قاچاقچی دارو در استان قزوین بیش از یک میلیارد ریال محکوم شد

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: قاچاقچی داروهای دامی در استان قزوین از سوی تعزیرات حکومتی به پرداخت یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال محکوم شد.

قاچاقچی دارو در استان قزوین بیش از یک میلیارد ریال محکوم شد

هوشنگ محمدی با اعلام این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قزوین حین گشت زنی و کنترل خودروها با مشکوک شدن به یک خودروی وانت‌بار در یکی از جاده‌های قزوین، به راننده آن دستور توقف داده و در بازرسی از این خودرو مقدار قابل توجهی محموله های مختلف داروی دامی کشف کردند.

وی افزود: با محرز شدن محموله قاچاق این خودرو، در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی مورد بررسی قرار گرفت و نهایتا پس از احراز تخلف، قاچاقچی این کالاها به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت یک میلیارد و ۲۵۰میلیون ریالی جزای نقدی در حق دولت شد.

این مقام مسئول با اشاره به سرعت بالای رسیدگی به پرونده های قاچاق در شعب تعزیرات حکومتی قزوین، اظهار کرد: میانگین رسیدگی به این دسته از پرونده ها زیر ۱۰ روز است.

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان قزوین همچنین از قاچاق کالا به عنوان تهدید کننده جدی اقتصاد و تولید کشور یاد کرد که می‌تواند مانعی بر سر راه جهش تولید باشد، تصریح کرد: با قاچاقچیان بدون اغماض برخورد می کنیم.

منبع: ایلنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها