سالمم،روحانی سالمه،ظریف هم که سالمه !!!!!!!!!!!!!!!! فقط برین اون عراقچی رابازجویی کنید که لحظه آخری خیلی داشت با آن خانم شیعه شناس خوشوبش می کرد

  • ایرانی
    0

    سیاسیون بچسبند به دعواهای سیاسی و جناحی شان و نظامی ها هم بچسبند به تار موی دختران. اسرائیل هم به راحتی دانشمندان مان را ترور کند. واقعا باید تاسف خورد.

  • آتنا
    0

    اگر تعلل نمیکردید اگر انتقام خون سردار شهیدمون رو سخت میگرفتید الان این جرائت و گستاخی رو نداشتند ،فقط حرف فقط شعار متاسفم .تسلیت به تمام ملت ایران و خانواده محترم شهید گرامی

  • احمد
    0

    خیرنبینند منافقین داخلی که بااین زالوهارا همکاری مکنند.روحش شاد .انشاء الله امام زودظهورکند بساط این جنایتکارها را جمع کند...

    نظرات شما -
    • محمد حسن
      0

      چرا این چنین باید دشمنان براحتی سرمایه های انسانی مارا از ما بگیرن نهاد های امنیتی چه کار میکنند

  • کاربر ناشناس
    0

    اینهم دومین صربه ترامپ قاتل تسلییت چه دردی ازخانوادش دروان میکند وای ازخونی که ریخته میشود سپاه ودولت ومجلس وارتش بپاخیزنند وانتقام گیرنند یاعلی گویید شعاردیگرفایده ای نداردهمهباهم انتقام

  • کاربر ناشناس
    0

    ترورتاکی صبرمردم لبریزشده این شهادت که دیگه گرانی نیست همیشه خوابیدودشمن بیدار بادوستی شمشیرزدنند

  • عاشق وطن وشهدا
    0

    خدا وکیلی وزارت اطلاعات و سپاه یکی از این سگ صفتان نامرد را در خارج از مرزهای ایران عزیز به درک واصل کند

  • جواد پورپیله ور
    0

    این چه وضعی است مگر ما یک لشگر دانشمند هسته ای داریم اگر به همین ترتیب باشد هم شرف وحیثیتمان دردنیا میرود که ازتعدادمحدودی انسان متعالی نمیتوانیم مراقبت کنیم وهم جرثومه کثیفی مانند اسرائیل باید به ما زوربگوید خداوکیلی تجدیدنظر کنید اعتبارمان رابیش ازاین خدشه دارنکنید ضمنا به هر قیمت که شده نخبه های فارغ التحصیل دانشگاههای معتبرمان راهم نگذارید پناهنده ومهاجر کشورهای بیگانه شوند آنهم راهش تامین زندگی ودادن شغل ومسئولیت است البته ازلحاظ تفکرهم باید خیلی وقت روی آنها گذاشت

  • یک فارغ التحصیل جویای کار پسر
    0

    چرا همچین فرد مهمی درست محافظت نشه واقعا براتون متاسفم اگه ماشین ضد گلوله و محکم بود احتمال داشت اسیب کمتر بشه

    نظرات شما -
    • قلندراز پاوه
      0

      چندبار نظر میدی.پایین تر نظر دادی دیگه

    • خر
      0

      به تو چه قلندر

  • محمدرضا کریمی
    0

    منتظر یک انتقام سخت هستیم باید یه کاری کنند اگه مثل اینا تو مملکت نبودند من وتو الان در این وضع نبودیم

  • کاربر ناشناس
    0

    خوب هنوزم می خواهید مذاکره کنید ؟ چرا دشمنان ما اینقدر جسور شده اند ؟

  • ناشناس
    0

    اسراییل سال های قبل هیچ عملی رو علنی انجام نمی داد میترسید باشهید کردن سردار میخواستن ایرانو امتحان کنند حالا اسراییل هر هفته علنی مواضع سپاه رو در سوریه میزنه و اینم که ترور دانشمند و ابراز خوشحالیشون اگر اقدامی انجام نشه شرایط بد تر میشه

  • احمدی
    0

    مگر میشود به همین سادگی نفر اول هسته ای کشورمان ترور شود ؟ به نظر من مسئولین کاملا مسیر را اشتباه رفته اند ، ما روی موشک شعار ضد اسرائیل مینویسیم ولی اسرائیل نوابغ ما را در جواب ترور میکند.

  • محسن دریابیگی
    0

    با عرض سلام حتمآ باید انتقام خون شهدا را گرفت

    نظرات شما -
    • کارگر
      0

      بله حتما باید گرفته شود ولی اول باید کسانی که بعد ترور سردار و دادن اطلاعات دانشمندان هسته ای به آمانو ،ساز سازش و مذاکره میزنند

  • کاربر ناشناس
    0

    وقتی ترور قهرمان ملی را ندیده می گیرند و دوباره دنبال مذاکره هستند نتیجه همین است مسببان داخلی باید مجازات شوند

  • ناشناس
    0

    باچه رویی میگین مذاکره ؟؟مرگ براسرائیل وامریکا دشمن دیرینه ما

  • وکیل مدافع
    0

    با برجام و پالرمو و اف ای تی و،،،،اطلاعات دانشمندان رو به صهیونیست ها دادند

  • بسیجی
    0

    باید تمام جاسوسان داخلی را در مذاب داغ حل کرد تا شاهد چنین پرپر شدنی نباشیم

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      مذاب داغ چیه؟

    • متفاوت
      0

      یک ماده ای هست که تروریستها و ازخدابی خبرها داغ میکنند و ادمها را میریزن توش.مثل اسید.

    • على
      0

      مذاب داغ همون انتقام سخته، دوستان باز جو گیر شدن برای حالگیری همسایه بچه خودشون رو زدن

  • A
    0

    مردم عصبانین و منتظر انتقام.

  • فلاح
    0

    اسرایل خهلی پرو شد ه باید جباب دندانشکن داده شه

    نظرات شما -
    • کله کیری جرعت داری پخش کن
      0

      جبابتو عشقه لوتی

  • آرش
    0

    اسرائیل با بندر حیفا و تاسیسات آمونیاک حیفا خدا حافظی کند

    نظرات شما -
    • ندای بی ندا
      0

      الان نشان دادن دارن سریع خداحافظی میکنن.

    • آزاد
      0

      دمت گرم تاسیسات آمونیاک جدید بود از انفجار لبنان یاد گرفتی کلک

  • رضا
    0

    خیلی جالبه،دولت بر صدا و سیما فشار میاره که شهید فخری زاده رو دانشمند هسته ای معرفی نکند،که نکنه تاثیر بزاره رو کاسه لیسی شون

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      منفی بدید ولی واقعیت عوض نمیشه

  • ناشناس
    0

    حد اقل از دیگران یاد بگیریم چگونه از ذخیره های کم نظیر ملی خود محافظت می کنند. باید حساب شده به جانیان اصلی پاسخ فراموش نشدنی داد.

  • مهدی
    0

    دوستان عزیز لطفا با احساسات قضاوت نکنید.اگر خوب نگاه کنیم خواهیم دید که این ترور که مخصوصا یک دانشمند هسته ای را هدف قرار داده یک حیله کثیف برای تحریک افکار داخلی در ایران است تا به نظام برای جنگ فشار بیاورند تا ایران واکنشی خشن انجام دهد و تنش ایجاد کند تا در استانه رفتن ترامپ از کاخ سفید به سناتور های مخالف ایران و حامی اسرائیل و عربستان بهانه ای دهد تا تحریم های بیشتری را علیه کشور ایجاد کنندو سایر کشور های جهان را هم مجبور به همراهی با خود بکنند تا فشار بر کشور بیشتر شود و ایران نتواند تحریم ها را رفع کند تا به سرمایه اجتماعی ایران همچنان ضربه وارد شود. که البته نحوه توئیت زدن فرمانده سپاه نشان می دهد که ایران قصد افتادن در این حیله دشمن را ندارد.

  • حکمت
    0

    اسرائیل منتظر انتقام نه بلکه وقت نابودی کامل اوناست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دلمونوصابون نزنیم هیچ خبری از انتقام وغیره وغیره نبست مثل سردار گلمون چکار کردن هیچی

  • ناشناس
    0

    بااصرار روحانی شهید فخری با امانو دیدار کرد واو بود که اسم فخری رو ب موساد داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟خدایش ماخیانتکارتر از روحانی توکشور داریم یاخیانتکاره یاساده لوح مرگ بر قاتلان داخلی

    نظرات شما -
    • مورچه
      0

      ناشناس سرکارمیره یاسرکارمیزاری

    • !!
      0

      مورچه !!! میدم مورچه خوار بخورتت

  • رحیم اب منگل
    0

    دکتر ظریف وتیمش دارن شرایط را برای برجام 2 اماده میکنند

  • علی فارس
    0

    بخداتاخبرشهادت این دانشمندعزیزوبزرگوارشنیدم خونم بجوش اومدباخودم چه راحت ترروریستهای کوردلدانشمندهای ماراترورمیکنم گفتم خدایا کاش توانش داشتم وانتقام میگرفتم رهبرعزیز وفرزانه تسلیت خدایارهبردلسوز ومهربان ماراحفط کن انشالاه

    نظرات شما -
    • علی فارس
      0

      خیلی جالبه شما هم اسم و فامیل من هستی

    • علی فارس
      0

      جالبه دو نفر اینجا هم اسم و فامیل منن

    • علی فارس
      0

      جالبه 3 نفر هم اسم من اینجا هست

    • علی فارس
      0

      جالبه تر شد. 4 نفر هم اسم من وجود دارد

    • علی فارس
      0

      جالب تر از همتون۵نفر اسمشون مثل منه!

    • علی فارس
      0

      اتفاق فوق جالب تر ازهمتون اینه که ۶ نفر هم اسم من هستن

    • متعجب
      0

      جالبتر از همه اینکه من هیچ کدام از شماها را نمی شناسم

    • علی فارس
      0

      اتفاق عجیبیه..۷نفر هم اسم منن!

    • علی فارس
      0

      اتفاقا اتفاق فوق شک آور اینه که ۸نفر اسمشون مثله منِ!

    • علی فارس
      0

      عجیبه ۹ نفر هم اسم من هستن

  • امید
    0

    این دانشمند عزیز از بین رفت بخاطر بی عرضگی مسئولین

  • داروغه
    0

    چرا میگید دماوند؟اینجا لواسان هستش

  • داروغه
    0

    شاید اطلاعاتی داشته که نباید میدونسته خدا داند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      فکر مریض یعنی همین

    • A
      0

      چرت نگو کاسه لیس.

    • مشکوک
      0

      تا حرف مذاکره شده یه دفعه یادشون افتاد ترور کنن؟؟!!!

    • داروغه اصلی
      0

      به جای من نظر نده لطفا .من یک ایرانی هستم و به وطن و هم وطنم تعصب دارم

  • افشین
    0

    سلام شهادت این دانشمند بزرگ را به ملت ایران تبریک و تسلیت میگم متاسفانه به دلیل اینکه در ترور سردار شهید قاسم سلیمانی هیچ اقدام متقابلی از طرف ما صورت نگرفت دشمنان جسور شده و به چنین اقدامی دست زدن و اگر هم حالا انتقامی صورت نگیرد مطمئن باشد در اینده نزدیک دشمنان چنین اقدامی را دوباره تکرار می کنند

  • جعفری
    0

    گند زدید با این حفاظتتون چه غلطی میکردید? زدن دانشمندمونو پر پر کردن!!! فقط بلدید لاف بزنید و گمپوز در کنید .... اقا ملت انتقام میخوان مگر دوران بزن و در رو تموم نشده ؟!اون از سردار این هم از دانشمند هسته ای وقتشه که گوشمالی اساسی به این نتانیابوی عوضی و اسرائیل کثیف بدین ...

    نظرات شما -
    • پورداد
      0

      وقتی اقتصاد کشور را نابود کردن پاسخ دندان شکن فوق العاوه سخت میشه. خدا نابود کنه باعث و بانی هر کسی به اقتصاد آسیب زده که اینطور دست و پای ایرانو بسته

  • ب
    0

    میخوان ایران را وارد جنگ بکنن ولی هنوز نباد واسه انتقام دس به اقدامی بزنیم تا به موقعش و خیلی حساب شده انتقام بگیریم

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      انتقام سردار عزیزمان را نگرفتند این شد باید هرچه زودتر انتقام شهید عزیز فخری زاده را بگیرند اسرائیل نابود بشه برای همیشه

  • سعید
    0

    خون این شهیدان والامقام باعث نجات کشور خواهد شد.ما ملت شهادتیم .ماملت امام حسنیم.گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا هستیم.لبیک یا خامنه ای

  • سرداردلها
    0

    خواهش میکنم دیگه مسئولان شعار ندهند و هارت وپورت نکنن . اگه عرضه داشتن همون ساعت ترور این شهید عزیز انتقامشو میگرفتن.فقط سربازان گمنام و بی ادعا امام زمان عج میخوام که انتقامشو بگیرن

  • متفاوت
    0

    تسلیت ،خداوند رحمتش کند.اما ایشان دانشمند نبوده اند بلکه مدیر وهدایتگر پروژه ای بوده اند که دانشمندان رابه خدمت گرفته اند،فرق است بین مدیر و دانشمند.

  • شاهپورحقی
    0

    واقعاناراحت شدم،مرگ براسراییل ،مرگ برامریکاروحش شادویادش گرامی باد

  • قاسم
    0

    س به خانواده این دانشمنده تسلیت میگم ولی خدایش مسولیین ما هم فقط دارن حرف میزنن دیگ شورشو در اوردن بابا ترامپ داره کم کم یکی از دانشمندان ما رو زدن سردار ما رو زدن فقط مسولیین چکار کردن میگن انتقام ولی اخر سر هیچی اگه چند تا موشک بزنن مواضع اسراییل دیگ نتانیاهو غلط میکنه ک به سمت ایران نگاه کنه اون بنده خدا دیگ رفت ولی مسولیین هم یکم شجاع باشن ترسو نباشن دیگ کفر مردم در نیارین

  • سید مجتبی طباطبایی از آبادان
    0

    فکر کردید؟به این سرعت خبرنگار اونجا چکار میکرد؟

  • مساح رضا
    0

    امان از زندگی تشریفاتی وقتی دولتمردان ما زندگی تشریفاتی دارند و بقول امام ره بی محتواشدند و دنیا طلب وبزدل وترسو دشمن جسور می شود وترور می کندو...

  • نانشناس
    0

    در معاونت عملیات سپاه واحدی به نام حفاظت از شخصیتها وجود داره که کار اونها حفاظت از امثال این بنده خداست که ترور شد متاسفانه گند زدن

    نظرات شما -
    • مدرس
      0

      اطلاعات سپاه با وزارت اطلاعات فرق داره

    • مدیری
      0

      جون خودشونو دادن ،

  • محمدرضا
    0

    حواستون هست دقیق چند روز بعد از آزادی اون خانم جاسوس صهیونیست این عملیات رقم زدن اینا خیلی وقت تو نخ اجراش بودن اما صبر کردن این خانم جاسوس ازاد بشه بعد این ترور انجام بدن

  • خاوری از کانادا
    0

    من همیشه صف اول نماز جمعه بودم .و باجناق .... هستم

  • علی محمد صادقیان
    0

    اگر جاسوس اسرائیل آزاد نکرده بودند این اتفاق نمی افتاد . مرگ بر خائنین به مردم و مملکت .

  • ایرانی
    0

    داروغه آلبانی بر خر مگس معرکه لعنت

    نظرات شما -
    • اصغر
      0

      خدا رو شکر این جمله رو بلدی و الا چکار میکردی؟

    • ملت ایران
      0

      حرف نزن یا اگه میزنی حرف مفت نزن .خوب شد آلبانی یاد گرفتی

  • شاهین
    0

    قدرت موشکی کشور که ایشون در اون سهیم بودن اینجا خودش رو نشون میده . که هیچ کشور یا گروهکی جرات نداره که مسئولیت حمله رو بپذیره .

  • ناشناس
    0

    قابل توجه مردم عزیز، محافظان دکتر با هلیکوپتر به بیمارستان انتقال داده شده اند و حالشان خوب است خدارو شکر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    نظرات شما -
    • یه منی
      0

      اونایی که منفی دادنو نمیفهمم....یعنی دوس داشتین بمیرن؟

    • مورچه
      0

      ناشناس خائن

    • اصغر
      0

      احتمالا دکتر فخری محافظ، بودند و محافظ شکر خدا سالم هست

    • ناشناس
      0

      مورچه جان یکم فکر کن ببین خائن کیه؟ وقتی میدونستند دکتر هدف هست محافظ چکار باید بکنه یا جان دکتر مهم نبوده یا محافظ کارش رو بلد نبوده خائن کسی هست که میدونسته دکتر در خطر هست ولی کاری نکرده واینکه محافظ نجات پیدا میکنه و دکتر شهید میشه به معنی ناراحتی از سلامتی محافظ نیست امیدوارم کمی به درک شما کمک کرده باشم

  • بی نام
    0

    کسانی که مسول حفاظت اشخاص کلیدی هستند باید همیشه امده بدترین وضعیت ترور باشند ودر مسیر حرکت دورربین مدار بسته بیشتری قرار بدهند واز دو یا چند خودرو حفاظتی استفاده کنند متاسف هستم همیشه باید دیر اقدام کنیم

    نظرات شما -
    • ۶۱۶۱۶۱
      0

      متاسفانه فقط همه جا ادعامون زیاده ولی این اطلاعاتی که ریگی رو هوا میگیره چه جوریه که دانشمندمون رو روی زمین پس چندین بار تجربه قبلی شهید میکنن ، همتون مقصرید

  • دوست
    0

    با سلام عرض ادب اون آدمهای هست که هر روز از آمریکا اسراییل دم می زنند حالا دیدن عاقبت این دو جنایتکار دنیا را .آدمهای که خیلی مشتاق آمریکا هستن به اونا می گم خر و یکبار از باتلاق رد میشه دیگه بار دومی هر کاری بکنی رد نمی شه دیگه زیاد اموال آمریکا را تعریف نکنید لطفآ

  • کاربر ناشناس
    0

    مقابله بامثل تنها راه ترور وشهادت

  • احمد
    0

    مگه ماشین نباید ضد گلوله باشه طرف فرماندار یه شهر هست ماشینش ضد گلوله هست بعد دانشمند ما که از نون شب واجب تره حفاظتش تو ماشین ترور میشه خیلی باید دقت بشه دشمن بد داریم باید خستگی ناپذیر باشیم دارند برنامه جنگ رو پیاده میکنن لعت الله الی قوم ضالمین

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      باید انتقام خون شهید را بگیریم

  • احمد
    0

    هر سال یکی از دانشمندان یا سرداران را ترور میکنند تا کی یاید سکوت کنیم

  • محمد
    0

    مگه توی کشورمادانشمندوجودداره؟

    نظرات شما -
    • ملامحمد
      0

      چرا نیست.دکتر هاشمی رفسنجانی.دکترخاتمی.دکتراحمدی نزاد.دکتر روحانی.دکتر عادل.دکتر جهانگیری.دکتررضایی میرقاعد.دکتر رئیسی.دکتر لاریجانیها.دکتردهقان.دکتر جلیلی.دکتر نوبخت.دکتر ربیعی.دکترجنتی.دکترموسوی.دکتر نوری همدانی.دکترمصباح.دکتر یزدی.دکترکروبی.دکتر معین.استادمعین.دکتر مطهری.دکترشریعتمداریو.....

  • مسعود
    0

    دیگه حالا از سایه خودشونم باید بترسن

  • فروهر
    0

    لعنت خدا بر هر چه جنگ طلبان در دنیا کسایی که ترور کردند مخالفان صلح بودند و کاسبهای تحریم از کجا تروریست یه ایادی کاسبی تحریم نبوده حالا به جای سکته زدن انتحاری عملیات کرده تا با واکنش‌های ایران تحریم ارتزاق کنندگان به چپاولگری ادامه دهند البته از اعراب منطقه که انتحاری عملیات میکنند نباید غافل شد.

  • محمد
    0

    خدایا تو خود شاهدی که چه خونهای به ناحق ریخته شده ای این درخت نوپای جمهوری اسلامی را تنومند کردو هر از گاهی باید شاهد از دست دادن بهترین فرزندان این مرزوبوم باشیم. شهادت دکتر فخری زاده را به مردم‌ باعیرت ایران تسلیت میگویم واز خداوند قادر مطلق میخواهم به خانواده ایشان صبر و شکیبایی عطا ب فرماید بی شک خداوند جای حق نشسته وخود راهکار تلافی کردن را به همراهان وهمکاران این شهید عزیز نشان خواهد داد ..انشاالله

  • هموطن
    0

    یه چشم اشک و یک چشم خون در رثای تلخ تو می گریم. فخری زاده عزیز شهادت تو خون را در رگهای سربازان سید علی به غلیان در می آورد. رهبر عزیزم تسلیت

  • یه کسی
    0

    چقد باید تحقیرتون کنن ؟ طرف اومده گفته ما اینو می کشیم شما بیخیال بودید.بعد اومدن تو ایران نقشه کشیدن ، سلاح خریدن ، نیسان خریدن ، بمبگذاری کردن باز شماها نفهمیدید.بعد هی دنبال انتقامید.خوب پیشگیری کنید که هی دم انتقام نزنید

  • ملت ایران
    0

    ما ملت ایران یکصدا فریاد میزنیم مذاکره

  • سعید
    0

    به ماچه .چرا از آلبانی خبر نمیزارید

  • حسن
    0

    سلام ازاینکه شهادت دراه دین مبین اسلام هیچ تردیدی نیست ولی ما تا زمانی که ازخودغرش نشان ندهیم. تا زمانی که افرادی که رابطه باآمریکارا آینده روشن بدانند بدانید این افراد وابسطه به نیروهای عمروعاص هستند که به بهانه اینکه دشمن قرآن را به نیزه کرده سست می‌شوند. وباعث علی زمان ف زند خلف حیدرکرا رغگگین شوند ایم ریدان رهبرمظلوم امام خامنه ایی کفن پوش شویم وبا دستور آن سید واقعی فرزند زهرا برای همیشه به جولان دادن دشمن قسم خورده د خیابان‌های ایران اسلامی پایان دهیم هرکس به جز انتقام سخت وعملی فکرکنید پیشگاه رهبری وشهدا خصوصا مالک اشتر مان حاج قاسم باید جوابگو باشیم ای رهب آزادهعزم جهادم بده،،،،.

  • کاربر ناشناس
    0

    شهید محسن فخری زاده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها