فوری / شنیده شدن صدای انفجار مهیب در سقز

دقایقی قبل صدای انفجار مهیب توسط شهروندان سقزی شنیده شد.

فوری / شنیده شدن صدای انفجار مهیب در سقز

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج به تشریح جزئیات حادثه پتروشیمی و چرایی صدای انفجار در جنوب این شهر پرداخت.

سهیل فضل‌وزیری منشأ نور و صدای انفجار در این شهر را ناشی از انجام سیستم تریپ پتروشیمی خواند و اظهار داشت: دقایقی پیش در حاشیه جنوبی سنندج و در محوطه پتروشیمی کردستان نور شدیدی توسط شهروندان مشاهده شد و این نور همراه با صدای مهیبی بود.

دلیل صدای مهیب و مشاهده نور در آسمان سنندج

وی افزود: در صنعت پتروشیمی گاهی اوقات برای تخلیه گاز محبوس در لوله‌ها اقدام به آتش‌زدن و خارج کردن آن کرده که اگر نقصی در سنسور یا سیستم به‌وجود بیاید، منبع قطع و گاز وارد در چرخه از طریق سوپاپ‌ها به بیرون زده و منجر به صداهای‌ مهیبی می‌شود، کمااینکه ابن اتفاق قبلا هم صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج تصریح کرد: صدا و نور این سیستم تریپ این‌بار ملموس‌تر از قبلا بوده و شهروندان حساس شده در حالی‌که هیچ اتفاقی نیفتاده است.

فضل‌وزیری با بیان اینکه اطلاعات تکمیلی متعاقبا از طریق رسانه‌های معتبر اطلاع‌رسانی می‌شود، تاکید کرد: از شهروندان سنندجی انتظار می‌رود به شایعات دروغین رسانه‌های ضدانقلاب توجهی نکنند.

صالح زندی، معاون عملیات آتش‌نشانی سنندج نیز در این‌باره گفت: هیچ خسارت ناشی از انفجار صورت گرفته در پتروشیمی کردستان وارد نشده است.

منبع: تسنیم

76

حجم ویدیو: 383.17K | مدت زمان ویدیو: 00:00:04 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • حسین
    0

    نصف شبی

    نظرات شما -
    • امیر
      0

      دمت گرم. آخه نصف شب چرا باید چنین کاری کرد و مردم رو زا به را کرد ؟؟؟؟؟؟؟ میزاشتین صبح. تازه می خواست قبلش اطلاع رسانی کنید. همه چی این روزا مشکوک شده

  • یکی
    0

    چرا نزدی انتخابات که میشه این صداها زیاد میشه؟!!!!

    نظرات شما -
    • یکی دیگه
      0

      بخاطر اینکه غربیا همه چیز ایرانو میتونن با شانتاژ و تبلیغات معکوس منکر بشن. ولی حضور مردم پای صندوقها در برابر دوربین ها را نمیتوانن کاریش کنن (البته، شکی نیست که در دلسرد کردن برخی مردم با تحریم و گرسنگی موفقیتهایی بدست اوردن ).

  • حسینی
    0

    انفجار کنترل شده نصف شبی ، مسوول محترم ببخشید خ. خودتی

  • حسین رضازاده
    0

    انالله وانا الیه راجعون. ترور دانشمندشهید دکتر محسن فخرزاده را به مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا. وملت شریف ایران. وخانواده محترمشان تسلیت عرض میکنم واز خداوند متعال برای ایشان علودرجات را خواستارم. وانشاالله دانشمندان جوان مملکتمان راه این شهید دانشمند عزایزمان را ادامه میدهند و مشت محکمی بر دهان این یاوه گویان خواهند زد انشاالله... ماهم در شهرستان خواف روستای ولی آباد درغم شهید عزیزم عزاداریم.

  • 852
    0

    عجب !!! دوازده شب مردم خابن کار معدنی میکنین !!!! مگه توی این ایام قرنطینه کار ها تعطیل نیستن !؟ چی چی رو مخفی کردین و خرابش کردین !؟

  • سینا
    0

    چقدر فعالند ما شا الله،حتی نصف شب هم خواب ندارند و فعالند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها