شهادت ۲ مامور یگان امداد استان فارس/ ضارب دستگیر شد

فرمانده انتظامی فارس از شهادت ۲ مامور یگان امداد در شهرستان کوار خبر داد.

شهادت ۲ مامور یگان امداد استان فارس/ ضارب دستگیر شد

سردار رهام بخش حبیبی گفت: ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری خانوادگی در مسکن مهر شهرستان کوار بلافاصله مأموران یگان امداد بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران سریعاً به محل مورد نظر اعزام و در تحقیقات اولیه مدعی شدند که نوجوانی ۱۷ ساله به دلیل مشکلات شخصی با خانواده خود درگیر شده است.

سردار حبیبی ادامه داد: هنگامی که مأموران قصد ورود به منزل و دستگیری وی را داشتند ناگهان نوجوان ۱۷ ساله با اسلحه شکاری که متعلق به پدرش بوده است به سمت مأموران تیراندازی و منجر به شهادت رسیدن سروان بهرام مکرمی و استوار دوم پوریا قاسمی شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه بلافاصله با عکس العمل به موقع نیروهای کمکی فرد ضارب از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و دستگیر شد تصریح کرد: متهم برای مداوا راهی بیمارستان شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی در راستای خدمت رسانی و ایجاد امنیت آماده جانفشانی برای ملت و کشور عزیزمان هستند گفت: پلیس با کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی جامعه شوند به شدت و برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • علي محمدي
    1

    چرا اين عزيزان جليقه ضدگلوله به تن نداشته اند؟؟!!!! چرا افراد حياتي براي كشور ماشين ضدگلوله سوار نمي شوند؟؟!!!!چرااااا؟؟!!!!

  • هادی
    1

    چه خبره تو این مملکت

  • کاربر ناشناس
    2

    وقتیکه قاتلان وارازول واوباش رابه سزای اعمالشان واعدام نمیکنند دنیاهمینه فسادوبرادرکشی همینه دردهه پنجاه خداشاهده مردم ازسربازمیترسیدنندواحترام میگزاشتنندولی حالا سروان وتیمسار نه نه بزرگی نه کوچکی بخاطربینظمی

  • بازنشسته
    3

    محاکمه فوری و اعدام در محل .... چندتا اینجوری بشن بقیه حل است....

  • کاربر ناشناس
    1

    خدایاهرروز عزاداری ومصیبت افسوس عزیزان جانبرکف روحتان باشهدا محشورباد امان ازدل خانوادتان خیلی سخته داق برادر تورابه امام حسین بدون محاکمه خفش کنیدتادرس عبرتی شود

  • .
    1

    ای کاش پلیس در چنین زمان هایی مسایل ایمنی را رعایت بکنند و به راحتی در دام افراد تبهکار گرفتار نشن.مثلا پلیس بایستی بدون سنگر گرفتن وارد خانه نشه و از راه دور متهم را دستگیر کند و ....

  • لیلا
    0

    عجب جوان بازیگوشی بوده .لطفا ایشون را نصیحت کنید و بعد به آغوش خانواده بفرستید

  • کاربر ناشناس
    0

    حتما گلزن یاگلکی بوده که جرآت داشته همین موادفروشهاوشوتیها

  • علی اصغر
    0

    قابل توجه فرماندهان بسیج.

  • ناشناس
    0

    با سلام شما که همیشه میگن برخورد میکنیم پس کو

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها