معاون دادگستری:

آرد یارانه‌ای همدان در مرزهای غربی به فروش می‌رسد

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت: نبود نظارت صحیح به شبکه توزیع و مصرف آرد یارانه‌ای سبب قاچاق و فروش آرد این استان در مرزهای غربی کشور شده است.

آرد یارانه‌ای همدان در مرزهای غربی به فروش می‌رسد

عباس نجفی روز شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: افراد سودجو با بهره گیری از خلاء نظارت و بازرسی‌، اقدام به جمع‌آوری آرد یارانه ‌ای و عرضه آن در خارج از شبکه توزیع همچنین قاچاق آرد یارانه ای به مرزهای غربی کشور کردند.

وی تاکید کرد: پیشگیری از قاچاق آرد مستلزم تشدید بازرسی‌ از نانوایی‌ها و استمرار نظارت بر آنها است تا شاهد قاچاق آرد یارانه‌ای به مرزهای غربی و توزیع خارج از شبکه آن نباشیم.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان افزود: دستگاه‌های متولی امر نظارت بر نحوه توزیع و مصرف آرد باید نسبت به انجام بازرسی‌های مستمر اقدام کرده و علاوه بر برآورد میزان مصرف و نیاز عمومی، از احتکار و فروش آن به سودجویان توسط نانوایی‌ها و واحدهای صنفی ممانعت کنند.

نجفی با تاکید بر برخورد قضایی با افراد و مسوولانی که به وظایف سازمانی و تکالیف خود عمل نمی‌کنند بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مبنی بر فروش خارج از شبکه آرد مراتب را به دستگاه‌های مسئول یا به سامانه سجام قوه قضائیه به آدرس sajam.scpd.ir گزارش کنند.

وی بیان کرد: هر شهروند در مقابل هر پدیده‌ای که منجر به افزایش قیمت کالاها یا کمبود و احتکار آن می‌شود به عنوان یک دیده‌بان باید عمل کند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محمد
    0

    در همه مرزها آرد یارانه ای بفروش می رسد

  • ن
    0

    همه جا سود جو هست به لطف نظارتی که دارند آرد، مرغ، گوشت، برنج، روغن...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها