نماینده سابق مجلس:

احمدی‌نژاد از یک کوپن سوخته رسانه‌ای استفاده می‌کند/ چرا با احمدی نژاد برخورد نمی‌شود؟

نماینده مجلس نهم و دهم گفت: احمدی‌نژاد از یک کوپن سوخته رسانه‌ای استفاده می‌کند. او واقف است که صحبت‌ها و ادعاهایش صحت ندارد و برای هیچ یک سندی ندارد. 

احمدی‌نژاد از یک کوپن سوخته رسانه‌ای استفاده می‌کند/ چرا با احمدی نژاد برخورد نمی‌شود؟

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در رابطه با اظهارات اخیر محمود احمدی نژاد مبنی بر اینکه مجلس نهم موضع سیاسی با دولت او در پیش گرفته بود، گفت: ادعاهای اخیر احمدی نژاد در همه حوزه ها اعم از سلامت، واکسن کرونا، هدفمند کردن رایانه ها و مسایل سیاسی، صرفا برای مطرح شدن او در جامعه است. او از یک کوپن سوخته رسانه ای استفاده می کند. احمدی نژاد واقف است که صحبت ها و ادعاهایش صحت ندارد و برای هیچ یک سندی ندارد.

او ادامه داد: مجلس نهم کار خود را انجام می داد اما احمدی نژاد زمانی که نمی توانست کار خود را به سرانجام برساند، تنش و درگیری ایجاد می کرد، شیوه احمدی نژاد دعوا راه انداختن بود و با شلوغ کاری اصل موضوع را به حاشیه می برد. اگر نگاهی به بودجه سنواتی مجلس نهم در هر چهار سال بیاندازیم، متوجه می شویم که احمدی نژاد تقریبا بی‌اعتناترین رییس جمهور به مصوبات مجلس بود. احمدی نژاد همیشه دست پیش را می گرفت تا پس نیفتد.

جعفرزاده ایمن آبادی مطرح کرد: روحیه بارز او قانون گریزی و عدم توجه به قانون بود، او با صراحت بیان می‌کرد که قانون را قبول ندارد موضوعی که در برنامه پنجم مطرح کرد. در زمان احمدی نژاد مجلس‌ نهم به علت مراعات حال کشور تلاشش بر این بود تا فضا را تعاملی کند و تنش را به حداقل برساند.

عضو کمیسیون برنامه بودجه در مجلس نهم و دهم گفت: در یکشنبه سیاه احمدی نژاد از قبل فیلمی را با بداخلاقی و ناجوانمردانه تهیه کرد و بدون اجازه آن را در مجلس پخش کرد و استارت تنش را زد. احمدی نژاد‌ محور ایجاد تنش در یک شنبه سیاه و تلخ کردن کام ملت بود او در قبال همه کارشکنی های خود، هزینه بر دست کشور و نظام گذاشت. همیشه یک سوال وجود دارد اینکه چرا با احمدی نژاد برخورد نمی شود و این سوال بی پاسخ مانده است.

گفتنی است؛ اخیرا محمود احمدی نژاد در مصاحبه ای، به مجلس نهم که در سال‌های پایانی دولتش بالاترین تنش‌ها را با آنها تجربه کرد خرده می‌گیرد، در حالی که صاحبان کرسی بهارستان در دوران دولت نهم و دهم همراهان او در انتخابات ۸۴ و ۸۸ بوده‌اند. احمدی‌نژاد در این مصاحبه تاکید دارد که مجلس به واسطه میزان مشارکت و حد نصاب رای، نماینده اقلیت است و ساختارها باید تغییر کند. او بارها تاکید کرده که مجلس در قبال او موضع سیاسی داشته است.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • کاربر ناشناس
    0

    توهین کردن به همدیگرمسیله ای یامشکلی حل نمیکنیددشمنان اسلام راانتقام بگیریدنه برادرکشی وفساد

  • amir
    0

    لو دادن تو و امثال تو شد کام ملت رو تلخ کردن؟ .. اگر ادعای همراهی با رییس منتخب مردم در اون زمان هستید صرف بواسطه نفع بردن بوده ولا غیر .. قانونی که شما توش هیچوقت دزدیها رو پیدا نمیکنید همون بهتر که منتخبمون ازش گریزون باشه

  • ......
    0

    کام مردم تلخ شد یا کام شما?!....بعد این چرا لاغر نمیشه....هر وقت باشما برخوردشد با اونهم موافقم برخوردبشه تپولو....امسال جشن اینستاگرام نگرفتی....

  • کاربر ناشناس
    0

    دراین هشتسال به هیچکسی اعتمادنبودخوردنندوآقازادهایشان بردنندودرخارج دشمن تراشی وخوشگزرانی وسرمایگزاری کردنندفقطاعتمادبه خدابود برویدهفتپشتتان قوی ومحکم وپابرجاست

  • کاربر ناشناس
    0

    درود واقعا درست میگه

  • کاربر ناشناس
    0

    میشود دست از سر احمدی نژاد بردارید ده سال گذشت.......

  • شیر بیشه
    0

    احمدی نژاد قاتل شود‌

  • رضا شیخ الرییس
    0

    آقای غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی اینکه میگویید احمدی نژاد بی اعتنا ترین رییس جمهور به مصوبات مجلس بود در میان عموم مردم قابل قبول نیست احمدی نژاد انقلابی عمل میکرد و طرحهایی را که به نفع مردم بود با همین به اصطلاح شما تنش و درگیری و قهر کردن ها جلو می برد چون نمیخواست کاری که ظرف یک هفته میشود تصمیم گیری کرد چهار سال طول بکشد در زمان ریس جمهور محترم آقای روحانی نمایندگان مجلس کجا بودند که سکه رسید به پانزده میلیون تومان دلار شد سی هزار تومان پراید شد قیمت پرادو قطعات 5000 تومانی خودرو شد صد هزار تومان تخم مرغ شد شانه ای سی هزار تومان دارو های با دفترچه تامین اجتماعی در داروخانه های طرف قرارداد تقریبا با قیمت آزاد چندان تفاوتی ندارد مردم نان شب ندارند چرا ما باید در زمینه دان مرغ و ... دچار مشکل شویم چرا کشاورز ما بذر برای کاشتن ندارد چرا جوانان ما با مدارک بالا بیکار هستند و چرا سیستم آموزشی ما به جای تحویل دادن افراد فنی کار و کار بلد دنبال مدرک گرایی است این مدرک چه دردی از یک جوان دوا میکند وقتی کار بلد نیست کجا مجلس ورود کرد که بگوید سیستم آموزشی ما مشکل دارد و بگوید به کار بلدی باید مدرک بدهیم .نقش مجلس که نماینده مردم هستند در کنترل این گرانی چیست. چرا در زمان احمدی نژاد این مشکلات اقتصادی را نداشتیم به خاطر طرح مسکن مهر هیچ کس بیکار نبود و خیلی ها خانه دار شدند انسان پاکی بود و قدمش در هشت سال ریاست جمهوریش برای قشر مستضعف و متوسط جامعه خیربود درود فراوان به دکتر احمدی نژاد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها